zondag 7 november 2010

Ode aan Bregje

ook een klein wolleke voor Astor
Er zijn van die mensen die nooit met de meute meedoen, de Bregje van in de titel is zo iemand.

Zo maakte ze geen zsazsazilet maar net iets anders uit een Japans patronenboekje, ge zoudt dat als tegendraads kunnen beschouwen, maar Bregje mag dat, want Bregje is cool. En hier zijn de bewijzen.

Het manneke van de foto is haar zoontje en ik heb permissie om de foto hier te plaatsen.

Ik zeg u, ge moet daar zijn voor inspiratie, maw ik maakte dat Japans vesteken gewoon knal na.

Zsazsazilet, uitvoering: Astor
Het werd dit, als basis gebruikte ik mijn eigen zsazsazilet. De halslijn werd afgerond en ipv een lintje kwam er een knopeke.
Omdat dat pelske niet mooi op zijn plaats bleef stikte ik de naden vast en daarmee was het zsazsazileke uitvoering Astor een feit.

Slenteren

Schelen AbelGebreid broekje
Omdat Abels broek op Flickr meer succes heeft dan zijn zilet vertel ik u tijdterwijl dat ik dat hier kocht. Voila, nog wat sluikreclame er bovenop.

Nu nog Bregje die begint te bloggen en alles komt goed.

23 opmerkingen:

  1. Ja Bregje,ik wacht vol spanning op een blog!
    Beide gilets zijn super,die van Bregje vond ik al waw,maar ook de jouwe,Mme!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bregje is de coolste naaister die ik ken. Als het toch een ode is, dan mag dat, veel stoef. Een blog ja, en een winkeltje graag. Merci

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Go, Bregje!
    Wat me er weer aan doet denken dat ik nog iets moet doen voor u, Bregje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wablief, da's wel heeeel veel lof. Ik ben er even bij gaan zitten seg. Die zag ik niet aankomen. Mevrouw zsazsa, een diepe buiging en waarlijk heel erg bedankt voor de complimenten. Meer volgt. Ik broed op een plan. heel veel liefs
    Bregje
    PS. 's goed voor de kijkcijfers eh seg?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. waaaw ja,
    Die Bregje maakt schone dingen seg

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh een plan! We zijn benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Breg-je!
    En die broek madame, da's precies een omgekeerde trui. Zalig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och wat staat hij mooi zijn wollen pak, smelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe ook mee met de lofzang! Een van de eerste flickeraars die ik volgde, vol bewondering! Ze maakt de mooiste dingen en ze is dan ook nog eens zo'n superlieve madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, en ook: leve de link naar die zalige broekjes! Ik dacht dat het uit een of andere bommawinkel in de kempen kwam. Jeuj!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ode aan Bregje, helemaal op zijn plaats...een IJverig Wijf om trots op te zijn!
    Mme Zsazsa, ik vind uw versie keischattig. Serieus. Ik vind dat veel schoner als dat zo schoon aansluit, zo'n vestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik ben ook eens gaan kijken bij Bregje, ja dat is wauw he
    enfin ik kan uw links altijd wel smaken, hoeveel uur per dag zit gij op internet zeg, of hebt ge daar gewoon een neus voor?
    en ook merci voor de broekskeslink, leve online shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ja, die Flickr van Bregje word hier ook vlotjes aangeklikt wanneer blogger een nieuw fotootje vindt. En niet enkel die kleertjes maar ook dat interieur is de max!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zo'n schattig ventje zeg!!
    om op te eten.

    Komaan Bregje, starten die blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is helemaal geen slecht idee, dat knoopje, want de linten van mijn gilet hangen altijd in de chocopot of in de soep! Bregje is inderdaad een coole, maar de naam van haar zoon vind ik het allercoolst!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh een salopet van jane, hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jolan8.11.10

    Leuk! Gilet leuk, broek leuk. Mdm Zsazsa, ik zoek me gek naar leuke jongensschoenen. Waar koop jij je kinderschoenen, heb je tips? Ik zoek eigenlijk grasgroene schoenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bombilla9.11.10

    Helemaal mee eens! De 'japanse zsazsa' ligt hier al twee weken geknipt te wachten op een stikbeurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. amai, bregje, bekend in blogland en zelf nog geen blog hebben, wie doe jou dat na ?

    BeantwoordenVerwijderen