zondag 2 januari 2011

En wat mag ik u wensen voor 2011?

jurkuari

84 opmerkingen:

  1. Dat zou zéér welgekomen zijn. Aangezien mijn schoonzus me tijdens het kerstfeestje vroeg of ik een A-lijntje kon maken voor mijn petekind.

    De beste wensen, he. En soigneer u met dat oog enal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mja, zonder meisje.. geen A-lijntje...
    Maar ik zou toch een A-lijntje kiezen.
    Bestaat ook zoiets als een U-lijntje of oz?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd leuk en welkom!
    voor jou ook de beste wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaa, jurkjes!
    Heel leuk, die patroontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Linderoos2.1.11

    oh, maar dat ziet er nu al om te smullen uit. Morgen rap naar de markt sè om wat mooie stofjes in te slaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Snif... ik wil een dochter! Dat wordt dus andermans dochter opeisen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. joepie! ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. jaaaaaaaaaaaaa! onze dochter kan net stappen en stappende jurkjes zijn toch veel leuker dan kruipende jurkjes! Wij zijn er dus helemaal klaar voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk natuurlijk, die patronen van jou. Hoe is het met je oog? Veel pijn of gaat het de goede kant op? En is je zicht nog gewoon oke? In ieder geval de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Voor mij dat met de plooi in het midden alstemblieft. Da's echt een schoontje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het tweede graag :-) en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jiehaaa... patronen te koop. Ik koop het 2e en 3e!!
    olee...
    anne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jaaa! Graag! Ik heb een leuk lapje en een leuke dochter, maar nog geen mooi patroon en ik zag er tegenop om 't zelf te moeten uittekenen/uitvinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ja ja jaaaaaaaa!
    Al wat meer zich op je zicht?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha! Januari jurkjes-maand! En ik was al op de tijd vooruit, want ik maakte er vandaag eentje af waar ik eind december aan begonnen was. Laat maar komen die jurkjes-maand, ik ben mee deze keer! Ha!

    Hoe ist met uw oog? Niet te veel pijn hopelijk? Veel beterschap en een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yes!

    Laat u volledig gaan!
    Mijn dochter zal u dankbaar zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, daar ben ik wel voor te vinden! Ik kies het tweede met de plooi. Kan er in januari ook een damesjurkpatroontje het internet ontdekken?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O jurkjes...ja patroontjes zijn zeer welkom!! Mijn twee meiden 'moeten'nodig hun eerste jurk van mijn naaimachine krijgen....misschien dat ik door het juiste patroon de stap eens durf te wagen en de schaar in de stof durf te zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. jaaa!! Al lang op zoek naar een mooi patroontje voor meisjesjurkjes. Het eerste is mijn favorietje. Popel popel!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jippie jurkjes!!!!!!
    De 3e geweldig!!!
    succes met je oog;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Caroline2.1.11

    Hoho, ik laat mijn kerstboom nog wat staan, zodat ik voor mezelf patronen onder de boom kan leggen. Hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Suuuuuper!!! Voor mij ook het middelste graag! Dank u!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dolgraag! Tot een jaar of 8, liefst! :-)
    De beste wensen overigens!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Joehoe, jurkjesmaand. Ik heb én stof én een naaimachine én tijd én een dochter die hier rondloopt met maatje 80/86. Kom maar op januari!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja, doe maar .... maakt niet uit wat ;-)
    Beste wensen voor 2011 trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sofie2.1.11

    Jeej, wat een puik plan! Voorkeur voor het gewone basis A-lijntje :-) Kwestie van daarop verder te kunnen borduren he.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oooh echt?
    Toch geen grapje, hoop ik, want da zou gemeen zijn!

    Een gelukkig 2011.

    k

    BeantwoordenVerwijderen
  29. jahaaa! een heel fijn 2011 trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tekenen met maar éeen oog gaat je nog knap af zeg, petje af!

    Ik ben een groot voorstander van jurkjes. Bij voorkeur met mouwen, voor tengere meiskes. En of dat A-lijn, met of zonder plooi is, dat maakt me niet uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nu dat ik al massa's patronen op Etsy gekocht had omdat ik niet langer wachten kon, komt ze af met haar patronen....Maar er zal allicht toch nog iets bijzijn voor ons kleindochtertje. Ik ben allesins toch nog curieus genoeg om ze eindelijk eens te zien te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lies2.1.11

    jaaaaaaa, graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. ja, ik word ik februari oma van een kleindochtertje.
    Kan ik nog snel een jurkje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaaaa, jurkjes! Hoera voor jurkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. maar euh... kan ik daar ook zelf in of moet ik dan mama's met dochters zoeken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. OHHHHH, super!!!
    Dat zou hééééél tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Joepiee!!!!!!! Laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. jaahhh! Ik doe mee aan de jurkjesmaand! dus die patroontjes zijn zeer welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik heb een naaimachine geleend, maar geen dochters. Ik ga morgen een rokje proberen (en de rest van de week waarschijnlijk). Komen er ook makkelijke volwassen jurk versies?

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik heb een naaimachine geleend, maar geen dochters. Ik ga morgen een rokje proberen (en de rest van de week waarschijnlijk). Komen er ook makkelijke volwassen jurk versies?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een start!!!!!!!!! die met een plooi!!! een fijn 2011

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Graag! Ik kijk er al naar uit. Alles oké met de genezing van het oog?

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Daar zou ik toch ook niet rouwig om zijn! Dan maak ik er eentje of 2 of... Tegen de tijd dat dochterlief haar eerste stapjes zet. Want kruipende baby met kleedje gaat voor geen meter vooruit!
    Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. is het boek dan al af ? of is het om ons wat te sussen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Madame, u vooral niet inhouden !

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ohhhh, wauw, ik ga niet kiezen. Ik vind alle opties mooi en leuk en zeer wellekome!

    Voor jou ook de beste wensen in 2011. Veel geluk en gezondheid gewnest, met name als het om een oog gaat. Schip Ahoi Piraatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jaaaaaaa!!! januari jurkjesmaand, een schoner begin van 2011 kunt ge mijn dochter, nichtjes en mijzelve niet geven madame! We beginnen met de plooi vanvoren :)

    en snel weer een beter oog/iris/lens/....

    BeantwoordenVerwijderen
  48. jeuj! 2 nichtjes en veel stofkes zitten er al op te wachten...
    De 1e graag maar de 2e mag er ook bij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. O gaarne, voor grote meisjes (maatjes met een 3 of 4 voor?)
    Ik ben nog steeds curieus naar wat je van de grote jurkjesenquete gaat maken, ik herinner me zo'n twintigtal adembenemende modelletjes op een rij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Dat met de plooi!En een gelukkig 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Sebiet ga ik nog een naaimachien kopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ik wens u in ieder geval het allerbeste! hiphip!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. ja ja jaaaah!!!!

    Ik hoop dat ook al jouw wensen en dromen in dit nieuwe jaar uit mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. JudithG3.1.11

    Allé ze zal ons nog eens nieuwsgierig komen maken! En dedoeme het lukt haar nog ook!
    Ik kijk er ook naar uit! Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Graag, dan gaan we die gelijk maken!
    Gaat het wel weer met het oog?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ateljee V3.1.11

    Jaaaaaaaa!! Jurkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. kunt ge dan aub eens door uw jurkjesaanbod gaan en voor mijn zielig wolkske een retroding met plooitjes halverwege tevoorschijn toveren want ze is de zaterdag voor de eerste keer jarig en behoeft nog een kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. kunt ge dan aub eens door uw jurkjesaanbod gaan en voor mijn zielig wolkske een retroding met plooitjes halverwege tevoorschijn toveren want ze is de zaterdag voor de eerste keer jarig en behoeft nog een kleedje.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Jaaaa, januari jurkjesmaand! Misschien dat ik er dan eindelijk eens aan durf te beginnen... Dochter van 2 1/2 wil wel, maar mama kijkt uit naar beginnersmodelletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Zo graag, in ieder geval dat A-lijntje! voor mijn twee kleine dreumesen, en voor mijn peuter én voor mijn kleuter ;))! super!
    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Helemaal super!, ik zou graag de middelste maken met de plooi.
    Ook voor jou de beste creatieve wensen voor 2011.
    En natuurlijk beterschap met je oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Jippieeeeeee. Ik zat er al op te hopen, met mn nieuwe stofjes onderweg!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. ALLES!!! want we krijgen eind april een dochter, dus graag van mt 56 t/m 116 hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik vind het een geweldig idee mme zsazsa! Maar als ik eerlijk ben zou ik bijna sterven voor een simpele mouwinzet, tis te zeggen om zo een mouw te kunnen passen in uw gilet en jurkjes en wat nog al zodat ge zelf wat kunt ontwerpen! Tja die mouwen da's toch zeer moeilijk hee!

    Ik hoop dat uw oog al wat beter is, eerlijk gezegd vond ik het wreed erg voor u! Tis ne keer een andere manier om het nieuwe jaar in te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Daar ben je volgens mij al héél lang mee bezig …

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Och ja, leuke jurkjes..... mijn Lieve is een ontzettende vrolijke baby met ontzettend dikke billen. Broekjes kan ze niet aan, alleen maar maillotjes en leggings. Maar als ik daar nu eens een mooi jurkje overheen gooi! Voila, dikke billen uit het zicht!

    enne, succes met het oog. Ziet er serieus uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Leuk Jurkjes, helaas zonder meisjes.... Februari Fancy Jongensbroekjes?
    De beste wensen voor 2011 en beterschap met het oog.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Jaaaa, jurkjes (of zo leuk op zijn Vlaams 'kleedjes'). Durf het bijna niet te vragen, maar verschillende maten??? Ik heb er twee (zo rond maat 92 en 116). Heb je ook ideeën voor tricot exemplaren?

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jurkjes!!!! Altijd goed en zeer welkom!!!! Daar kunnen onze meiden er niet genoeg van hebben. Hoe makkelijker, hoe meer er gemaakt gaan worden. Laat maar komen!!!

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  70. heel graag zo'n patroon want was net van plan jurkjes te maken voor mijn lieve oona maar zocht eens iets anders... Dat oog ziet er scary uit, hopelijk snel beter want al dat leuks maken met een ooglap is andere koek

    BeantwoordenVerwijderen
  71. ja jurkjes! was net van plan er te maken maar zocht eens een ander modelleken.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. cJAAA jurkjes! Ik vind ze alledrie heel erg mooi. Ook jurkjes voor madammen?

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Mag er een smeekbede bij: dat het ook voor dikkerdjes aangepast kan worden? Ons oudste meiske is helaas een fors breed gebouwd kind met een uitgezet buikje, maar wil ook graag een kleedje waar ze in kan. Dus een wijd uitlopend A-lijntje zal hopelijk doenbaar zijn, of zoiets wat pippelotje voorstelt: een kleedje waar op borsthoogte veel vouwtjes of rimpeltjes zitten, zodat het heel wijd wordt op het buikje...
    O, en dat voorstel van Mme Handwerk om in februari een jongenskleertjesmaand te doen, is een prima idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een ontzettend leuk en inspirerend blog.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  75. griet p4.1.11

    ik ga ervan uit dat het voor onszelf is en niet voor de dochters???
    of heb ik iets gemist?

    Ik wil een jurkje voor mezelf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Joepie, jurkjesnieuws! En wat een neiuws! Graag modelleke twee (om mee te beginnen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oei. En als dat meisjes nu al wat ouder is? 11 jaar, dan zal zo'n A-lijn niet meer staan zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oh zo spijtig, want heb 2 zonen!!!! Kan je er geen maken voor de mama? PLEASE??????????

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Anoniem4.4.12

    voor mij het derde aub

    BeantwoordenVerwijderen