woensdag 15 december 2010

Toen er nog bladeren waren

De tegenwoordige tijd van een dekenDe tegenwoordige tijd van een deken
Toen ging ik nog maar eens naar Elza en had onzen Abel dit jaske aan en Elza hare kodak.
Ik had dat nog helemaal niet laten zien seg en ik stoef anders zo graag met mijn schoon kinders.

Het is dat ik hier nog maar eens alles aan het organiseren ben dat ik zo'n dingen tegenkom, ge gaat hier binnenkort het een en ander zien veranderen!
En nu ben ik weg, want als ik hier te lang blijf verdwijnt mijn opruimdrang weer.

De tegenwoordige tijd van een deken
Ah ja, nog rap zeggen dat dit hetzelfde jasje is als dit met dezelfde stof als dit zileke.
Ik heb voor Abel nu de keuze uit twee grellige jasjes, ocharme het kind.

Ah ja2, is er iemand met tijd en html-kennis want ik heb dat hier nogal naar de knoppen gedaan en zou graag het een en ander vragen.

21 opmerkingen:

  1. liesje15.12.10

    Ik heb wel html-kennis en een beetje tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wilt ge mij mailen aub?

    Mmezsazsa@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Mail haar! Mail haar liefst 250 keer op 1 dag! Dan weet ze ook eens hoe dat voelt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En terecht dat je van stoeferke doet!

    Mocht je Elza niet meer mogen mailen en de nood voelen om iets te delen, ik mail wel graag. Ik krijg er dan ook constant voor de secret santa, ben dat al gewoon. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het vestje op de eerste foto een hoog pimp-gehalte hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een jasje met een verschrikkelijk hoge aaibaarheidsfactor. :D

    Als je nog een html-geek nodig hebt, dan wil ik ook altijd graag een handje helpen. Je kan mailen naar zij at verbeelding dot org.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mme, liefst niet te veel veranderen aan je mooie blog hoor! Ik ben vormgeefster en vind jouw site enorm overzichtelijk, sober en supermooi! Durf er geen flauw afkooksel van te maken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allee seg en ik wou eigenlijk een roze behangpapierachtige achtergrond er op zwieren. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ventje in een leuk vestje! Die vrolijke schaterlach, om te pikken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem15.12.10

    schoon jaske!!
    schoon kind!!

    ik had dat sjarzeke graag eens gezien voor het veranderde in wat jaskes
    het lijkt mij zo'n vreemd patroon met die oranje koeievlekken

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een echt buitenkind, he, die Abel? Heerlijk jasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk en vrolijk jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo past hij perfect bij zijn broer!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Kathleen en Liesje, we hebben er nu al die Vlaanderen leren breien en naaien, moest ge u geroepen voelen om ons wat html bij te brengen, hou u vooral niet in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. da's een superschoon frakske!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ( en kinneke ook natuurlijk !)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. JudithG17.12.10

    Nog steeds een schoon frakske en nog steeds een schoon kind, maar sorry echt geen mooi stofke!
    Of ben ik nu volledig uit de mode? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mijn man, door mij verwezen ivm het GEWELDIGE vorige bericht, wist mij te melden dat ik snel ook even moest kijken, omdat dat zo'n leuk jasje op stond. je kent hem niet, maar ik val bijna van mijn stoel nu ik deze zie!
    vind hem ook super, daar niet van, maar ik schat zijn smaak dus blijkbaar al jaren verkeerd in :)

    BeantwoordenVerwijderen