dinsdag 21 juni 2011

Mme Zsazsa is jarig!

Wat taartjes
En bakte bijgevolg wat taartjes want 28 dat word je niet elk jaar!

In het midden de chocoladetaart met extra chocolade, onderaan vlierbloesemcake en bovenaan kruimeldeegkersentaartjes. Voor de kinderen brouwde ik een snelle sinaasappellimonade gebaseerd op de gemberlimonade van Dagelijkse kost van gisteren.

En als u nog twee minuutjes tijd hebt nodig ik u uit om de spannendste verjaardagswens allertijden aan mijn adres te bekijken.

Gegroet vrinden!

99 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer zalig uit! Geniet nog van uw feest! Een hele fijne verjaardag..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd. 't Is geen spannende wens, maar wel goed bedoeld. Enne, die taart, dat ziet er bijzonder goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lang zal ze leven...hieper de piep ..Hoera!
    Gefeliciteerd! Het ziet er allemaal erg smakelijk uit!

    Het fijne van 28 jaar is dat je dat een paar keer mag worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wablieft? Madame, gij zijt gewoon even oud als ik! En toch zoveel meer levenswijsheid en kunde in uw vingers...
    Van harte gefeliciteerd!
    En uw schoon leven is u eveneens van harte gegund! Profiteert ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben jij nog maar 28????????????????
    Geloof ik nu precies niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben ik erin getrapt ja?
    Zijt ge niet écht 28?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh... tof! Dan ben ik samen met jou jarig, maar 1 jaartje ouder. Ik ben er vandaag 29 geworden...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het begin van de zomer, toffe verjaardag! feest goed, hopelijk werd/word je goed verwend, zo hoort dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd! de taarten zien er uit alsof er niks van over is gebleven!
    (en ja...echt nog maar 28?!leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. LOL! Nogmaals hoera vanwege mezelf, mijn achtergrondzangers en mijnen tracteur van een stikmachien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd!! Het was een lawaaiig filmpje, maar wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd en een heel fijne verjaardag ;) 28? tsjee, wat was ik dat nog graag even... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd!
    Oh dat je maar anderhalf jaar ouder bent dan ik, maar toch in zo'n andere levensfase zit. Nu snap ik waarom je er zo jong uit ziet, je bent het ook. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele dikke proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie, ik word zeer binnenkort ook 28!
    Alsnog gelukkige vertaartdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoera! Op de volgende 28 ;-)
    Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Liegebeest. Maar desalniettemin nen welgemeende proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ...Zingt heel hard "Happy Birthday" ....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hiep hiep! zelf kiezen hoe oud je wordt is veel leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Van harte gefeliciteerd! Nu dat je je leeftijd nog eens extra vermeld, voel ik me wel erg oud = 36 :-( .
    Ik ga ervan uit dat de taarten inmiddels heerlijk zijn opgepeuzeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 28 jaar .... zo ziede maar dat ge de boekskes niet moogt geloven !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Anoniem21.6.11

    Tante Hilde, tante Hilde ... komaan vertellen ... hoe oud is dat "jonk" geworden :-).
    Mme, toch een dikke proficiat, voor uwen ouderdom ziet ge er schitterend uit!!
    Gelukkige verjaardag, geniet van jouw dagje!
    Dikke kus, Kathleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 28 werd ik vorig jaar, was helemaal geen verkeerde leeftijd. Gefeliciteerd! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd....maar was het geen 31 ipv 28 ?

    Groetjes
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een hele fijne verjaardag, vol warmte, gebak, liefde en schoone dingen! Geniet ervan en een dikke knuffel van mijnentwege!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nee nee het is zelfs 32 vandaag :-)

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou, van harte hoor! Wat bijzonder die vliercake. Was ie lekker? Ik had 'm wel even willen proeven.Proost op een mooi levensjaar voor jou!
    groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Van harte geproficiataart !!! Ik bakte vandaag een Zweudse appelteurt, ik draag hem bij deze ook aan u op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou misschien ook wel 28 kiezen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. liedje van mijn zoon: heb je buikpijn toe joe, in de wei staat een koe, heb je buikpijn toe joehoe, heb je buikpijn toe joe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd met uwe verjaardag! Ik word ook al n paar jaar nie ouder als 28.

    Ilse (de Kreij)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoera!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gelukkige verjaardag !

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik ben ook al jaren 28, wat een fijne leeftijd toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een hele fijne verjaard-op-dezelfden-dag-als-den-bambiblauw-dag vandaag!

    21 juni rocks!

    Santé (maal twéé) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hop naar een nieuw jaartje vol creativiteit met hetzelfde fleugje humor gekruid ;0)
    Geniet ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gelukkige verjaardag madamme!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Enige dyscalculie is vanaf 40 natuurlijk perfect door de vingers te zien. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hehe, ik was er eigenlijk echt mee weg en zei die 'ikgeloofunie' eigenlijk om te lachen. Maar nu bent ge wel door ge mand gevallen he!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 28 alweer?! heus, 't is u niet aan te zien. Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Proficiat! En nog zoooo jong...

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoera Hoera voor Mme Zsazsa!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Proficiat en nog vele jaren. Smakelijk, ik hoop dat er veel gasten komen voor al dat lekkers.
    Ik heb net je omkeernaalden gezien, dit is een fantastische tip.
    Fijne dag, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  44. gelukkige verjaardag !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een jonge blom nog. Van harte gefeliciteerd. Dat het maar gesmaakt mag hebben en u vele mooie presenten mag hebben ontvangen. Als er nog taart over is , houd ik me aanbevolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Een hele dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. GEFELICITEERD!!! Ik hoop voor je dat je vandaag nog kunt genieten van restjes van die heerlijke taarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke verjaardag heb jij! Het begin van de zomer!....
    Gelukkige niet-verjaardag (voor vandaag dan...)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. proficiat met je 32 ste verjaardag maar je ziet er nog 28 uit, zullen we maar zeggen.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Gefeliciteerd!! Wat ben je nog heerlijk jong :-)
    En wat een lekkers voor het feestje, het was vast leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd!
    Ziet er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Het is gelukkig nog niet het omgekeerd van wat je ons laat geloven, en een gezegde laat weten dat je maar zo oud bent als je denkt.
    Dus, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Nog een hele dikke proficiat! Super zalige verjaardagswensen op het filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Proficiat! Geniet van de taartjes en de rest.
    (of speel je qua verjaardagsdatum ook met onze voeten?)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. de zon scheen dus gisteren voor u:)
    een heel fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Een late gelukkige vertaartdag toegewenst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Een dikke proficiat!
    Wij waren gisteren ook aan het feesten, maar dan wel onze 8ste huwelijksverjaardag...
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ben ik nog op tijd?
    En...ben je nog zo jong en help, ik word oud ;))
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Nog van Harte met de verjaardag van gister.
    wat heerlijk jong nog.geniet er van;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Proficiat met uw 28 lente's wat jong nog, heerlijk ....
    Als de taarten smaken zoals ze eruit zien, fantastisch .....!! Fijne dag vandaag, groetjes Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ge zijt maar zo jong als ge u voelt, ik zou dus gedacht hebben jonger dan 28.
    Proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Spaerkeer Vanessa22.6.11

    Elke dag kom ik naar je blog piepen dus is een "dankje voor de toffe posts" zeker op zn plaats. En "hartelijk gefeliciteerd" is dat vandaag nog meer!! fijne verjaardag,

    een grote F-A-N!

    Vanessa S.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. CarlaK22.6.11

    Madame Zsazsa, Leeftijd is irrelevant.Uwen blog is hier nog niet zo lang geleden ontdekt; maar je schrijfsels en je foto's zijn zo aangenaam dat ik elke dag kom piepen. Ik heb me zelfs al aan mijn eerste kleedje gewaagd, door uw en tante Hildes tutorials goed te bestuderen, en 't is nie mis voor een eerstelingske.Uwe naam op zich is grellig tof want mijnen oudste zoon heet Zander, ZaZa voor de vrienden :-)
    Hip Hip Hip ....Hoera (aantal zelf te bepalen)
    Merci om bijna dagelijks mijnen dag extra plezant te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. een zéér fijn jaar gewenst!! Ik ben blij dat je je nog zo jong voelt!

    28 is inderdaad een prima leeftijd. Houden zo zou ik zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. mamachien22.6.11

    28??? nouja, en dan al zo handig, wijs en dat soort dingen. ik maar hopen dat dat na de 30 komt (en dat verklaart waarom ik zo achterloop)! nee, nu voel ik me pas oud met mijn 33! wel een vertrouwd tafeltje zo met die taartschoteltjes; goede smaak! de mijne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. 28, 31 of 32 dat doet er niet toe, het is gewoon uw verjaardag en dan is het altijd feest, hoe jong je ook wordt!
    Een gelukkige verjaardag.
    www.homemadebyliesbet.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Laat alles smaken! Wij maakten vanmiddag het echte recept van de limonade, maar zonder de ijschrunch, daar was ik te lui voor en was het niet heet genoeg voor.
    Maakte je voor jezelf de framobozenchampieter? 'k Wens hem je toe! Op naar je 27ste verjaardag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Evita22.6.11

    Staat er bij jou mss ook een 'drukfout' op je pas?

    Gelukkige verjaardag, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. goh, voel ik mij even een oude doos met 31 lentes achter de kiezen :-)
    Prettige verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Een heel gelukkige (dagje te laat) verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Gefeliciteerd Zsa Zsa! En die linker taart.... man man man.... 28 is een goede leeftijd, al zeg ik het zelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Gefeliciteerd! Het ziet er uit als een hele lekkere verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. ingeborg22.6.11

    Armen in de lucht en hip hip hoera! 28 is super!! Ik ben dat ook al jaren;)
    Geniet van jouw dagje.
    Dit weekend heb ik je rabarberschuimtaart gemaakt maar 'k heb ze wat aangepast( niet dat jouw echte niet lekker is, verre van). Ik verving de rabarber door stekelbessen, eventjes gekookt met wat suiker. Op de deegbodem een laag amandelpoeder( redelijk dik). Voor de rest alles uit jouw recept netjes overgenomen. Iedereen vond ze super. Jouw pluimen steken nu op mijn hoed (en dat staat me beeldig). Dank je wel voor al je fijne tips en maaksels.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Een dag te laat, maar mijn felicitatie is je van harte gegund. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Van harte gefeliciteerd met je 28 ste...gij jonge blom ;O))

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Proficiat. Die taarten zien er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Nog een late proficiat, maar met zoveel taart zijt je waarschijnlijk nog altijd aan het feesten en ben ik nog op tijd ;-)
    Een heel mooi nieuw levensjaar gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Proficiat, wat zien dat er een heerlijke taarten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Anoniem23.6.11

    Proficiat ....
    maar ik dacht dat je nu 31 geworden bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Barbara23.6.11

    Happy Zsazsa!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Van uw reactie-schrijfsters moet ge het hebben! Toch nog ne proficiat, van eentje die ook 28 wordt dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Supersofe29.6.11

    Ik verjaar vandaag en maakte dus gisteravond je chocoladetaart (x2)voor mijn collega's. Ik heb nog niet geproefd en hoop dus nogal zenuwachtig dat ze zo lekker is als ze wordt beschreven. Anders... *kijkt dreigend* ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  84. o mmmmmmmm dat ziet er lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen