woensdag 17 maart 2010

Zomaar een woensdagnamiddag

geheimZZFoto: Elza D.

50 opmerkingen:

  1. Amai, die onderste foto! Wat een prachtcollectie!
    Verder een gokje: Ge gaat uw eigen patroontjes op de markt brengen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, zotte stoffencollectie! Ik zou ze zo allemaal willen!
    Voor de rest blijft het spannend...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Man, man, gij doet ne mens nogal wat aan zenne!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, na dat plooirokjesrelaas vreesde ik dat we nog lang op het jurkjesvervolg gingen mogen wachten. 't Is u vergeven dat u er zondag niet bij was. Zo druk in de weer, ongetwijfeld.

    (spannend toch, he. Ik ga de volgende dagen / weken weer als een onnozele continu naar deze site surfen voor het vervolg)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mme Zsazsa & Elza D = een geniaal duo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zeg mij nu alstemblieft dat alles nog in de juiste volgorde ligt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ola, je hebt mijn volle aandacht ! Is het een wedstrijd waarvan DE vraag nog moet komen ?? *fingers crossed en hoopvolle blik* Ik heb een kleedjes-dochter dus ik blijf stand-by ! Maar wat voor plan het ook mag zijn, er zullen deze zomer opvallend veel mooi-gejurkte meisjes ronddansen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeh dat ziet er leuk uit!! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe ? nu weten we dus nog niks....Misschien kunt ge al zeggen wanneer we iets meer mogen weten ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oelala dat ziet er veelbelovend uit Mevrouwke ZsaZsa!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja lap, nieuwsgierigheid is nu ook geprikkeld, ben beniewd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Doe mij maar nr 3, 4 en 7!! Maatje 2 jaar aub :-)! En dan in dat oranje stofke, geweldig!!:-)
    Ik hoop op patroontjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sèèèèèèèèèèèèèèèèè, ik herken precies dat smoeltje?!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. olala, dat ziet er tof uit!! ben curieus!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @eloleo: misschien herken je wel de zetel?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh! Die stofjes!!! Mag ik meedoen, plies?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAAUW wat een stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ehh, blije bruidsmeisjesjurkjes?

    Ben in ieder geval wel HEEL benieuwd!
    En die stofjes. Drewl..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waar is die Madame Zsazsa toch mee bezig...? Tekeningskes, nummerkes, kleedjes, stofkes... aaargh, ik word daar nerveus van! Zo'n suspense zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als dat mooie model er eens geen zin meer in heeft, mag je me bellen! Ik heb er hier twee die dol zijn op jurkjes!
    Goed bezig dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ooh, wat een prachtige stoffen!
    nu nog vlug een dochter toveren.... en dan ben ik er helemaal klaar voor...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zie vooral veel zsazsa'en die een jurkje geworden zijn. MLaar 'k denk da'k het al weet: de broekskes komen nooit nimeer terug en ge gaat nu voor een waslijn vol jurken?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Amai amai... dat ziet er goed uit! Wat een werk (en wat een zaligheid om mee bezig te zijn) Spannend wat je plannen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. *wacht vol ongeduld op whatever er komen gaat* ik heb ook een kleedjesdochter( enfin, over een jaarke dan toch) dus patroontjes, please!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. geweldig ! onvoorstelbaar ! spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Te mooi om waar te zijn...?
    Amai, spannend zelle - zeker voor ne curieuzeneuzemosterdpot gelijk ikke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een heerlijkheid :D

    BeantwoordenVerwijderen
  28. OOH wat een hoop moois!
    Hier ook een jurkenmeisje (word serieus later prinses hihi) dus ik blijf dit in spanning volgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Juj...nummer 3!
    Maar toch...ik ben nog niet eens aan dat plooirokske toe geraakt en nu begint ge al met kleedjes te smijten.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is al bijna een even spannende thriller als "wachten op Abel". ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waaaaaaaa... ik word zot! Ik denk / hoop dat het dit is: je kan een jurkje kiezen en dan doe je ' een bod'. Je biedt wat je in natura in ruil wil geven. Jij kiest dan natuurlijk zelf welk bod voor welk jurkje het best is.. Lijkt je dat niets? Ik heb al wel bied-ideetjes. Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooooh, zo gemeen!

    Ik kan echt niet wachten.

    Nog hoeveel nachtjes slapen en ge geeft uw geheimen prijs?

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Misschien voor 14 Von Trapjes? Of nieuwe kostuumpjes voor de meisjesschool? Of euh een goed doelproject voor de Y-familie? Of toch een cadeau voor al je trouwe bloglezers?
    Hoop natuurlijk op het laatste! Maar met de patronen zal ik ook al kei blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Anoniem18.3.10

    Ooooo wat blijft het spannend met die jurkjes! (zucht :-))

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wow... spannend! Ben toevallig vandaag naar de stoffenmarkt geweest en heb een leuk bloemenstofje voor het plooirokje gekocht! Nu maar hopen dat ik goed gerekend heb en dat het gaat lukken!
    Bedankt voor je inspriratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hebt gij ne sweatshop in uwe kelder ofzo?
    Ben alvast benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ta-ti18.3.10

    Hopelijk worden het de patronen... hoewel zo'n kleedjes in 8 of 6 jaar zie ik wel zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oooohh die stofjes! Maar die wil ik oooowwwk!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Er zitten er hier twee te kwijlen (ik & mijn meisje van vier).

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Is Madame misschien naar de retrobeurs geweest in Gent?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. het eerste waar ik tegenwoordig naar kijk als ik je hier kom bezoeken zijn de teksten van jef. Zo herkenbaar leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  42. RetroPip20.3.10

    Ik volg je blog nu al sedert ik zwanger ben en ondertussen is mijn chicca al 6 maand... Het perfecte model dus voor je jurkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh waaaauw!
    Maak je die in grotere maten ook? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik gok dat je een bestelling hebt gekregen voor een toneelproductie ... een film ... een modeshow ... in elk geval iets met veel kleine meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Anoniem12.5.10

    Hoe is het met het geheimpje, is het binnenkort al zover dat je het gaat verklappen?

    BeantwoordenVerwijderen