maandag 2 september 2013

Retteketet een palletbed

palletbed
Er stak iets al lang mijn ogen uit op Pinterest en eigenlijk had ik alles in huis, een pallet en een touw, meer is er niet van doen. Al de rest is decoratie. Een matras is natuurlijk een pluspunt en anders voldoet een dik deken.

palletbed
Hoe het vast te maken hangt van de omstandigheden af, maar zorg altijd voor een stevig touw zodat heel de handel niet meteen uit de boom flikkert.
Als je boven nog een touw spant van voor naar achteren en daar een laken over gooit heb je een boomtentbed, nog een klasse cooler.

palletbed

28 opmerkingen:

  1. Een boom is ook redelijk onmisbaar, denk ik zo. En laat ons dat hier nu juist niet hebben. Spijtig. :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idem, in mijn hoofd ging ik er al aan beginnen, en toen, oh ja, waar gaan we dat aanhangen? :-(

      Verwijderen
  2. Lol! "Een goed boek, vb. Groeten uit Transitië"

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb nog wel eens stukske hof over waarmee we nog niet wisten wat doen, dit is ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Vermits ik ze thuis niet overhaalt krijg voor hangmat, deze versie eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een boom is inderdaad onmisbaar en ontbrekenede in mijn tuin... Jammer maar helaas. Wel een idee voor bij mijn ouders, misschien. Ziet er wel leuk uit! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een idee......ik bewaar hem voor volgend zomer!
    Dan dus niet alleen binnen alles van pallets maar ook buiten lol ;-)
    http://de-gulle-aarde.blogspot.nl/2013/07/onze-meubels-van-afval-hout.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je liet hem al eerder zien... ik vind hem supertof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, gelukkig, zijn ze nu toch om bij jullie om van deze hangplek gebruik te maken. Ik herinner me een eerdere post waar Abel er nog niet zo'n zin in had.
    Het ziet er wel heerlijk uit zeg. Maar ja, ook hier het 'geen boom beschikbaar' dilemma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En als ge nu die foto's eerst omzette in RGB dan, zouden de kleuren ook nog ok zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah, zeg! Ik koop precies de verkeerde gazet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hééérlijk bed!
    De vlaggetjes zijn ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n bed had ik ook gezien op Pinterest. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aaaah, die wil ik ook bij mijn pipowagen.... Weet alleen niet zeker of we een geschikte boom hebben.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou willen dat ik de ruimte (en een boom) had, wat een geweldige relaxplek!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo sjiek, zegt mijn dochter! Maar waar vinden wij zo'n stevige boom? Nog enkele jaartjes geduld!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig! Helaas ontbreekt het mij aan een stevig boompje om zo'n geval in te hangen. Courgettes in de moestuin heb ik echter in overvloed, dus die ovenschotel gaat hier binnenkort op tafel komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. howja, mijn borden in de gazet!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Is er een voordeel ten opzichte van een hangmat?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja!
      -Het is gratis!
      -Je hebt er maar één boom voor nodig.

      Maar je moet wel een berg kussens hebben wil je kunnen lezen.

      Verwijderen
  19. Ai... zal ik toch een boom moeten toveren... Wat een prachtig palletbed!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaaa die had ik ook gezien, maar nu wil ik hem helemaal. Vrees dat we eerst een boom moeten planten. Wij wonen stads :S Boehoe

    BeantwoordenVerwijderen