donderdag 1 oktober 2009

Mme Zsazsa en de heksen

plaat 6En wie weet er wat dit is?
Een moestuin, juist!
Maar welke?
Die van Heks Belladonna, juist!
Maar ge hebt die tuin precies al eens gezien, juist!
De tekening is namelijk geïnspireerd op een foto van mijn moestuin, HA!
Dat kan niet iedereen zeggen hé!
Ik was ook nogal onder de indruk toen Ina hier een berichtje achterliet met die boodschap, ik loop hier al maanden mee rond mensen en ik mocht niks zeggen want dat boek lag nog niet in de winkel, maar nu is het eindelijk zo ver, Belladonna krijgt bezoek ligt een van dees in de boekenwinkel, dus ik kan eindelijk uitpakken met deze geweldige tekening.
Gisteren zat het boek bij mij in de bus, mét gepersonaliseerd aquarelletje.
Merci Ina!!!

Belladonna-packshot
Ik heb het boek al vijf keer voorgelezen.
Vandaag alleen al.
Merci Ina.

21 opmerkingen:

  1. Wow, dat is echt super! Er zijn ergere jeugd reeksen om in terecht te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, die ina met haar heksen bij Zsazsa! wat een klein belgenlandje toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waaw, wat een eer, ben je nu heks, en geen boerin meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Wij hebben hier het vorige Belladona boek liggen. Groot succes, al vloek ik wel altijd binnensmonds als ze dat uitkiezen als verhaaltje 's avonds... zoveel tekst! Ik probeer dan de ingekorte versie te geven, maar daar trappen ze niet altijd in. Gelukkig kan de oudste over een paar maanden (hopelijk) voor de jongste voorlezen, dan ben ik er van af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voila Sarah, daar heb je een punt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een eer! Ik ken een kindje dat naar mij is genoemd, maar een boekje dat naar jou wordt getekend (of naar je tuin in dit geval) vind ik toch een vergelijkbare eer!

    En op welke foto is die tekening dan geïnspireerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!! Heel leuk, Ina. Proficiat met het boek. Ik ga zeker eens naar de Fnac.
    Mma Zsazsa, uw tuin ziet er momenteel niet zo fris uit zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Featuring MZZs garden! Je wordt nog beroemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan zeg! En idd, mogen we de foto eens zien waarop de tekening geïnspireerd is?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super! Ik heb nog leuke boekjes gevonden om binnenkort uit voor te lezen, maar die kende je misschien al. Voor mij was het nieuw!

    Meer info

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is de foto waarop de tekening gebaseerd is: http://www.flickr.com/photos/mmezsazsa/2666824321/

    KK, ja die kende ik al, lol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof seg! Ik ken die reeks niet, maar volgende keer in de boekenwinkel ga ik er eens naar op zoek. De tekeningen zijn alvast veel belovend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is leuk leuk leuk!!!!! En erg stoer vind ik ,al je werk in de moestuin drie dubbel dik beloond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah ja, ik zie het, de gelijkenis is treffend. Met die foto erbij merk ik helemaal hoe leuk het moet zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, een boek die op jouw is geïnspireerd, dat is toch wel een hele eer!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eén tekening hé, geen heel boek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En zelfs dat kunnen er niet veel zeggen, zelfs al is het maar één tekening ;-)

    BeantwoordenVerwijderen