donderdag 11 november 2010

Hij komt, hij komt!

Hij komt op zondag

Hij komt de zaterdag al begot!
Aan hé, in Antwerpen, want op Ketnet zeggen ze dat.

Geef uw kinderen mee met de bomma naar Antwerpen en zet u in de zetel voor een van de geweldigste programma's van het jaar.
Want tv van Hugo Matthysen en Bart Peeters moogt ge nooit missen.

Hierboven staat onze kalender, maar dat is nog niet alles, want er is ook de versie voor Nederland, de kalender voor kindjes die maandag naar school moeten terwijl de Sint net buiten is en de versie voor families waar de situatie nog anders is.

Afprinten die handel!

34 opmerkingen:

  1. Leuk, ik ga 'm printen en ophangen!:-)
    Ik wist niet dat de Sint ook in België komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zijn ook brave kindjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tja hier kwam de Sint deze nacht, in onze streek komt Sint-Maarten é, mss laten we volgend jaar Sinterklaas komen met zo'n mooie kalender of mss moet ge er eentje maken voor Sint-maarten? Die komt altijd op 11 november.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. isabel11.11.10

    dank u wel mme zsazsa
    voor zoveel goedheid zal de sint u zeker niet voorbijgaan, denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank u wel!

    En ook merci voor de link met inrichting-huis. Kom héél goed van pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan! Tis dat ik geen kinderen heb, dan had ik hem meteen aan de koelkast gehangen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeej! Super weer, dankjewel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oef, da's briljant! En ook nog in NL versie, hoe luxe!
    Zojuist schreef ik over onze start van het Sintgebeuren (http://roosrustenregelmaat.blogspot.com/2010/11/sinterklaas-voor-dummies.html) en zo'n aftelkalender gaat véél licht in de duisternis brengen. Merci :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het printen had wat voeten in de aarde, maar klaar om op te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. We hebben een adventskalender (in stof, met zakjes met kleine dingetjes iedere dag) en nog een sintkalender erbij...even over denken, want daarna is de eerste zoon jarig en is er weer een aftelkalender...
    Maar wij zetten ons zaterdag klaar, al hebben we geen bomma en kijken we vanuit België naar de Nederlandse tv, want dat is toch wat meer nostalgie. De pepernoten bakken we 's morgens vroeg al!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ehm... even voor de duidelijkheid: bedoel je nu dat de Sint die deze namiddag naar de JBC in Lochristi komt, dan niet de echte Sint is??
    Wel moeilijk hoor. Dat wordt dan óf de JBC vermijden óf zaterdag de televisie niet aanzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerlijk gezegd had ik er stiekum al een beetje op zitten wachten... Heel bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al ben ik geen Sint-materiaal meer en heb ik ook geen klein mannen, ik kijk zaterdag naar de Sint die aankomt! En de kalender gebruik ik ook.
    Nah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gij kunt keigoed tekenen, weet ge dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk zeg zo'n kalender!!!!jammer dat mijn inkt op in om te printen.. die wilde ik juist aan de sint vragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dankjewel!! Hij is hier al met veel enthousiasme in gebruik genomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn kindjes zijn heel blij met de kalender!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier (noordwesten van Duitsland - Ostfriesland), wordt Sint Martinus op 10 november gevierd.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem12.11.10

    Bedankt, heb het uitgeprint.

    Kan het erg goed gebruiken om de aankomende tijd duidelijk en voorspelbaar te laten zijn voor mijn zoon.

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn! Heel erg bedankt; onze meiden zullen met plezier gaan afstrepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super idee! Mooi uitvoering ook. Ik zat te denken dat ik zoiets ook moet maken en toen kwam ik die van jou tegen. Mijn zoon wordt de 20e ook nog eens 4 jaar, spannende tijden dus.. BEDANKT!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Anoniem12.11.10

    Sorry, maar ik ben wanhopig:
    Wie wil even vertellen hoe je, bij het ontwerpen van een blog, zo'n smalle strook foto krijgt bovenaan?
    Als ik een foto toevoeg, krijg ik hem alleen paginagroot weergegeven...Zucht, ik ben te onhandig.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Barbara12.11.10

    Superleuk!
    Maar ben ik de enige die dat hier niet normaal krijgt afgeprint?
    Iemand enige tip?

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha, leuk, die hangen we op! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Anoniem12.11.10

    Oooh en vertel er dan meteen bij of je in de oude of de nieuwe versie blogt. En hoe je kan instellen dat de tekst altijd onder de foto terecht komt ipv ernaast. Ook zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk zeg ! Ik heb de aftelkalender meteen gedeeld met de kindjes van m'n klasje !
    Dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik blog in de oude versie, mijn foto's komen dus automatisch onder de foto.

    Barbara, probeer eens de foto op je bureaublad te slapen, te openen en dan te printen.

    Anoniem, geen idee, bij mij komt hij er zo op, ik pas mijn grootte aan in de html-code.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Barbara14.11.10

    @Mme Zsazsa in person: dank je wel, dat is gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Merci! Hier zal hij straks ook tegen de muur pronken.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dorien1.11.11

    Hoi Mme Zsazsa!
    Afgelopen jaar heb ik met veel plezier je kalender 2011 gebruikt, een groot succes:D:D
    Vroeg me af of je voor 2012 ook een kalender hebt of gaat maken? Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen