woensdag 27 maart 2013

Post uit Transitië

post uit Spannend, spannend, nog een paar uur en ik kan eindelijk Groeten uit Transitië in de armen sluiten.
Om van de andere auteurs nog maar te zwijgen!

Voor al wie er straks in de Vooruit niet kan bijzijn, is het boek morgen ook gewoon in de boekhandel te verkrijgen. En voor iedereen die het boek opgestuurd wil krijgen -rechtstreeks uit de Naaismansion- liet ik stempels maken.
Ik was gewoon de messenger want Elza maakte de "Post uit Transitië" stempel, Mr. Naais oftewel Den Dionys recycleerde enkele van zijn figuurtjes uit de bangelijke poster die bij het boek zit en ik stuurde alles door naar Stamps uit Antwerpen (die nog steeds geen site hebben).

Sommige mensen doen het werk, en andere delegeren, zo is dat nu eenmaal.
Tot straks!

14 opmerkingen:

  1. euh, daarjust al gekocht in de standaard...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allee hoe kan dat nu dat iedereen dat al voor mij gezien heeft!

      Verwijderen
    2. lol - zal anders nog efkes wachten met lezen

      Verwijderen
  2. Is het dan morgen ook al in Nederland verkrijgbaar of moeten wij nog even geduld hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En gisteren hier al geleverd via ECI! :)
    Supertof boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met 'de premiere' :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 'k heb het ook al, maar zal het nog efkes dicht houden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn ventje heeftem net als verrassing meegebracht uit de Plato in Tienen, dus ik heb hem ook al in mijn armen kunnen sluiten! Enne... hij ziet er echt heel goed uit! Voorlopig maar rap even kunnen doorbladeren, maar toch al veel leuke dingen gezien!
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook zo benieuwd! ik vind het wel grappig dat veel mensen hem al hebben
    en jijzelf als mede auteur er zo zit op te wachten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier is ie sinds gisterenochtend ook al in huis (via cosmox).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zit op dit moment te wachten op de pakketbezorger...volgens hun website is hij onderweg...met het boek! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo is dat! En wat spannend allemaal weer voor jullie, alhoewel, je lijkt al aardig volleert in dat in de wereld slinger van een boek...!

    BeantwoordenVerwijderen