woensdag 10 februari 2010

Zonen en jurkjes

Jurkjes
Tja, 't is een geheimpje voor iets hé.

Maar nu serieus, ik sta wat achter op schema, dus later meer, maar het zal de moeite zijn, ik beloof het u!
En daarbij wat spanning in uw leven is altijd plezant.

Ik smijt er nog rap de zonen bij, een foto van hetgene waar ze goed in zijn.

Jef de beursman
Den ene in onnozel doen en verkleden (vandaag beursman: ttz een souspull met een giletje, daarop een kaartje met Jef gespeld (beurs zoals in expo en batibouw niet zoals in aandelen)

Abel de zeveraar
En den andere in met zijn mond open zitten zeveren.

Ah ja, ik kocht ook nog in de rapte een kookboekje Taarten van Delphine de Montalier

38 opmerkingen:

  1. Spannend spannend!!!!

    De zonen zien er schitterend uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben nu wel heel benieuwd naar die jurkjes!!!

    En de zonen, hoe heerlijk. Echt zalige mannetjes! Ben benieuwd hoe de jurkjes ze zullen staan... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ge weet niet hoe ongezond nieuwsgierig ge mij maakt naar dat jurkengedoe.

    En die zonen, die blijven toch de beste hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. maar zijn dat toch toeskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je weet de spanning er wel in te houden, zeg! Hoelang moeten we nog wachten op de ontknoping?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Abel is al een flink baasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. benieuwd naar die jurkjes enne zo schone kindertjes dat gij hebt hé, breng je Abel mee naar de meeting?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ene prachtige foto's van je kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende foto's :-))

    En ik ben VRESELIJK curieus voor het Jurken-Masterplan !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem10.2.10

    worden dat nu ZsaZsa jurken-pakketjes met handleiding?

    Fre

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er zéér veelbelovend uit. En wat een schatje is Abel (Jef ook maar die hadden we al vaker gezien).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat ik hier een kookboekenkoopverslaving herken. Join the club!
    En ik ben ook heel benieuwd naar de jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geheimje?...spannend!
    Leuke foto's van je jongens!
    Lekkere kwijlende Abel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Amai, ga je trouwen of zo, en ben je een engelenschaar van bruidskinderen van tenuekes aan het voorzien?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. sarah11.2.10

    Dat abeltje, dat was toch een baby??? Manmanman, die zit al in zijn trip-trap, jee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Madame, ben je niet bang dat Abel altijd kaal blijft als je zijn haar nooit lucht geeft? :p

    BeantwoordenVerwijderen
  17. caroline11.2.10

    Ho die zonen van u zijn echt wel stoer (en tegelijk super schattig!)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. man man man, ben ik benieuwd !!!! Laat ons niet te lang in spanning !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je maakt ons nu echt wel vééél te nieuwsgierig! Ik haat zo'n geheimpjes!

    superzonen heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Maar enfin, Abel zit al in een stoel! Ik dacht dat die nog in zijn bloemkool-outfit lag te kronkelen in zijn parkske... Kinderen hè, ge verliest ze vijf minuten uit het oog en ze zijn al praktisch afgestudeerd. Ik ben wel ongelooflijke fan van uw twee jung, dat zien er mij twee geweldig eigenwijze knaapjes uit :-)

    En die jurkjes jong... zo schoon samengebonden pakketjes. Dat ziet er perfect opstuurbaar uit, nee?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Knappe jongskes.

    Laat je nog weten of dat boek van de taarten de moeite was of niet. Heb in navolging van je boekenlijst ook één van Tessa Kiros aangeschaft. En bedankt hoor. Een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. KreaK11.2.10

    Ik ben ook zooo benieuwd !
    (en heb ook enkel (mooie zonen :O)....)
    Groetjes,
    Kreak

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geheimpjes... fijn! Laat maar komen, liefst zo snel mogelijk natuurlijk want nieuwsgierig ben ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. heu? die zit al in een stoel ofwa?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is al 5 maand hé, hij eet nog wel niet, allee vaste voeding, dus veel zit hij er niet in.
    En ooo wat verheug ik me er op om hem binnenkort zelf te zien eten.

    Sandra, ik moet het nog eens goed doornemen, ik weet het u te zeggen.

    Minkeltje, Abel is niet kaal hoor, niet dat hij een indrukwekkende hoeveelheid haar heeft maar er ligt wel een laagje velour op zijn bolleke.

    Ilse, Abel komt mee, ik moet nog wel ergens een wieg versieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. aaaarch... ik wil een jurkjes update...
    de zonen zien er heel knap uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Moh die totjes van je zonen!

    Lap, als 't zoiets is om zelf ineen te steken... subiet moet ik echt nog een naaimachine gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Voor een curieuze neuze gelijk ikke is dit wel heel erg spannend, maar ik gok ook op opstuurpakketjes van een DIY zsazsa jurkje. Laat maar komen zou ik zo zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is het lopende kwijl dat het hem doet en die bolle kaakjes. Zoooo herkenbaar. Waar is den tijd? ( al 4,5 jaar geleden!) Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Van TERRA... natuuuuuurlijk! Lap het begint bij mij ook weeral te kriebelen in mijn portemonnee... Laat weten of het de Tessa's kan bijhouden van niveau hé!?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Laat ons niet te lang in spanning hè!

    En wat een scheetjes die twee mennekes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oeh nieuwsgierig! en dat boeleke is echt om in te bijten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ongeduldig om hem zelf te zien eten? vergist u niet! Mijn éénjarige wil alleen maar zelf eten en dat is echt niet simpel, vooral niet als ge soep voorschotelt. Ik zou zo blij zijn als hij nu eens gewoon van het lepeltje zou willen eten...en ja ik weet het, ik heb daar zelf over gefantaseerd dat het zo makkelijk zou zijn als iedereen aan tafel zichzelf van voedsel zou voorzien, zodat ik aan tafel ook eens gewoon zou kunnen eten. En nu hij het dus ook effectief doet, zit ik meer onder tafel om alles van de grond te rapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tante Hilde, dat is een van de redenen waarom we een hond hebben.
    En soep gaat dus nog niet voor meteen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Moh, de Jef trekt keihard op u op die foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ...maar zo zien we niets van de jurkjes, ...of is dat nu de bedoeling?
    ik hou niet zo van geheimpjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen