woensdag 30 september 2009

Zelfgemaakt gekregen

AbelKadootjes kadootjes allemaal kadootjes, allemaal zelfgemaakte kadootjes, allee neen dit eigenlijk al niet want daar heb ik in ruil een tas voor gemaakt, we moeten daar eerlijk in zijn.

Truitje van KatieHet patroon vond ik hier, maar eigenlijk waren Katie en ik niet zo content van het colleke, dus in ruil voor deze tas gaat ze er nog eentje breien met een ander colleke en een maatje groter want dit is eerder voor ienieminiemensjes en daar doen wij hier niet aan.

Truitje van ZinziaZinzia stuurde dit lieve truitje, iets groter zodat Abel er wel de winter mee doorkomt.

Slofjes van KnofjeKnofje vroeg mijn adres, dus gaven we dat met veel plezier, een week later zaten deze schattige slofjes in mijn brievenbus.

LilimieEn deze twee superleuke slabbers (allee eigenlijk zeg ik bavetten) komen van het colletief Lilimie.

Bevallen, ik kan het iedereen aanraden!

15 opmerkingen:

  1. Leuk, al die pakjes!
    Maar na al je geduld, verdien je ze ook wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw zeg!
    Mooi.
    En mooi ventje ook.
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. was je een beetje op tijd bevallen dan had je zelfs nog tomaten gekregen ;-) misschien nog wat tomatenconfituur... maar ik kan niks beloven

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooOww, ik wil ook zo'n grijs vestje ^^
    zou dat lukken in een maatje 42? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoow, mss wel als je een héééle grote tas maakt voor Katie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schoon zenne, ik kan niks maken dus van mij krijgt ge niks. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem30.9.09

    leuk en ook een mooi pakje dat abel aan heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superschattige ongelooflijk mooie truitjes!
    dat colletje vind ik trouwens heel mooi, jij dus minder? of gewoon minder praktisch?
    met nieuwjaar wens ik mijzelve meer creatieve vrienden toe. Misschien moet ik mij eerst maar wat meer vrienden toewensen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem1.10.09

    bwa, bevallen is niks hè, 't is dat zwanger geraken.
    s

    BeantwoordenVerwijderen
  10. allee bon, ik zal dan ook nog is bevallen,als ge dat zo aanraadt. Hahaha, grapje, jammer dat ik al mijn kinderen al heb. En gij hebt mooie spulletjes gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een verwennerij. Leuk hoor. En het staat dat menneke van je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nikste virtuele vriendschappen. Echter dan dit kunnen ze haast niet worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat kijkt het ventje lekker helder uit z'n ogen! De vestjes zijn echt helemaal te gek! Geen raar kraagje, hooguit een pietsje te klein..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amaai, wat een schone dingen. Een mens zou bijna weer zin krijgen om te gaan bevallen. Als die negen verschrikkelijke maanden zwangerschap er nu eens niet aan vooraf zouden gaan ... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verwennerij!! Mooie cadeaus zeg!

    BeantwoordenVerwijderen