woensdag 4 november 2009

Er waren eens twee konijnen ...

Lap1Lap2Lap3

29 opmerkingen:

  1. ja, lap! Ik wist het, he. Dat ziet er natuurlijk veel beter uit dan bij mij. Allez, laat dat ne keer zien hoe dat moet..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! En wat zijn ze leuk, leuke retro stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze geweldig, die konijntjes.
    Ik wil ze ook, ik wil ze ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh! Leuk, lief, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eva, met veel geknoei en gepruts, maar ik heb ze al eens gemaakt, dus ge moet het gewoon een paar keer doen denk ik.
    Niet dat ik daar nog goesting in heb.

    De tekst is naar een idee Van Serge en Marianne, merci S&M!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ma zo schoon weeral. En ik heb daar echt de perfecte stofkes voor he... (wel geen kindeke om het aan te geven, maar dan is het gewoon voor mij)
    ...
    om tot de vraag te komen: waar vind ik de handleiding? toe?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. *ligt in deuk*
    Die lach had ik even nodig, jammer van het water over mijn toetsenbord *proest*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo flauw, leuk en geslaagd tegelijkertijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zien ze er leuk uit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar 't wel een schoon lappenkonijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. man! dat kweekt gelijk zot he!
    Ik ben een konijnenvriend, had er ooit twee op ons appartement en die waren zindelijk en al! Spijtig genoeg heb ik geen tijd, plaats en zorg over nu. Dus als die van u zich gaan voortplanten wil ik ze gerust een warme thuis geven :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk weeral!
    Bedankt voor al de inspiratie.
    Ben nog een beginnend amateur naaister... de tijd dat ik naald en draad vasthad is al lang geleden, maar ik vlieg er weer in sie!
    FF stofkes bij mekaar gaan zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. aah maar ze zijn wel HEEeeeeEEEl LIef hoor die lappenkonijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LOL! de kop van het ene en de buik van het andere konijn lijkt wat op het tafelkleed van mijn schoonmoeder dat ik u ooit opstuurde? Kanda?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mm ze zijn wel erg schatzig in hun huidjes van retro-stof.
    de dialoog doet me wat denken aan Kabouter Wesley van man bijt hond, ik vind jouw konijntjes grappiger.
    groetjes
    vliegje (waar je dinsdag patronen in de brievenbus bent komen steken)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige lappenkonijnen! Ben helemaal weg van die stofjes, retro rocks! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als dat geen toeval is... net op stik-les geweest dus in principe zou dit binnen een tijdje moeten lukken? Alhoewel, het verschil tussen een rechte sjaal en deze funny bunnies is nogal groot.
    groetje
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve lappenkonijnen zijn het, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zegt dat tweede konijn op het eind? Arru lap?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Arree lap, dat is Kempisch denk ik.
    Allee ik heb een vermoeden dat die konijnen uit de Kempen komen.

    Vliegje, het was idd met Kabouter Wesley in het achterhoofd, u hebt gewonnen! ;-)

    An, neen dit is een oud gordijntje, dat tafellaken is meer oranje, het ligt nog altijd klaar om er een rokje van te maken.

    Ik zal eens zien dat ik het patroon hier zet, maar hoe en wat moet je zelf uitvissen want ik heb het ook alleen maar met veel geknoei zo gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha, leuk, en Kempisch en al.
    Komt daar veel handwerk aan te pas, lappenbeesten?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Echt leuk die konijntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik win alleen maar als er geen prijs aan vast hangt helaas pindakaas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. superkonijnen, winter is lappenpoppentijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk blog! Ik wil je graag volgen. Mij ook volgen? kijk op ma-de-by-me.blogspot.com

    Liefs Melanie

    BeantwoordenVerwijderen