Ik stempel en jullie winnen!

stempelsDe oplettende lezer heeft zeker gezien dat ik iets nieuws heb geprobeerd om labeltjes te maken. De andere labels zijn ook leuk, maar deze zijn sneller gemaakt en je kan op de moment zelf een kleurtje kiezen.
Als je op deze manier labels maakt voor iets wat regelmatig uitgewassen wordt koop dan wel een stempelkussen waarvan de inkt niet uitwasbaar is. Die grote blauwe stempelkussens bv.
Neem katoenen bandjes, dit is een lint dat onderaan een mannenbroek gestikt wordt voor extra stevigheid.
Je hebt ze in veel kleuren en breedtes.

Nadat ik een paar pogingen had ondernomen om zelf een stempel te maken gaf ik het toch maar op en bestelde er twee bij Stamps in Antwerpen, simpele dingen zijn makkelijk uit te steken, maar letters is toch iets anders. Ze zaten na en paar dagen al in de bus en ze waren leuk, dus bestelde ik er nog en die arriveerden vandaag. Ik vertelde Ann dat haar stempels straks hier gingen verschijnen en ze stelde voor om iemand van jullie een stempel kadoo te doen. Voor Jef zat er vandaag al een kadootje bij, een naamstempel met een Teckel (Jef verjaart binnenkort, ik stuur u graag mijn adres!)
Vertel in de comments waarom jij een stempel nodig hebt én verdient en dan kiest Ann maandagavond een winnaar.
Je mag zelf een stempel ontwerpen of eentje uit hun gamma kiezen.
Als je niet wint kan je hier een stempel bestellen.

Waarschuwing!
Na het stempelen
Verstop te allen tijde het stempelkussen waarvan de inkt niet uitwasbaar is.