donderdag 9 september 2010

Woensdagnamiddagdetails

Riempje

Plooi

Knoop

Bloem

23 opmerkingen:

  1. Goh zeg...ge kunt een mens toch goe curieus maken hoor!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de frequentie van de berichten hieromtrent te zien, zal de ontknoping niet lang meer op zich laten wachten.
    Wat een lange zin om te zeggen dat ons geduld opraakt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanwaar komen die zalige stofjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dat nog verantwoord om ons zo lang te laten wachten?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een triller hier!
    Ik vind het geweldig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komaan Mme, ik hou het niet meer !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SPANNEND! Zeg, op hoeveel stel jij je sierstiksel in?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ze zien er één voor één zalig uit! In welke maten te verkrijgen? en vooral vanaf wanneer??? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu word ik echt wel zot van nieuwsgierigheid! En die 'El Zsazsa'? Da's de eerste keer dat ik dat labeltje zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik was er op aan 't wachten, die woensdag dus. ziet er allemaal heel professioneel uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil meer zien! deze stoffen zijn allemaal zooo schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. maar allee zeg! ons zo op de proef stellen! 't ziet er geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wachten is nooit mijn strafste troef geweest. Nu hou ik het toch niet meer lang hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da wordt een giant give away jong, ik zeg het u! ;-)
    En 'El Zsazsa" da zal dan wel van Elza D en Mme Zsazsa zijn zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vooral dat tweede stofje vind ik heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi alleen al deze kleine kiekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Uh. Kijk, dit soort stofjes maakt dat ik zelf zou willen naaien. Maar bestellen zou ook fijn zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De bollekesstof is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Komaan met die kleedjs Madame...Ge hebt ons al veel te lang aan het lijntje gehouden:)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. was het altijd maar woensdagmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Had ze op stiel en stijl verwacht maar nee :( wanneer kunnen we dan wel ons geld eraan uitgeven?

    BeantwoordenVerwijderen