vrijdag 24 april 2009

Flickr brengt mensen dichter bij mekaar

IMG_5289
Ik ben een fan van Flickr om meerdere redenen, maar eigenlijk vooral omdat je al doorklikkend van alles ontdekt. En zo ontdekte ik Les quatre mères en zowat tegelijkertijd ontdekte zij mij.
Van het een kwam het ander en vandaag zat dit in de bus.
Zo'n ochtenden zijn zeer aangenaam kan ik u verzekeren.
Mensen die ook zoiets in gedachten hebben, mijn adres is slechts één muisklik away!

Wacht, even uitpakken
IMG_5292
Kijk kijk een babysurprisepakket.
Met een geweldig mutsje met afneembare bloem voor het geval het een (naamloos) jongetje zou zijn, een knuffeltje, een gehaakte bloemenbroche die ik in beslag ga nemen en een super leuke bavet (voor de Nederlanders zal ik een verklarende zin geven: "Jef, doe een bavet aan want ik wil geen gesmos op uw proper t-shirt"), hier beter te zien.

Merci Les quatre mères!
U bent een fijn mens.

7 opmerkingen:

  1. hoe grappig, les quatres meres staatook bij mijn flickr-contacts, maar ik wist nie-eens dat ze van belgie was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. annika25.4.09

    oo wat leuk die gehaakte spulletjes.
    lijk een beetje op Anne-Claire Petit.
    oja, en 'een bavet' noemen wij hier in Nederland een slabber(tje). ik snapte eerst al niet waar u het over had haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem25.4.09

    ik merk dat er nogal wat mensen zijn die zelfgemaakte spullen willen maar niet in het bezit zijn van een naaimachine. ik ben in het bezit van een naaimachine en een zolder vol kinderspullen maar niet in het bezit van kinderen. dus qua tijd valt het ook best mee, voor de hopelozen onder u, ik wil een zsazsa naaien voor iemand anders (één of twee, niet meer want ik ben nogal graag lui)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, ik zoek nog een ZsaZsa naaister!
    Misschien kunnen we iets regelen?

    Wat een heerlijk pakket!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een verwende as mama. Dat begint goed.Als al je blog contacten met zo'n kadootjes afkomen hoef jij helemaal niks meer te maken voor de baby! Nu maak hopen dat het de zwaar gewenste dochter is en dat je creatief uit je bol kan gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem26.4.09

    @ daan

    laat je even een e-mailadres achter, dan contacteer ik je om een zsazsa te naaien

    grz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pakket, je daar zal je zeker blij van worden.
    Enne mocht je nog eens wat leuks willen ontvangen, dan swap ik graag een keertje :o)

    BeantwoordenVerwijderen