donderdag 8 oktober 2015

Over wat allemaal

tekenen en verder
Ik wil zoveel vertellen!
Over de allerschattigste baby die eindelijk kruipt (keiveel later dan haar broers).
Over hoe het komt dat de allerschattigste baby eindelijk 's middags lange dutten doet.
Over heuvels in de tuin en gras dat niet wil groeien.
Over brood en pizza's bakken in een houtoven.
Over het geweldig nieuw kinderboek van tante Hilde.
Over twee kleedjes die ik maakte en dat ze nog passen ook.
Over zelfgemaakte knuffels die na 9 jaar eindelijk in de smaak vallen.
Over tekenen met fijne zwarte stiftjes.
Over chips van groenten en thee van fruitschillen.
Over dingen die het ouderschap wat makkelijker maken.
Over chocoladetaarten, mueslirepen en bramengaletten.

tekenen en verder Maar ik ben efkes met iets anders bezig.
Heel efkes maar.
Nog effe, blijf hangen!
En verwacht vooral niet teveel (geen zwangerschappen, boeken of andere Speciallekes)

16 opmerkingen:

  1. Nieuwe vormgeving voor je blog hiere? Ik ben niet curieus ze... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Leven zoals het is. Daar hou ik wel van eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :) lekker knutselen en leven! Heelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't zegt waarschijnlijk veel over mezelf dat vooral het woord chocoladetaart is blijven hangen haha
    Doe maar op't gemak, wij wachten wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, dat van die chocoladetaart dat had ik nou ook.

      Verwijderen
  5. Wij wachten geduldig. We weten nu al dat het in orde zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb ook zo'n lijstjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem9.10.15

    Ik wacht geen probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem9.10.15

    Ok, maar wil je daarna starten met de dingen die het ouderschap gemakkelijker maken, en het geheim van de lange middagdutjes onthullen a.u.b.? Ik wed dat er nog mama's zijn die daat baat bij hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem9.10.15

      Ja, graag!

      Verwijderen
    2. Anoniem12.10.15

      Ik was ook vooral benieuwd naar de langere middagdutjes! Zou wel wat tips kunnen gebruiken met een meid van ruim één jaar die maximaal (en dan echt in de erg letterlijke zin van het woord) anderhalf uur aan één stuk slaapt overdag.

      Verwijderen
  9. Oeh je maakt t wel spannend zeg... Ik ben heel benieuwd, maar wacht rustig af ;) En... succes met waar je mee bezig bent dan he

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En ik denk alleen maar "wat ben ik jaloers op jouw tekentalent" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat voor fijne zwarte stiftjes gebruik je? :) Ben nog altijd op zoek naar iets wat mijn ouderwetse manier van met kroontjespen en oostindische inkt tekenen kan evenaren (waarbij ik dus niet steeds hoef te dopen). Dit ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen