zaterdag 31 maart 2012

Voor de volledigheid

Madame zsazsa4
Drie weken geleden trok ik naar De Oude Rijtuigmakerij in Borgerhout, de thuishaven van Muziek Theater Makerij Compagnie KAIET. Ik was daar niet alleen, vanuit alle hoeken van het land kwamen wij daar samen. Elza D. (uiteraard), onze vaste assistente die liever anoniem wenst te blijven (zie pagina 66), Vlijtige Vink, Meisjesmama met de meisjes , iemand die ik nog niet zou durven bekend te maken en Lilith.
Een gezamenlijk doel: De Gazet halen.
Twee haalden het, vijf niet... plaats te kort.
Bij deze de rechtzetting, want ons Elza heeft nog maar eens keimooie foto's getrokken.

Madame zsazsa2


Madame zsazsa3

26 opmerkingen:

  1. Schone foto! en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige madammen, meisjes, rokjes en foto's, ge haalt vandaag de dag met minder de gazet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volledig terechte rechtzetting! Schone foto's zijn dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sandra1.4.12

    Hele mooie foto's ja. Ik heb het deze ochtend gelezen en gezien in De Standaard.
    Misschien dat ik je boek wel koop want na herhaalde pogingen om te naaien heb ik het ondertussen alweer maanden opgegeven :-( . Ik vrees dat ik er zelf gewoon geen geduld voor heb. Maar ik blijf stiekem wel jaloers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las juist het artikel over jou in 'de standaard-weekend'.
    Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maar zo mooi, en wat een stelletje Vrolijkheid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik ga me nu toch eens aan die eerste posts zetten. las ik daar "genant"...?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij vergezelde mij deze zonnige ochtend tijdens mijn ontbijt als artikel in het magazine van mijn vriendin LvdV. Idd schitterende foto´s! Komaan, ik heb me zelf leren naaien, dus leer jij jezelf nu eens breien. Zelfs mijn Abel van 7 kan dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem1.4.12

    De weekend gazet met MME ZsaZsa..héérlijk leesvoer :)
    En dan nog wel de standaard he!! Niet zomaar een gazet!! ;) Else

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige foto's met stralende madammen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's!. Misschien dat jullie samen handige "you tube filmpjes" kunnen maken, over hoe die rokjes maken. Mensen als ik kunnen dat als nodige aanvulling gebruiken! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zelfs ik krijg goesting om te naaien, en dat wil heel wat zeggen ;)
    Schoon schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb dit weekend bij de Nijhof in Baarn je boek gekocht, GEWELDIG ! Ik kan niet wachten om te te beginnen..... Zeer inspirende foto's, mooie patronen en erg leuk geschreven. Complimenten!! Groeten, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gezellig en wat een fantastische naaimachine.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk!!
    Ik heb donderdag je boek gekocht en hem al 3x gelezen. Wat een prachtige foto's en wat een leuke rokjes! Moet ook steeds erg lachen om je malle uitspraken, hahaha. Leuk die humor erin!
    Bijna mijn andere projecten af en dan aan de slag met jouw rokjes. Ga er zelfs 1 voor mezelf proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daarnet het artikel in GVA gelezen. Ik las dat er al productiehuizen je gecontacteerd hadden, maar dat je daar niet op inging. Jammer want volgens mij is daar echt wel behoefte aan momenteel. ZOals ik hierboven al schreef (you tube filmpjes) kan het visueel 'zien' zeker helpen. Het zou zeker succes hebben hoor. Gezien de hype rond het naaien in algemeen denk ik dat productiehuizen geneigd zullen zijn om het dan aan iemand anders te vragen. Dan kan je het toch beter zelf doen? DOEN dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waw! you are everywhere, mme Zsazsa!Vandaag steps magazine meegegrist en daar ben je op pagina 18! congrats!Goed bezig! Veel succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super! Wat leuk al die kleurtjes! Wordt een mens vrolijk van! Gisteren je boek besteld, ik ga me er toch maar eens aan wagen :-) Kan niet wachten tot hij op de mat ploft!
    Ga zo door!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Saartje3.4.12

    Gisteren je boek in de bus (leuk!) en vandaag op de cover van Het Nieuwsblad! Goe bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem3.4.12

    Uw haar is keischoon opgestoken op deze foto! Laten doen of zelf gedaan? Misschien kunt ge daar ook eens een tutorial over schrijven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze deed dat zelf, zo in de rapte en zonder spiegel. Het is omdat ik het zelf zag dat ik het geloof. Ik wil dat ook kunnen!

      Verwijderen
  21. Ge ziet er echt goed uit! Nogmaals proficiat hoor en mijn maandelijkse bestelling bij ECI is op weg. Mss ga ik de naaimachine van de schoonmoeder eens lenen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Proficiat! Dankzij de Gazet maak ik nu ook kennis.
    Een voorbeeld voor ons, bloggers!
    Ik ben nog in het stadium van : " waaaw 80 mensen hebben vandaag mijn blog bezocht" of toch zo ongeveer.
    Anni

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Danny3.4.12

    Ik ben op zoek naar het patroon van zo'n ouderwets "brassièreke" dat ze de babies vroeger in't moederhuis aandeden. Heb je daar toevallig een model van?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze morgen in de morgen! (maar ik dacht dat dit een tuinblog was !? ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen