donderdag 18 november 2010

Het wordt een warme winter

wat stof

Omdat ik Jef en Abel overal mee naartoe sleur, gingen ze gisteren ook mee naar Harelbeke, in de namiddag was er een bezoek op den buiten gepland, dus ik had nog altijd iets om mee te dreigen moesten ze zich misdragen. Niet dat ze dat ooit doen natuurlijk.

We hadden een doel, stof kopen voor een nieuwe winterjas voor Jef.
Hij mocht zelf kiezen.
We hadden dat afgesproken.

tijgertje

Ja.

Winter 2011 gaat mijn zoon gekleed gelijk een Armeense pooier.

54 opmerkingen:

  1. LOL! Je weet er vast wel een mooie draai aan te geven.
    Ik ga me nu wagen aan het tekenen van de perfecte rok, ben de hele ochtend het al aan het uitstellen.
    Maar een curvelat, die heb ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HA HA HA dit is echt te leuk....Geweldig...en ik weet zeker dat mama er een top jassie van maakt...ben benieuwd....
    H gr
    cinderella-creative-wereld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, geweldig!!!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik noteer: laat je zoon nooit kiezen uit àlle stofjes, maar enkel uit die die jij zelf zou kopen ;) En ik sluit me aan bij feit dat er desondanks het hoge pooier-gehalte weer iets prachtigs mee gemaakt zal worden, ben al benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waahaah! Dit maakt mijn dag goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bahahaha, de Jef! Hij doet er toch altijd weer een schepke bovenop hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sorry: ik kan een enorme lachbui niet onderdrukken :) Maar wat een ontzettend handig stofje, je zal je kind altijd terug kunnen vinden in een drukke winkelstraat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LOL LOL LOL!!! Uw kinderen kunnen u nogal uitdagen, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haaahahahaha subliem! Oké, ik ben héél benieuwd of je daar iets deftigs kan van maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha...denk je het goed geregeld te hebben, hebben kinderen altijd weer een verassing. Ik ben benieuwd wat je hier van gaat maken. Er is vast creativiteit voor nodig om het tot een goed eind te brengen. Maar ik geloof in je. Straks toon je ons weer een prachtstuk waarvan wij allen denken: 'nooit gedacht dat dit mogelijk was.' Als er iemand is die dat steeds laat zien, dan ben jij dat wel. Succes met deze uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat vraagt om een capuchon met oortjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe tof is dat! Hahahahahahaha. Hilaaaarisch.Maar.. welke associatie je ook met de stof hebt, het wordt vast prachtig. Jef misstaat immers weinig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. :D Dat komt ervan he :D Ik ben vooral benieuwd hoelang hij het gaat willen dragen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat vind ik nu leutig zie aan kinderen, die trekken zich niets aan van wat anderen denken en jij maakt er zeker iets heel leuks van!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  15. griet p18.11.10

    Zo moeder zo zoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha, ik lach me hier kapot...ik ben ook heel benieuwd wat je hiervan gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Woehahahaha HAHA WOOOO HAAAAAAA - wat moet mijn nieuwe baas in den bureau hiernaast nu wel niet denken van mij - hahahah HOHOHO... hèhè, merci voor de plezante middagpauze.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zeg de Jef, zeker dat dat geen Rus is? Die zou hier nogal zijn goesting vinden in de winkels!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hihihi wat een goede keuze van hem! hoe is oud is hij? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem18.11.10

    Hahaha, misschien kun je een jas maken die je ook binnenstebuiten kunt dragen?
    Ellen uit Friesland

    BeantwoordenVerwijderen
  21. den dag van vandaag moet da kunnen ! Succes verzekerd.
    Misschien is een carrière in de maffia voor hem weggelegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ja mme, da's een uitdaging ... ben zeer benieuwd wat dat gaat geven ... een gouden kettingske zou er al schoon bij staan denk ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem18.11.10

    Lieve, allerliefste mme zsazsa ... ja, u raadt het goed, een vraagje :-).
    Ik ben op zoek naar eens een andere, leuke beloningskaart voor mijn job als zorgjuf. En aangezien ik zie dat u zo handig bent in het tekenen van kalenders allerlei ... toe, toe, toe, wil u ook eens een beloningskalender bloggen :-)? Dikke zoen, Kathleen
    kathleenrossel@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kathleen, kan je me dar wat voorbeelden van doorsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anoniem18.11.10

    heel heel graag, kan ik dat via een mail adres doen?
    Groetjes
    Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nu nog gouden knoppen en een voeringstof in luipaardprint!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Woehaha, hij heeft zeer goeie smaak :)
    Doet mij meer denken aan een zebra eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. haha, nu nog aan de Sint gouden ringen en blitse velgen voor de pimpbak vragen,Jef.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. En dan gecombineerd met die gebreide boefjes-muts...elke overvaller zal jaloers op hem zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aaaaahahaha!
    *komt niet meer bij*
    Maar ik ben wel curieus.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mij doet het wa denken een een 'okapi' . Alvast beter dan een pooier... toch? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hahahahahaha!

    ( tip : maak er wat meer , voor klasgenoten of zo : dan is het ineens 'hip ' :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hahahahahahahahahahahaa, hoe ga je daar iets moois van maken?!!!
    Het zal je wel lukken, natuurlijk, maar ik geef mijn dochters het idee dat ze kiezen, maar geef toch wat richting.
    Ik lig in een deuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wauw, je zoon koos een prachtig stofje :-) een omkeerbare winterjas? En de zijde met tijgerkracht is enkel voor speciale gelegenheden? Ik ben alleszins voorstander van een kap met batman-achtige oren!
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Armeense pooier, hahhaaaa!!!!! Ik stel me dus onmiddellijk een lange mantel voor, zeker tot aan zijn enkels..en met rechtopstaande kraag, misschien een goudkleurige voering en dito knopen...? Doet me denken aan stof waar ik een zsazsa-gilet mee gemaakt hebt voor mijn Gloria. Maar dat was dan een koeievel-print...en schuiven dat dat deed!!! Ik heb er op gezweet, pure horror , ik probeer link eens toe te voegen. http://mylovelylife.skynetblogs.be/archive/2010/10/07/het-was-zuchten-en-blazen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Woehaha! Kan je er geen nep-borsthaar bij maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  37. En nu al een aparte smaak of waren er tijgers op den buiten of zebra's. Wat is het eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dus u bent zo'n type dat tóch onderhandelt met kinderen onder de 16? Dat komt er dan van hè...

    Ik zou de jas oortjes geven. Dan ziet het er in elk geval meer een levend dan een dood beestje uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Misschien kan dat stofje dienen als voering?
    Jomjomjom toch, die Jef.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Woehahahahahaha. Ik heb een potje hardop zitten lachen achter de computer om je pooier opmerking. En vooruit, ook om de stof. Ik kan niet wachten op het resultaat! Succes (maar het wordt vast iets heel moois en stoers!).

    BeantwoordenVerwijderen
  41. tranen over mijn wangen. Mijn truc bij kleding in de winkel is dat ik bij hele afschuwelijke dingen zeg "he das nou jammer, hebben ze niet in je maat"

    BeantwoordenVerwijderen
  42. 't was te peinzen... Ik open jouw blog. Heb zelf nog niet goed gekeken en ik hoor daar achter mij: 'ik wil dat oooooook!' Dochter is ook fan. Is dit de nieuwe mode bij de kleuters of zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. die frak wil ik nog liever zien dan uw nief onderbroek!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. megagrappig
    Voordeel 1: niemand wil je kind ooit meepakken in nen binnenspeeltuin...
    Voordeel 2: De luizen op school passeren de jas van Jefke zeker en vast...
    Voordeel 3: het is uniek en hip en trendy

    Maar... ge kunt er wel niet mee naar de zoo.

    Schaterlachende groetjes, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Het zal passen bij zijn muts, ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. geweldig, ga er wel niet mee naar de zoo tijdens het paarseizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik ben heel benieuwd wat het gaat worden. Uniek wordt het iig vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. hihi. Een Armeens Pooier? Je bent grappig. Maar goed, hij is jong, blond en knap en kan daarmee wegkomen!

    BeantwoordenVerwijderen