dinsdag 15 december 2009

Kadookes uit Gent

Riddertrui door Mister Mirko

Kooktenue van JipieDat Jef zich graag verkleedt is blijkbaar een wijdverspreid gerucht want vorige week zat er een riddertrui van MisterMirko in de bus en gisteren bracht de postbode deze kooktenue van Jipie mee voor Jef.

Ik beveel het iedereen aan, vriendinnen die kunnen naaien.

Merci dames!

MisterMirko: Site en blog
Jipie: Site en blog

Het schild komt van de Hema waar ik de ingeving kreeg om voor Jef zijn verjaardag een ridderpak te maken, gelukkig kreeg Annelies die ook. Het zwaard kochten we ooit in het winkeltje van het Kasteel van Sedan, een van de vele kastelen die we bezocht hebben tijdens de kasteelfase van Jefs grote broer en iets zegt me dat we daar binnenkort terug in gaan belanden.

Kasteel van Sedan

13 opmerkingen:

  1. verdekke, al dat geklik naar Mister Mirko, dat is niet goed voor mijn portemonnee. dat duiveltje op mijn schouder zegt constant hebbehebbehebbe......
    toffe trui, heel aandoenerig, ook op nene doordeweeksen dag voor 't school.
    ik vind de JefChefschort ook een snoepke trouwens. en dat mutske. hier ga ik weer... hebbehebbeheb....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mor Mme! Ge had uw schoon botten weer aan zien ik!

    Ik heb vriendinnen die naaien, maar die maken alleen maar dingen voor hun eigen gebroed...doeme...
    (en nu denk ik vanalles wat ik hier nie ga neerschrijven)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schonere banner dan die er stond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vrees dat ik met mijn naaisels nog niet veel meer mensen dan mijn kleine prutsen kan bekoren.
    Dus oefen ik nog even op hen voort. En bedenk ik iets dat ik in 2010 kan maken voor een ander.
    Klein bedenkingske: wie bedenkt die gekke woorden die ik hier telkens moet opgeven om een bericht gepost te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en ik vind nog steeds de banner van de broekskes de beste, ik blijf zagen tot hij terugkomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ook tante Hilde, de mooiste banner van heel blogland begot!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het blijft hier maar al pakskes wat de klok slaagt. Ik ken er nog ene die daar heel blij mee zou zijn.
    Geweldig toch.
    Misschien nog een kadookes tip (lap nu begin ik zelf ook al) wij hebben hier zo'n kasteel uit karton waar ge helemaal in kunt kruipen en wat je (creatief als je bent) helemaal kan schilderen, aankleden, ... (wij hebben het onze gekocht bij dreamland.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dierf er al niks over zeggen maar ik kwam hier eigenlijk ook speciaal voor die broekskesbanner,... Dus ze broekskes zijn afgeschaft? Dat vraagt om wilde actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij willen de broekskes terug17.12.09

    Fans van de broekskes: koop een riddertrui, neem een zwaard en verenig u!
    http://www.facebook.com/groups/create.php?customize&gid=207047149131#/group.php?gid=207047149131&ref=mf

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem17.12.09

    Vraagje van een fan van alle crea Belgische moeders die bloggen (ik volg jullie allemaal!)... ik kom uit NL en ga binnenkort een paar dagen naar Antwerpen - heeft er iemand tips voor leuke winkels/markten/etc. voor een niet bloggende crea mama uit NL?? Wil wel weer 's wat anders dan wat je hier kan kopen...
    Groetjes, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. uw blog heeft al zo'n hoog bezoekersaantallen gekregen dat men zelfs al begint met dingen terug te eisen. Met een facebookgroep en al. Moeha, daar moet ik eens mee lachen:)
    Ik vind die nieuwe banner/headerspullen ook schoon ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Om mij te overtuigen zult ge toch met meer moeten zijn dan 12 leden hoor.
    Laat ons daar nu eens een nulleke achterplakken.
    Grijnst.

    BeantwoordenVerwijderen