maandag 9 november 2009

Kadootjes³

KadookesEn het blijft maar duren, Abel krijgt nog steeds kadootjes, deze keer ben ik er zelf om gereden want al die alternatievelingen zonder rijbewijs/auto spreken alleen maar af tot waar hun tramspoor loopt. En laat nu hier zelfs geen bus rijden.
Op naar Gent dus voor een gezellig namiddagje met gebak en koffie, desgewenst thee.
Mits een goede planning lukt het nu redelijk om met Abel in de Maxi-cosi ergens te geraken dus we kwamen zonder kleerscheuren aan bij Meisjesmama waar de koffie al klaarstond en de speelkamer gereserveerd was voor vier kleuters en een peutertje, koffie, thee, gebak én een speelkamer, dat is gelijk een binnenspeeltuin zonder gegil en zweet- en plastiekgeur, ideaal!
Vermiljoen en iemand die liever anoniem wenst te blijven waren ook op het appèl, de anonieme maakte de geweldige A, die consequent KA genoemd wordt door Jef "omdat het mooier is" en het schattige kimonovestje is van de gastvrouw, maar dat kon u hier al lezen.

De ronde fopspeendoekjes kreeg ik al eerder van Wolinn, omdat ik geen fopspenen in huis heb zitten ze in de luiertas als spuugdoekjes want zoiets leuks daar moet je mee uitpakken.
Wollin

Nog iemand een kadootje voor mij Abel?
Ik breng een stukje cake mee!

17 opmerkingen:

  1. kom maar af! Maar geef me effe tijd om iets te maken (eet Abel al taart? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh en geweldige kadootjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk al die zelfgemaakte cadootjes. Hoe doe je dat trouwens in blogspot zo een woord doorstrepen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. harry frons9.11.09

    hoezo anoniem?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Da komt er van als ge een populaire blogmadam zijt en creatieve blogmadammen kent!!
    is Jef niet jaloers dat Abeltje zoveel leuke spullen krijgt??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd welkom hier in Mol.
    En voor Jefke en de kleine Abel wil ik gerust weleens een schattig sjaaltje maken. Ze staan binnenkort op den blog.
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ja, maar is rijden tot West Vlaanderen ook nog goed?

    En al die cakes en taart en gebak...daar gaan de kilo's nogal... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. en Vermiljoen maakte nikske nie. Ooit, hé, tegen de zomer...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kan niks zelf maken, maar ik heb altijd wijn en porto in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zalig is dat, zo'n privé binnenspeeltuin/kleuterklas in huis.

    En harry frons...ROFL!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. sarah9.11.09

    ach, mme zsazsa...het ligt hier onder stof en nog meer van dat fijns. En helemaal niet zelfgemaakt, wel zelf gekringloopt!
    Ik zal je nog wel eens mailen, want die vorige afspraak, daar kon ik niet op verschijnen.
    Gelukkig is 't een cadeauke dat eerst nog jaren bij jullie onder het stof mag staan. Wie weet kreeg je het ondertussen al een keer of 10. (toen dochter linde werd geboren hier, was het jeugdboekenweek. Het geschenkje toen was een boekje met de geweldige titel "linde". We kregen het 6 keer, hoera!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, schoon spulletjes zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. de mijne zijn al lang afgeleverd ;-)
    maar ik wil er gerust nog eentje bij maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dju, het mijne is nu net onderweg met de post... als ik had geweten dat je cake mee zou brengen ;-)
    Leuke cadeautjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een verwennerietes , hartstikke mooi werk allemaal..
    maar jij en ABEL hebben het dubbel en dwars verdient -x-x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ZO (!) tof die speendoekjes!!

    BeantwoordenVerwijderen