zondag 8 april 2012

Ondertussen

in de schminkkamer
-Zat ik in de schminkkamer van de VTM, voor een testprogramma.
-Zei ik alle andere programma's af wegens: We moeten nu ook niet gaan overdrijven, ik denk dat de mensen het nu al wel weten.
-Ben ik anders zelf wel het verhaal beu gehoord.
-Zijn er blijkbaar mensen die content zijn dat het geen luisterboek geworden is.
-Kan ik dat eigelijk alleen maar beamen.

Geheim gezelschap
-Zat ik in de bar met een bekende achterkant en de helft van hét -nu nog onbekende- duo van het jaar.
-Vertoon ik grellig mailuitstelgedrag, maar krijgt u ten laatste woensdag een mail of boek in de bus.
-Kijk ik uit naar -binnen een week of twee- wanneer alles weer normaal is.
-Maar heb ik wel geweldig genoten van alles wat gepasseerd is.

Het leven is schoon vrienden, of ge nu met een belachelijk kapsel op de VTM of in uwe zetel zit.

17 opmerkingen:

  1. Die met haar camera in heur handen, is dat Selah Sue? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O jee, we zitten met een echte madame precies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem8.4.12

    VROLIJK PASEN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben benieuwd naar dat programma ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij dacht van wat rust te hebben na het schrijven van het boek, O jee. Je bent nu een echte BV. Hoop dat dit me niet te wachten staat na het verschijnen van mijn boek, ben nogal timide om te spreken in het openbaar. Maar zo'n vaart gaat het wel niet lopen. Heb gehoord dat je al aan de tweede druk zit. Mijn felicitaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zeg.... je bent ineens behoorlijk deftig !
    Maar net wat je zegt, gewoon over je heen laten komen, go with the flow en geniet ervan !
    Fijne Pasen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woohooooo!! Geniet ervan hoor, het komt nooit meer terug.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog een geluk dat je er allemaal nog een beetje van hebt kunnen genieten van al die heisa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. good for you, lekker jezelf blijven, wat stoer dat je alles gewoon afzegt, maakt je juist extra interessant :-)) fijn paasweekend voor wat er nog van over is

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amaaaaaaaiiiiii!!!!

    We kijken wel uit nar al uw BV-schaps-gedoe eens we terug in België zijn... ready for an overdose mme !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha, grappig is dat hier! toch nog tijd gehad voor paaseikes?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog een reden om heel blij te zijn dat ik nu zwanger ben van een meisje: rokjes maken!
    Dat miste ik nog een beetje bij het hebben van alleen een zoontje ^_^
    Binnenkort je boekje maar bestellen, leuk, leuk, leuk <3
    Ik ben het verhaal dus nog lang niet zat..

    Fijn pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, lees jij onze blog? Ik geef toe, een luisterboek zou ik niet echt appreciëren, eigenlijk, maar dit boek raad ik aan iedereen aan (heb reclame gemaakt op de naailes en de twee gemaakte rokjes meegenomen, dat was op zich al reclame genoeg), dus die tweede druk, die vliegt wellicht ook de deur uit. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem9.4.12

    geweldig toch! Gij en elza D... gijle zijt twee toffe mensen! Tof dat je het zo zelf zo plezant vindt! Marijke (van de cake in Leuven)

    BeantwoordenVerwijderen