vrijdag 9 oktober 2009

Tante Hilde komt aan huis

Bloemkoolmutsje en debardeurEn brengt mee een bloemkooloutfit assorti met het geboortekaartje, geheel toevallig, het was al af voor Abel, ze had dan ook tijd genoeg natuurlijk.
Ik vind het zo fantastisch mooi, als ik het zie denk ik: "Ooh dat moet ik hebben" terwijl ik het al heb, om maar te zeggen hoe content ik ermee ben.
Hier nog wat foto's want het zit zeer ingenieus in elkaar, ze heeft zelfs de moeite gedaan om een handleiding neer te schrijven.

Kadootjes van Tante HildeDebardeur en muts waren dan ook nog eens geweldig ingepakt.

Tante Hilde bakte een taartEn had ze zelfs een cake gebakken.

CitroencakeWat ik ook gedaan had.
Dus deze namiddag kon niet meer stuk.

Als Tante Hilde geen fijn bezoek is!
U kan Tante Hilde hier boeken.
Een aanrader!

15 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook fantastisch mooi! Tijd om mijn 'brei'tante nog eens aan te spreken... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon zeg, hopelijk groeit Abeltje niet als kool en past hij er nog lang in! Die eerste keek ziet er ook redelijk heerlijk uit. Helaas, het recept is Tante Hilde vergeten te beschrijven. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. neenee, het recept staat er ook en wel hier: http://www.tantehilde.be/wrdprss/?page_id=43

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo, maar dat is inderdaad superschoon!
    Tante hilde toch, al die talenten!
    En Mme Zsazsa, al die fantastische vrienden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig tante hilde is lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik moet me dringend ook nog eens een kind maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Héél erg mooi zeg. Een levend bloemkooltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een bloemkooltruitje en muts. Zaaalig gewoon. Nu zal Abeltje helemaal ' om op te eten zijn'.
    Liefs
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nu maak ik me plots de bedenking dat je om zsazsa conten te maken met een cadeau je moet breien, want al de rest kan ze zelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ja, das waar er zit wel een constante in de cadeautjes die ik krijg.

    Maar jij kan toch breien? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supersupersuperknap gemaakt! Echt heel mooi!!!

    oei...ik kan ook niet breien...ik durf bekan niks zelf te maken voor Abel, zijn moeder is gewoon té goed! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. An (de TWeede)10.10.09

    @ Tante Hilde: nu vind ik u werkelijk ongelofelijk! Bedankt voor het recept.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. als ik je nu eens een breiles cadeau doe, allé kom, ik zie u graag, we maken er een lessenreeks van...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 't is echt een super-muts met die bobbeltjes. In navolging van Tante Hilde heb ik er ondertussen ook al één gebreid (en weggegeven). Een tweede voor eigen kroost is in de maak !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. oh tante hilde komt u ook gewoon op bezoek? Met cake?

    BeantwoordenVerwijderen