Fair wear friday #7

fair wear friday Het is vakantie en ik ben kinderloos en verkouden, gelukkig is mijn lief sevens thuis want anders zou ik nu heel zielig zijn.
Gelukkig voor mij had mijn lief deze week ook een verkoudheid dus heb ik de standaard kunnen bepalen voor zieke partners.
Zo ben ik meteen naast hem gaan zitten bij het minste kikje en heb ik hem vervolgens zachtjes over de rug gewreven.
Ik heb liters thee gemaakt met tijm uit de tuin en honing van de imker uit de buurt. Ik heb ook heel erg lekker gekookt.
's Avonds mocht hij zijn hoofd op mijn schoot leggen terwijl ik bevestigde dat hij zonder twijfel de allerergste griep van ze allemaal te pakken had maar dat alles vast wel goed ging komen.
Wanneer hij deed dat hij ging opstaan riep ik al van ver: Zeg maar wat er nodig is, ik zal het wel pakken!
Het waren lange, maar oh, zo'n waardevolle dagen ...

OW YEAH!
Ik ga zo'n goed weekend tegemoet, en ik voel precies dat dit wel eens de ergste verkoudheid van ze allemaal zou kunnen zijn. fair wear friday


Fair Wear Friday is een initiatief van
Kelly, Leen en Lies.