dinsdag 16 december 2008

Oh help, een dinowant

Dinowant
Allereerst: Mijn zoon verjaart vandaag!
Jeuj en drie dikke kussen!

Buiten wat gezelschapsspellen en een boek wou ik ook iets zelfgemaakts geven, dat werd dit paar wanten.
Na een derde dinojas en een tweede dinobroek tijd voor iets nieuws, eindigt de saga hier?

how to do de dinowant
De wanten zijn in fleece en de tanden van dikke vilt, ik was eigenlijk op zoek naar iets harders maar alle andere mogelijkheden rafelen uit als je erin knipt, iemand een idee?
Wanneer je op het eind de tandjes knipt trek dan de stof heel goed naar achter zodat je zeker niet in de fleece knipt.
Hier vind je een grotere foto.

27 opmerkingen:

  1. geweldig jom!
    Ik ga een hele gewone versie eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sta opnieuw versteld! Schoon gedaan.

    Oh ja, voor ik het vergeet, 3 dikke kussen voor Jef. Hiep hiep hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooooooh zo tof!!!
    en drie dikke kussen voor de Jarige Jef! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooohhhhh! als mijn zoon een beetje groter is wil ik deze ook!!!!

    en hieperdepiep voor Jef!

    ps: ben jij al fan?
    http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=54662910930

    [mrgreen]

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uiteraard, ik ben haar grootste fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep Hoi voor Jef!

    Ideetje voor harde maar toch nog doorstikbare tanden: wit vinyl (van slechte kwaliteit dus dus) of van die rubber die je in knutselwinkels kan kopen om wenskaarten mee te maken.

    Gewoon in de vinylwinkel een oude stalenboek vragen en hopen dat er iets wit tussen zit. Je hebt denk ik ook wel zeker een jeansnaald nodig, die rubber zal wel wat zachter zijn, en volgens mij houden ze het allebei uit in de wasmachine.

    (Ik had als kind een trui met een soort van plastic applicatie die op vinyl leek, en die kwam toch ook levend uit de was.)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus dun. Bedoelde ik.
    Dus dun, en niet dus dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Proficiat Jef!
    En ben je blij met uw mama haar mooie cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heppie heppie, Jef!
    En proficiat, Mme, boogschutters zijn de allerbeste. En uw kaartjes de allerschoonste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaaaa! Drie dikke kussen en weeral verkleed kunnen rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog een dino-muts misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gefeliciteerd Jef! Hiep hiep hoera! Dat je maar heel oud mag worden en een gelukkig en gezond mannetje mag zijn en blijven!
    En de wanten zijn helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die moet ik onthouden voor als ik een kleinzoon krijg!!Jefke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd voor je mannetje en jou natuurlijk! Mooie wantjes. Stoer ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Waar blijf je het halen?!
    3 dikke kussen voor Jef!

    ps: vandaag de buit ontvangen. Kaartjes zien er in 't echt nog beter uit :-) MERCI!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. altijdeenfantastischeraadendaadmaffe17.12.08

    Wat de tanden betreft: plexiplaat maar ik vermoed dat ge dan wel een stalen stiknaald zult moeten bezigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn echt leuk. Voor Jef mag het nu best nog wat kouder worden, zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst: dikke proficiat!
    En allertweetst: waaauw! wat een geweldige wanten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel schoon.
    Maareh, ik vraag mij af, glijdt dat niet gemakkelijk van de kleine handjes en doe je daar beter geen elastiekje in? Ik zou ze zelf willen maken maar verliesverdriet vermijden..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Omdat die fleece rekt kan je hem op maat maken en slobbert dat nergens, dus neen dat valt niet uit, en anders moet je er nog een rekkertje tegenstikken hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog een (late) geweldige 3de verjaardag voor de Jef en die Dino- handschoenen zijn werkelijk weeral prachtig...verkleed de jef zich graag? Dan zou je nog een Dino- verkleedkostuum kunnen maken. Op de site van Livipur staat er één( en ik verkoop zelf ook wel verkleedspulletjes); maar ik denk dat jij die veel mooier kunt maken!!!
    Ik ben precies veel te lang 'weg' geweest... en nu zijn we al met 2 'Tine's' zie ik! Via deze weg ook nog snel fijne Kerstdagen en een spetterend nieuwjaar toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amai, heel mooi. Dinofases zijn fantastisch. Ik ben ook van plan om naailes te volgen en dit lijkt me leuk om te maken. Je hebt toffe ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Et voila, de jongste heeft nu mooie rode wantjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. [img]http://lh5.ggpht.com/_9EGihpaljuA/TRujUi57EYI/AAAAAAAACgE/qYPohDY4MmY/s640/DSC08257.JPG[/img]

    Dit zijn ze van mij geworden, niet zo mooi en strak als die van u, maar mijn zoon is er ook superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen