Flickr brengt mensen dichter bij mekaar

IMG_5289
Ik ben een fan van Flickr om meerdere redenen, maar eigenlijk vooral omdat je al doorklikkend van alles ontdekt. En zo ontdekte ik Les quatre mères en zowat tegelijkertijd ontdekte zij mij.
Van het een kwam het ander en vandaag zat dit in de bus.
Zo'n ochtenden zijn zeer aangenaam kan ik u verzekeren.
Mensen die ook zoiets in gedachten hebben, mijn adres is slechts één muisklik away!

Wacht, even uitpakken
IMG_5292
Kijk kijk een babysurprisepakket.
Met een geweldig mutsje met afneembare bloem voor het geval het een (naamloos) jongetje zou zijn, een knuffeltje, een gehaakte bloemenbroche die ik in beslag ga nemen en een super leuke bavet (voor de Nederlanders zal ik een verklarende zin geven: "Jef, doe een bavet aan want ik wil geen gesmos op uw proper t-shirt"), hier beter te zien.

Merci Les quatre mères!
U bent een fijn mens.