zondag 27 april 2014

Eten varkens slakken?



Ja, varkens eten slakken.
Varkens eten alles.

15 opmerkingen:

  1. Eten ze ook huisjesslakken? Dan wil ik ook een varken! Meest organische slakken verdelger!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij stress eten varkens ook varkens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan die gehuurd worden? Ik heb slechts een koertje, een uur volstaat dan wel! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vakantieherinnering: setting varken op een boerderij met een paar vakantiehuisjes en een heleboel kippen en kuikens. Vraag aan de boer of die wel wist dat het varken een kuiken had opgegeten " Ja hij vreet ze als bonbons"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eten mensen slakken?
    Ja, mensen eten (bijna) alles, ook escargots.
    Wat zou de evolutietheorie daarover zeggen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooo kei handig! maar ik weet niet wat ik 't ergste zou vinden: slakken of een varken in mijnen hof ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh ze eten niet alles hoor. Van de bessenstruiken blijven ze hier af. En kuikens eten ze ook niet. Ge moet ze natuurlijk genoeg ander eten geven :-) Maar ze zijn ideaal als je van zevenblad af wil. Helaas maken ze geen onderscheid en eten ze ook planten die we willen houden. En natuurlijk eten ze geen brandnetels

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus... als gij een bierval zet en ge geeft ze 's anderendaags aan uw varkens, kunnen we dan ook een filmke krijgen van zatte varkens? #dtv

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ... maar geen kippen en eenden...? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zou die varkens toch niet in mijn borders of tussen mijn kiwibessen laten zoeken naar slakken....
    Ik zal dus maar mijn methode blijven gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen