donderdag 10 juni 2010

Snuiter krijgt een trui en Prutsen krijgt een boek.

random
Proficiat Prutsen!


Dan het truitje, Wilma van Le Petit Crochet heeft aangeboden om een haak- en breipatroon te maken.
Wanneer dit klaar is en dat zou tegen eind deze maand zijn dan kan u dat hier lezen en degenen die willen kunnen zich dan opgeven om een paar truitjes te breien. Nathalie stuur die mensen een pakket met wol, patroon en handleiding door.
Zo, dat is bij deze ook geregeld.


Iedereen geweldig bedankt om zo massaal te reageren, jullie zijn goede menschen.

13 opmerkingen:

  1. Ik wil best wat truitjes haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeuj!
    In ruil wil ik uiteraard ook mee haken/breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Breien kan ik ook nog wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als het niet te ingewikkeld is, wil ik mn breinaalden gerust inzetten voor het goede doel!

    Als het zover is kan ik ook nog wat mensen activeren via ravelry (een online brei-en haakcommunity)

    'T komt wel in orde dus ;-)

    Ilse.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeten we ons nu al opgeven of dan pas? Count me in!
    Proficiat Prutsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn, ik haak/brei graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Prutsen! En olé voor Snuiter. Ik kan niet breien, een beetje haken... maar als 't niet te moeilijk is, wil ik wel meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil er ook wel eentje breien, dat zal wel lukken tussen de soep en ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil gerust ook een truitje haken/breien, laat gerust iets weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om te lezen dat Snuiter aan een trui zal geraken. En proficiat Prutsen! Ben benieuwd naar het patroon. Hopelijk kan ik ook helpen haken ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laten we dan meteen een picnic organiseren om met zn allen aan zo'n pulletje te breien/haken.:-)

    Soms verschiet ik ervan hoeveel mensen effectief met handwerk bezig zijn, maar da's goed, kvoelde me vroeger wat beschaamd dat ik breide "want dat is toch voor bomma's"...
    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wil graag een truitje haken, want breien kan ik niet (en haken dus wel..)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lijkt mij ook heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen