zondag 9 januari 2011

Jurkje 1

basis
Dat ziet er dan zo uit.

29 opmerkingen:

  1. mooi, ik wil dat ook kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat zoet, kan dat ook voor een groot mens?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk!
    Ik wacht met smart op een handleiding voor een jurkje in maten/model voor volwassenen! Trouwens, de Zsazsazilet trouwens, die wil ik ook!

    Hebberig he....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd voor een dochter! Gelukkig heb ik een nichtje en een buurmeisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Diolen? Schoon alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo echt super mooi en schatig stofje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo simpel en zoooo mooi!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! eerst het patroontje eens printen en dan starten. Merciekes voor t patroontje.
    Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er echt super tof uit! Deze komt bij op mijn lijstje van dingen die ik voor de lente/zomer nog moet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk stofje voor dit klassieke jurkje. Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aha, gij hebt een rits vanachter! Schonekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sober en prachtig!

    Handig is het ook (en nog meer voor luie mensen als ik, haha) met drukknopen op de schouders ipv een rits achteraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem9.1.11

    of nog luier: ipv rits, een stukje open laten en bovenaan een knopje naaien en aan de andere kant een lusje

    merci
    ziggy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! Dat ga ik ook eens proberen.
    En ja, ik zou ook graag een patroontje van een mooi kleedje voor mezelf... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 'Vet cool' vindt mijn dochtertje. Ze wil er ook één.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zulke kleedjes maken is nog haalbaar, maar hoe dat ge dat altijd zo mooi gefotografeerd krijgt en op uwen blog zet, daar heb ik zo'n bewondering voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aahh, zo leuk. Ik ga dat maken voor Nina die vandaag geboren is. Bedankt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier zie je mijn versie van kleedje 1. Bedankt x10!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem20.5.12

    Super! Wordt mijn nichtje vast heel blij van.
    (Heb je m ook in maat 38/40??)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Anoniem25.5.12

    waar kan ik het patroon vinden voor dit kleedje. Ik zou dit supergraag voor mijn dochter maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Graag zou ik ook willen weten waar ik dit patroon kan vinden. Kan ik een mooi jurkje maken voor mijn dochtertje van een half jaar oud en een bijpassende rok voor mama ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kan ik dit patroon downloaden?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. kan ik ook dit patroontje bemachtigen,vind het supertof en kan er zo voor mn kleindochtertje leuke stofjes mee verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. kan ik ook dit patroontje bemachtigen,vind het supertof en kan er zo voor mn kleindochtertje leuke stofjes mee verwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://madamezsazsa.blogspot.be/2011/01/een-mme-zsazsajurkje.html
      Hier staat de handleiding Abeja!

      Verwijderen