zaterdag 9 oktober 2010

Abel is een meiske!

Poffertje

Soms koop ik dingen die ik nooit ga aandoen, die dingen voldoen dan wel aan de volgende voorwaarden: 1. het is een leuk stofke en 2. het is goedkoop. Dit rokje is er ook zo gekomen, van oorsprong een jurkje (voor mensen met een goddelijk lijf) en het kostte 4 euro ofzo. De bovenkant er af, de zijnaad wat afgenomen, biaiske eraan, de bovenkant verwerkt tot twee zakjes en klaar.

Hier weer zoiets, in de winkel nog een rokje (ik heb begot geen idee wie zoiets zou dragen) vandaag een broekje.
Nu nog een dochter maken want erg mannelijk is het uiteindelijk niet geworden.

12 opmerkingen:

  1. Ik kan me ook eindeloos amuseren om een "oudje" om te toveren in een "nieuwtje". Ik vind de uitdaging veel groter en de voldoening ook en met het prijskaartje van dienst mag het ook al eens anders uitvallen. Drie oplossingen, opvrolijken met een stoer truitje en een Zsazsavestje, of dromen van een meisje, of vrienden met een girl verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh supper tof!
    En dat rokje is ook heel schoon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je er een t-shirt boven doet, is het dan niet mannelijk genoeg?
    Of een andere suggestie: de elastieken onderaan eruit nemen, zodat het wijde pijpen worden. Want 't is zonde om het niet te gebruiken, 't ziet er een ideaal broekske uit voor een beweeglijke peuter...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien niet erg mannelijk maar wel èrrug mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me volledig bij Marina aan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Niet mannelijk... Vindt ge?? Ik vind het de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gedaan, mijn jongens zouden het mogen dragen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe het Thor nochtans ook zo aan zunne. Toffe broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor stoere Abel vind ik het toch niet zo geslaagd maar voor een meisje vind ik het als broekje leuker dan als rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, ja en dat gaat niet op bestelling hè. Mijn vader wilde ooit twee Pietje Bellekes maar het werden twee pieternellaatjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een dochter? da's toch zo gepiept: ge moet met uw poep naar de maan gaan liggen!

    BeantwoordenVerwijderen