zaterdag 19 december 2009

Kerststokje

kerstKerst
Er waart het begin van een stokje rond: Blog uw boom. Maar bloggen over uwen boom is zo 2008 en mijn boom ziet er nog steeds hetzelfde uit ook al kwam hij nu uit een doos, geleverd door DHL wegens besteld op het internet omdat ik zo eens een echte Nordmann-spar wou want daarvan vallen de naalden naar het schijnt minder snel uit en vooral moest ik niet rondrijden met twee kinderen en een boom in de wagen, jaja dat zal net het charmante aan Kerst zijn zeker. Het charmante aan Kerst is gluhwein en veel eten, niet op zoek gaan naar dé kerstboom terwijl uw tenen er af vriezen en uw handen plakken van de hars.

KerstZoals ik al zei ziet de boom er net hetzelfde uit als vorig jaar, kitsch in het kwadraat maar daar storen we ons hier al lang niet meer aan.

Hondje
Maar de Kerst is dus in het land, dat betekent dat we binnen blijven en gezinnetje spelen. Vandaag haalde Jef een doos Clics boven en liet Mr Zsazsa zien wat hij allemaal wel niet kon.
Jef was danig onder de indruk.

En kijk, daar kwam plots mijn mannelijke kant boven ...
Honden
Mwhoehahahaaaa!

15 opmerkingen:

  1. Ik kan geloven dat je jouw mannetje moet staan tussen al dat testosteron in huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mannelijke kant; nee het ultieme girlpower!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooien boom! Die kerstmannetjes brengen mij direct terug naar de kerstboom van mijn memeeke! Zouden ze die nog maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem20.12.09

    en zij waren dan nog wel de oren vergeten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die flamingo vind ik het einde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MoewHAAAAA ha hiehie
    jij kan echt goed bouweH!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha, hond. Het beschreven tafereel is - indien versneld afgespeeld - perfect voer voor een feministische reclamespot.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb just dezelfde flamingo's!
    voor de rest is mijnen boom erg goud. 't is mijn eerste kerstboom. als alleenstaande en kinderloze had ik nooit een eigen boom. Nu met man en kind heb ik een eerste boom... een gouden dus. met roze flamingo's

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, girlpower!
    Ik lag plat van 't lachen met je post, goed gedaan!
    Je hebt wel geen wieltjes...
    Leuke flamingo trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zalige kerstboomballenfiguurtjes!
    En serieus...laat U niet doen he door al die mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. woh wat is hij stoer kijk girl power. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik nu eens iets vragen? Hoe heb jij die garenklosjes bovenaan in je banner gekregen zonder zo'n ellendig grijs vierkant er rond?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Riet, ik heb dat hier: http://tips-for-new-bloggers.blogspot.com/ ergens gevonden, maar nu zie ik het niet, ik ga straks nog eens zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen