zondag 13 oktober 2013

Sneakpreview

mop

Een blondje wil gaan ijsvissen;
ze schaft de nodige spullen aan en gaat naar het ijs.
Ze zet haar stoeltje op het ijs en begint te hakken.
Plots dondert een stem vanuit de hoogte:
'HIER ZIT GEEN VIS.'
Geschrokken verplaatst het blondje zich naar een andere plek op het ijs.
Ze zet haar stoeltje neer en wil weer een gat hakken.
Opnieuw hoort ze een stem donderen:
'HIER ZIT GEEN VIS.'
Het blondje, zeer bezorgd, verplaatst zich helemaal naar de andere kant op het ijs.
Ze zet haar stoeltje weer neer en hakt opnieuw een gat.
Weer die stem:
'HIER ZIT GEEN VIS.'
Ze stopt, kijkt naar boven en roept:
'BENT U DAT, GOD?'
De stem antwoordt:
'NEE JOM, IK BEN DE OMROEPER VAN DEZE IJSBAAN !!'

21 maart in de betere boekhandel
Lachen, gieren, brullen!

24 opmerkingen:

  1. HT&D, Nonkel Mop en De Druivelaar revisited? Da's durven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ge kent mij hé, ik schuw geen risico's!

      Verwijderen
  2. Heb jij dan al die moppen zelf uitgevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. How, twijfelt gij aan mijn gevoel voor humor?

      Verwijderen
  3. Zie, daar ken ne mens al ne keer mee lachen zo op een maandagmorgen. Met de mop hè ! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat dat van 21 maart de mop is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mopjes als deze hebben een baard, dus hoe zal dat boek dan zijn.
    Ik hou me maar liever bij de rokjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mme Mop! Succes met je nieuwe boek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allé gij, te laat om op de boekenbeurs te signeren, zenne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem14.10.13

    wat is dat nu weer, moet er daar een boek voor gemaakt worden???????

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Héérlijk: ik heb me bescheurd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah voila sé, al een klant voor het boek!

      Verwijderen
  10. Die van die uier vond ik toch zeker zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En ik die dacht dat blondjes dachten dat vissen in de diepvries van de colruyt groeiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. God met een Kempisch accent, wat een mop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem16.10.13

    Waar staat die mop van die uier? Dat boek komt maar uit in maart. Toch?
    Een ongelooflijke MadZazafan uit Schepdaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jullie zijn lekker op dreef!
    Veel succes en plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Droog... :) En even ter zijnde.... wat een zalige botten hebt gij daar aan! Zijn het goeikes voor in een vettig veld te werken??? Dan mag je me altijd ne keer vertellen van welk merk die exemplaartjes zijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen