zaterdag 7 juli 2012

Dag 8: Die met het nieuwe geheim

wei7
Volgens mij heeft het iets met Naaien en de boerderij te maken.
In ieder geval is het deze keer samen met een ander boerin.
We zijn er alleen nog niet uit wie de minst mottige knieën heeft voor de shortfoto's.

wei5
Het staat al wel vast wie de genante foto's voor zijn rekening gaat nemen.

wei3
De fotografe zal bij deze ook wel duidelijk zijn.

wei2wei1
En deze keer zullen ook de jongens aan hun trekken komen.
We hebben aan iedereen gedacht!

29 opmerkingen:

  1. Ik herken de knieën én de rok! Hiep hoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allemaal shortjes! broekjes! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heuj! Gedaan met gezaag over "allemaal broekjes." You rule!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zal de shortjes doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dan heb ik wel een verzoeknummer: een patroon voor een broekje voor onder de rokjes. À la de sweetie, maar het mag natuurlijk niet exact hetzelfde... En ook in maten onder de 40/42, want ook dan kun je schurende dijen hebben als je nou eenmaal zo gebouwd bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gok op iets waarmee ik niks kan aanvangen met mijn vierkante cm tuin. Maar ik ga het wel moeten hebben, voor de volledigheid van de tweekoppige reeks. Ge zijt een groepie of ge zijt het niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die rok en knieën ken ik! En ik hoop op iets waardoor ik Pinterest niet meer af moet schuimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. uuuuu da's nog even een raadsel voor mij, afwachten maar... help ben ik nie goed in

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amrme Elza, die moet alleen nog maar werken voor al die boeken precies? Maar hoezee, weer een nieuw geheim!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lap, weeral een geheim! Da's niet goed voor nieuwsgierige mensen zoals ik. Ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. broekjes laat ik aan mij voorbij gaan, maar voor allemaal jurkjes ga ik wel weer in de rij staan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeg, op Dag 7 verslikte ik mij in mijn avondboterham: jij bent tegenwoordig niet alleen 'in de boekskes', maar ook 'op den tv'!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik dan de enige die bij 'naaien' en 'boerderij' aan nen hooizolder denkt? 't Zal wel aan mij liggen dan.

    Enfin. Omdat er ook een fotograaf bij komt kijken, hoop ik dan ook maar dat het gewoon om een nief boekske gaat. Met gemakkelijk zittende werkachtige kleren die zo snel klaar zijn dat ge't niet erg vindt als uw kinders er mee in de modder rollen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mijn zoontje kijkt wel uit naar een broekjesboek om net als zijn zus in zsazsabroekjes te kunnen pronken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben niet wijzer geworden maar ben nog druk bezig met het maken van allemaal rokjes ... dus have fun ondertussen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi, een nieuwe hit misschien van de wilde boerndochtere, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mottige knieen... Ik wist niet dat er een woord voor was en ik zal ook zeker niet bevestigen dat jij ze hebt, maar eindelijk heb ik nu een woord om de mijne te beschrijven. Dank je wel! En veel plezier nog met de vakantie, bij ons is het vanaf vandaag ook elke dag feest, 6 weken lang.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een knap kind!
    Ik weet niet wat het geheim is. Je weet de spanning wel weer goed op te bouwen...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik wacht vol spanning... wat een plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. geen flauw idee, maar ik ben heel benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik gok ook een boek vol broekjes, goed idee! En die knieën... ach, wie heeft ze niet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ikke! Maar ik heb gelukkig andere kwaliteiten. grmbl

      Verwijderen
  22. Juij! Krijgen we dan eindelijk meneer zsazsa te zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jippie!!
    Patronen voor broekjes of jongens in het algemeen!!!!
    Leuk als je hier momenteel nog een huis vol mannelijk volk hebt :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier ook een huis vol mannen dus met zo'n boek zou ik heel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. abel is prachtig.
    en die knieën... met smalle enkels en schoon knieën komt ge op de boerderij volgens mij minder ver...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Allemaal gordijntjes? hoofdstuk 1: Hoe naai ik een gordijntje voor mijn buitenplee? niet?

    BeantwoordenVerwijderen