vrijdag 21 november 2014

Wat ik zo al allemaal dacht...

week 41 Eerst en vooral: Neen, ik ben niet bevallen, ik was gewoon gaan wandelen.

Dan nu een lijstje van een deel van de dingen die ik de afgelopen week geregeld dacht:
-Belt ons ma nu weer?
-Anders moet ik eens een Gini drinken.
-Anders moet ik eens frieten eten.
-Anders moet ik eens een ananas eten.
-Moet ik nu echt weeral gaan plassen?
-Anders moet ik eens wat kuisen.
-Anders moet ik wat gaan wandelen.
-Och, ik zal maar rap mijn joggingbroek aanhouden.
-On neen, ik moet mijn veters binden.
-Ooh neen het is precies begonnen.
-Ooh ja, het is precies begonnen.
-Ooh neen, het is toch niks.


week 41 Dus de baby zit nog altijd in de buik.
Ik was gewoon efkes gaan wandelen.

25 opmerkingen:

  1. Eigenlijk is er maar één ding dat ge kunt doen. Wachten. We wachten wel mee. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loslaten, loslaten, loslaten. (Ik kon dat zelf ook niet!). Die laatste dagen duren precies maanden hé. Eens de baby er is gaat de tijd weer sneller... Dan stel je weer andere vragen. Moet hij/zij nu weer drinken? Is het nu al weer vrijdag? Moet ik weer naar winkel? ...
    Voorlopig kan ik alleen maar zeggen. Je geduld zal ruimschoots beloond worden want het is het echt waard :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat ik zo bedacht toen ik de foto's zag...Amai. Je kan nog in je laarzen. Ik liep de laatste dagen alleen nog met slippers rond :-(. En ik voorspel een supersnelle bevalling. Voorbij voor je het weet.

      Verwijderen
  3. Aaaargh, gij zijt de enige waarvoor ik terug zou keren naar Facebook. Beval dan toch, mens. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes! We duimen mee. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha hier net hetzelfde verhaal! :) die vragen heb ik mezelf ook gesteld deze week :p veel succes met het wachten, we moeten erdoor he! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wandelen is ook belangrijk :) Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem22.11.14

    buikje hangt wel laag,dus ingedaald? succes met het babygebeuren!
    zjé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oja vooral dat bellen van lieve moeders komt me heeel bekend voor. Zo goed bedoeld.... maar alsof je zult vergeten te bellen als de baby geboren is.
    Wat kunnen je honden trouwens braaf zitten. Het lijkt wel of ze tegen je zeggen en, en, en, en...... is het al zover!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha, dank voor deze update!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier helemaal aan de andere kant van het land was ik deze week nochtans echt aan het denken dat het gebeurd was. Maar nu kan het toch echt niet lang meer duren hé, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hehe, als je nu eens gaat fietsen? :) Op een hobbelig paadje zo? :) En ik zal alvast beginnen aan mijn zelfgemaakte lasagne :p

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ik de afgelopen week al geregeld dacht:
    Wie gaat er eerst zijn: Mme Zsazsa of ikke?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wel, ik wens je een speodige en vlotte bevalling.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem22.11.14

    Mogen we raden ?
    Zondag 23/11 - meisje - 3,7 kg - LOES
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Madame toch... Veel sterkte, en dat het snel mag komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En serieus, voor iemand die gaat bevallen zie je er kei-elegant uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog even door de zure appel heen bijten! En morgen (23-11) is i.d.d. een prachtige dag... 14 jaar geleden beviel ik toen van een zoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Elke dag probeerde ik iets, die laatste week. Schweppes: check, frieten: check, ananas:check. Tot ik dan op zaterdag dacht: sja, ik zal dan nog eens naar de gynaecoloog gaan maandag en dan zien we wel. Wel, die nacht, begon het!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als je nu eens aan paar squats zou doen, wel opletten met omvallen want dat evenwichtspunt zal nu waarschijnlijk al elders liggen ...
    Succes !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De reacties van anderen zijn ook altijd gezellig rond deze tijd:
    -uwe buik is precies al goe gezakt
    -uwe buik zit nog goe hoog
    -das precies voor bijna
    -zijt ge nu nog ni bevallen?
    -loopt ge nu nog rond?
    -de kleine zit daar goe zeker?
    -

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grappig. Je kan het je waarschijnlijk niet inbeelden, maar ik ben wat jaloers op je. Want ik ben 10 dagen te vroeg bevallen. Net gestopt met werken, keek zo uit naar eindelijk wat rust en voorbereiding op de bevalling... Niet dus :-). Geniet van je wandelingen, het is gelukkig prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Haha, toch best tranen in mijn ogen van het lachen hier, om hoe je het opschrijft.

    BeantwoordenVerwijderen