donderdag 15 juli 2010

Ook prinsessen moeten hun voeten afvegen.

Prinses Jef

Een kasteel!
In den hof!
(Meer bepaald in de onafgewerkte zandbak)

Wie zou daarin wonen?

Prinses Jef

Een prinses!
(Dat had je al kunnen weten door naar de kantelen te kijken)

Prinses Jef

Een bellende prinses!
(Ook prinsessen gaan mee met hun tijd.)

Prinses Jef

Maar zijn niet per se altijd elegant.

Prinses Jef

Maar wel proper.
Ge zult maar een heel kasteel moeten stofzuigen.

Op de achtergrond ziet u een wandtapijt uit de vroege Middeleeuwen met de afbeelding Ridder Jef, een van de voorvaderen van onze prinses.

Prinses Jef

Maar nu sluit de Prinses haar deuren voor een dutje.
Tot morgen.

20 opmerkingen:

  1. Ik las deze prinsessenpost en vervolgens het laatste nieuwe 'Jefke' hier links. Een hoogst bizarre combinatie van berichten. Die Jef, hij is van alle markten thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die 'Jefkes' zijn zalig! En die prinses Jef ook. Hier ook een zoon als prinses. Noodgedwongen in 't blauw, omdat het roze kleed te klein is geworden en moeder het nu wel welletjes vindt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Riet, ik deed en ervoer net hetzelfde :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig!!!! die elegantie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haaa, de roze fase... ik heb een neefje dat rond Jefs leeftijd vergroeid was met zijn roze MegaMindy-kostumeke (toen was er nog geen sprake van MegaToby). Hilarische taferelen!

    Ook fijn om bij de 'jefkes' te lezen dat uw ondergoed multifunctioneel is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lol, die Jef jong, dat gaat keihard een nieuwe man worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop dat ze geen 100 jaren zal slapen...doornroosje...!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ha, met deze ben ik dus gewaarschuwd voor de roze fase bij jongens, merci Mme!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De Jef dat is toch een geval apart he. Ik denk dat je dat wat mee af lacht op een dag. Kan je wel boos worden op dat manneke? Ik denk het niet.

    ps. Doet Jef nog een dutje overdag?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk hoe ze zo op kunnen gaan in hetspel, geweldige foto's!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prinses Jefina, gegroet!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mo, ik was echt nie mee.Uwe jef is een erg overtuigende prinses.Ik dacht aan een eerste liefke voor de Jef. Vond het nog grappig dat hij op blond viel, zelf blond zijnde.

    Amaai, er staat mij nog wat te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ken Jef niet maar dit is een heel leuke verhaaltje en mooie foto's! Super. Wat een leuk kasteel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem17.7.10

    Jef is zo cool.

    BeantwoordenVerwijderen