De afgelopen dagen

Handmade in Belgium
-Stond ik nogal eens in de gazet.
-Met geweldige titels
-Kwekte ik zo hard in een microfoon dat menig oor tuutte.
-Zette ik mijn wekker om half acht om toch iets of wat helder van geest te zijn voor een ander interview, dat dan ook meteen een pak minder amusant was.
-Werden mij telkens dezelfde vier vragen gesteld ttz: 1. Vertel eens ... Wie is Mme Zsazsa? 2. Hoe is het eigenlijk allemaal begonnen? 3. Hoe voelt dat nu? 4. En nu, wat na Allemaal Rokjes?
-Begon Jef ofwel keihard te zingen (Ai se eu te pego) te bleten (gevallen) of Abel te ambeteren tijdens telefoontjes.
-Viel Abel knal in slaap op mijn schoot tijdens een interview terwijl ik dan ook nog eens aan het naaien was, waardoor menig man u niet meer gaat geloven als ge zegt dat het allemaal niet te combineren is (sorry daarvoor).
Hier sé, de huisvrouw sé
-Werd ik voor eeuwig en altijd de huisvrouw.
-Raadde ik u en u en alle andere 'dames' aan om hetzelfde te doen, hoewel ik dat volgens mij toch niet zo expliciet gezegd hebt.
-Zei ons ma: "Ruitjes en bollekes, dat had ik nu toch niet gedaan."
-Zei mijn pa: "Tja, ik ben ook altijd wel ne creatieve geweest."
-Zei de postmeester: "Maar gij zijt Mme Zsazsa, had dat dan toch gezegd!"
-Leerde ik Elza D naaien, in een wip en een knip.
-Hadden wij geen goedkope witte wijn nodig om in een roes te geraken.

De volgende dagen
-Signeren Els en ik in de Fnac in Antwerpen en Leuven en zaterdag in de Standaard boekhandel aan denoudaan.
-Moet ik nog zo'n 100 boeken op de post doen.
-Denk ik na over een nieuwe aflevering voor Het Nieuwsblad.

Maar dat komt allemaal in orde, tuurlijk.