maandag 9 juli 2012

Dag 10, daar drinken we op!

ijsthee

8 opmerkingen:

  1. hoedoededa? schrijven op het scherm van uw peeceetje?en waarmee? tippex?
    toffe foto alweer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vermoed dat dat met de Bamboo was.
    En zeg, ik ben jarig vandaag, komt ge mij dat niet schenken?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons samen drinken op uw gezondheid !
    Ik las vanmorgen het artikel in de krant (de standaard).
    Proficiat : baanbreekster van de Blogsters-boekenschrijfsters !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk! Ga het vanmiddag nog maken.
    Wat een heerlijke blog, ik ben nog wel een tijdje zoet met terug lezen. U heeft er nog een nieuwe volger bij Mme Zsazsa! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker, citroenlimo! Misschien dat ik vanmiddag ook nog maar even naar de super rijd.

    En een bamboo... Misschien moet ik de mijne ook maar weer eens afstoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar drinken we op? Het fantastische weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo,... ik ben volger 1987.
    Daar drinken we op.
    Nu nog je boekje kopen.
    Gr. Jo.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En dan hier volger 1988. Het kleedje (overgooiertje) heb ik vandaag gemaakt. Wat een geweldig patroon, nu ook het zwierrokje proberen.

    BeantwoordenVerwijderen