maandag 16 augustus 2010

Snuiters trui

Het probleem van Nathalie is opgelost, Snuiter heeft een trui!

Wilma heeft zowel een brei- als haakpatroon gemaakt en nu is het aan jullie.
Als je geen wol in deze kleuren liggen hebt, kan je Nathalie mailen voor een pakketje, haar adres kan je via dezelfde weg verkrijgen.

Voor vragen over het truitje kan je helaas niet bij mij terecht, breien en haken is een andere rayon, mijn excuses.


Snuiter met trui

Al nen dikke merci mannekes, als ik eens iets voor olle kan betekenen!

11 opmerkingen:

  1. De foto is er hoor Mme! 't Is ook niet mijn rayon, maar ik speel je link door aan de breisters in de familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schrijven we in? sturen we 't op? naar waar? zie ik nu scheel en daar dus over?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, je kan het gewoon maken en het opsturen, of je kan haar eerst mailen voor een pakketje wol als je die kleurtjes niet hebt liggen.

    De handleiding vind je door naar de patronen te gaan.

    Niet scheel dus, alleen slecht uitgelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zat de jef weer op uwen schoot?

    en allez, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cool, ik maak er ook eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he ik heb wat gemist. gaan jullie allemaal een truitje breien?? wat leuk.. maar wat is de bedoeling???kan ik ergens aan meedoen>??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://madamezsazsa.blogspot.com/2010/06/oproep-en-win-en-zo.html

    Hier staat het begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mamavan819.8.10

    mag zelf gelukkig herstellen na een ingreep en wat heerlijk dat ik nu toch iets nuttigs kan doen! kom maar op met die pakketjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoals beloofd: ik ga breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. de wolletjes zijn gearriveerd en ik begin vanavond te breien aan een Snuiter-truitje! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. (het boek is trouwens echt wel super!)

    BeantwoordenVerwijderen