vrijdag 18 december 2009

Juicht allen, Jef is vier

Jef 4 jaarJa inderdaad een Cars(ijs)taart, hoe ontzettend niet zelfgemaakt, hoe modaal, maar ja, het kind verjaart dus het kind kiest.
Verder koos hij twee meisjes en twee jongens, croque-monsieurs als middagmaal en champagne (aka spaspanje door sommige gasten) als drank, "heurtiebeurtie" werd aangeheven en het feest kon beginnen.

Zakjes versieren's Avonds waren er nog wafels en ik had zakjes voorzien voor de gasten die ze konden versieren om wat wafels mee naar huis te nemen, zo konden de kinderen die het even wat rustiger wilden aan tafel komen kleuren/plakken/stempelen.
Voor de rest had ik niks geregeld, kinderen die vermaken zichzelf wel en ik had het wafel bakken als excuus om in de keuken te blijven.

Goed geregeld vond ik zo van mijn eigen.

32 opmerkingen:

  1. JUICH!!
    ik vind dat ook goed geregeld van uw eigen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd..wafels hmmmmm heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieperdepiep hoera voor jarige Jef!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En breken die dan niet en-passant het hele kot af, of belandt de inhoud van al je kasten dan niet midden in je living, of zo?

    Dan leven we op hoop, en moet ik dringend mijn pessimistische visie over het ouderschap bijstellen!

    En kussen voor de jarige, al is 'vier' en 'jochie' waarschijnlijk gelijk aan 'haat kussen, zeker van vreemde dames en mannen met baard'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hip hip hoera! al 4 jaartjes!
    smak smak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 4 jaar al! Hoera voor Jef (en zijn mama natuurlijk, want zonder moeder geen Jef, nietwaar?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Madelief!18.12.09

    Er is er een jarig hoera, hoera!!!

    fijne verjaardag, Jef!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer 4, wat gaat het vooruit!!!Feestje ziet er héél geslaagd uit en ach wat, geen eigenmaak taart, als de kids zich maar amuseren....
    btw, ik heb ooit een afgrijselijke taart gemaakt voor een verjaardag; gelukkig waren er nog gelukte (eigenmaak)poffertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Joeghei, joeghei, joeghei (of hoe je dat ook maar schrijft.. tisnie fonetisch nie en ook nie correctnie).
    Er is in ieder geval gejuich aangeheven :-)

    groet Wiek

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem18.12.09

    Van harte gefeliciteerd Jef!!! (en familie) :-)

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeuj voor de Jef! Amaai, al vier! Zo'n grote jongen al!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh ja, da's just: ik heb een stokske voor u!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoerakes voor de Jef.
    Hij vierde net zijn VIERjaardag.
    Volgens mij de allerbelangrijkste van uw leven.
    Leuk kostumeke!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefelicitaard Jef!
    Je hebt goede ingrediënten op tafel gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd!

    Erg grappig... "spaspanje"... zo heet het hier ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat Jef!
    En proficiat Madame Zsa Zsa, al vier jaar mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkige verjaardag Jef! Hier een bijna-driejarige die ook zot is van Cars... als 't maar auto's zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh dikke proficiat voor de jarige jef! en ook zijn mama natuurlijk, wnat dat zegt mijn eigen mama ook altijd: "als het kind jarig is, moet ge eigenlijk de moeder vieren!" lol! jarig op 18dec, das al even erg als 12dec!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoera, hoera,hoera, hoera!! (voor Jef dus :))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hieperdepiep voor Jefke!

    En hoera voor uw organisatievermogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik juich mee.. HOERA! Een hele mooie verjaardag gewenst voor Jef!
    .. en wat een goed idee, een IJStaart, mjammm

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pompidomparadompidom! Jeuj voor de Jef!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Proficiat!
    En zie ik daar een blikken doos van Kers op de Kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoera! Gefeliciteerd voor Jef!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. :-)

    Onze vierjarige is, in tegenstelling tot jullie feestvarkentje, de jongste thuis. Maar net zo'n belhameltje als -naar ik vermoed- Jef is. Jefke ziet er me een gelukkig bazeke uit. Derhalve een welgemeende proficiat Meneer en Mme Zsazsa, ge zijt goed bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. welwel20.12.09

    Dat is inderdaad om te juichen : zo'n leuke kerel die vier wordt ! Proficiat !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ne laten Hiep Hiep Hoera voor Jef!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. jee, ik zie dit nu pas. Morgen feest voor Myarn haar verjaardag. 15 klein mannen, als ze allemaal komen, gelukkig chez de papa, dan heb ik 's avonds geen opkuis. Ik plan ook wafels, en inderdaad om dezelfde reden.
    Hiep hiep voor Jef

    BeantwoordenVerwijderen
  29. helemaal te laat, ...maar hij is nog 4 he? ;)
    hieperdepiep voor Jef!

    BeantwoordenVerwijderen