dinsdag 13 oktober 2015

Test test een twee KNAL

Moestuin Dat was hier nog rap in orde!
De foto is louter ter illustratie van hoe wijds het hier geworden is. Geweldig hé, zo'n lange zinnen dat ik nu kan maken.
Ik had zelfs nog plek over.

Goed!
De renovatiewerken zijn nog wel bezig, de pagina's van de recepten, patronen en het archief moeten nog geüpdatet worden. Ge gaat zien dat het er nu niet meer van komt. Zo gaat dat met renovaties, als ge er een keer intrekt is het gedaan met verbouwen.
Wat is er dan al wel af zult ge misschien willen weten in plaats van zelf op onderzoek uit te gaan?
Ten eerste heb ik een nieuwe header, maar dat hadt ge voorzekers al door.
Ten tweede tekende ik nog eens een familieportret. Net zoals vorige keer trekt er eigenlijk niemand echt op zijn tekening, maar het klopt nu al beter want nu staat de puber er ook tussen. Allee eigenlijk klopt het al niet meer want de puber zit juist een maand op kot. Het is een weekendportret dus eigenlijk. Maar komt ge in Leuven iemand tegen die wat boven de massa uitsteekt met een atletisch figuur en een zwarte bril, doet hem de groeten!
Ten derde, de boekenpagina is geupdate, ik heb er ook de boekskes opgezet, een boek is een boek, niet waar?
Ten vierde is er nu ook een kraamkostpagina, dat dat idee niet verloren gaat.
Ten vijfde is er nu ook een babypagina.
En ten zesde is er de moestuinpagina alwaar ik ook een tekening voor gemaakt heb en zo goed als 1000 foto's voor opgeladen heb.

Voila, dat is het dan zowat.
Wat peinst ge?
Dat kan er door hé?
Ik vind dat ook.

41 opmerkingen:

  1. Anoniem13.10.15

    oef! t'is gelukt!
    ik kreeg eerst het bericht dat ik geen uitnodiging had ontvangen van de auteur om deze blog te lezen en dat dit dus verboden terrein was voor mij...niet dus...goe gedaan, dikke pluim zou ik zeggen en ikzelf weer van wekelijks gniffel-en leesplezier voorzien.merci

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zolang ge maar op dezelfde manier blijft schrijven,kan de rest mij niet veel boemen...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er piek-o-bell-o uit!
    heel leuk gedaan!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die header is dé max! Maar, geupdated of hoe-ever je dat ook schrijft, mag je voor mijn part ook vertalen als geactualiseerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf er bij: ge moet van uw geschrift een font maken. Ik ben zwaar fan. Van de rest ook trouwens, veel leesbaarder zo breed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En Fair Wear Friday staat erbij! <3 Merci, Madame!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar aleee, nu lees ik dat hier mobiel en zie ik niks van al dat moois! Straks toch nog de PC opzetten. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai echt kei schoon. Zo helemaal you!!

      Verwijderen
  8. Anoniem13.10.15

    't is hier zo wijds geworden dat het zelfs niet meer op mijn scherm past. Tijd om ne breedbeeldlaptop te kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, tis op maat van mijn laptop :)

      Verwijderen
  9. Het ziet er tof uit.

    ps. De pagina's die je doorlinken kun je beter even de link aanpassen. Zodat hij in de zelfde venster opent :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, ik vind het handiger dat het in een nieuw venster is, anders moet je steeds teruggaan, niet?

      Verwijderen
    2. Ik heb ook liever dat het in een nieuw venster/tab opent! Heb er een hekel aan als ik telkens moet terugklikken.

      Verwijderen
    3. Ik heb ook liever dat het in een nieuw venster/tab opent! Heb er een hekel aan als ik telkens moet terugklikken.

      Verwijderen
    4. helemaal mee eens: een nieuw venster/tab is makkelijker! anders doe ik toch altijd rechtermuisklik en open in new tab...

      Verwijderen
  10. Ziet er tof uit, eigen identiteit.
    FIjn dat er een zoekfunctie is nu

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die was er al eigentlijk!

      Verwijderen
    2. dan heb ik vroeger niet goed gezocht ;-)

      Verwijderen
  11. Fris, kleurrijk en gezellig! Yep, ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja schoon, helemaal zsazsastyle!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Reacties
    1. Maar zeg, hoe geraken we in die pagina's? (behalve dan via de links in dit bericht ;) ) Of zijn dat de plinten van deze verbouwing? :)

      Verwijderen
    2. Hahaha goeie!
      Mijn bericht was dus niet lang genoeg!
      Ergens rechts in het grijs :)

      Verwijderen
  14. Nice, goed bezig.
    Seg, kunt ge misschien ook eens "verbouwkost" de wereld insturen? Misschien dat ik hier dan wat compassieschotels krijg nu ik een tijdje geen keuken heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie header! En toffe familietekening :). Vind de blog wel leuker zo, alle extraatjes rechts ipv links en rechts :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Flink gewerkt zeg! Merci, iets nieuw is altijd leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig!
    Maar hé. Nu terug wat naaien hé. Ik mis je maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De opkuis is heel geslaagd! Mooi! En ja, inderdaad, ik mis uw naaisels ook! Prittie plies mme zsazsa?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk ! Echt helemaal uwe stijl Madame !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi! En zoveel rustiger met enkel die rechterbalk nu, fantastisch! De header is heel mooi; toch wel een beetje jaloers op jouw tekentalent en handschrift!

    Het enige dat ik nog zou aanpassen is je menu: eerst je familieprofielfoto, de social media icoontjes, dan het menu en dan pas de reclame, want nu verdwijnt dat menu daar zo'n beetje. Maar misschien doen je adverteerders dan wel lastig natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Op mijn mobiel merk ik nog weinig van alle veranderingen maar ik zal eens op de pc gaan kijken.

    Groetjes,

    Dorothé

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een geslaagde verbouwing! Puike prestatie. En wat een fijne header! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ge kunt er wel wat van. Ik kan dat wel toegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi!!! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Chique dinges. En ja, ben ook fan van uw pentekeningen. Veel succes met de nieuwe 'look'.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel tof :)
    Ik vind de 'kinderbabbels' wel niet meer terug. Door jou ben ik ook begonnen met de 'kinderpraat' van mijn zoon te noteren. (zalig om terug te lezen)

    BeantwoordenVerwijderen