zondag 30 oktober 2011

Allemaal rokjes

Het rokjesboek
Na een eerste provisoire versie is er nu een tweede. Omdat er ondertussen sprake is van Een Uitgever spreken we niet langer van 'een provisoir exemplaar' maar van 'een dummy' dus ...
Dames en Heren, dit is dé dummy van Het Boek, een van de vier, een ander exemplaar kan u bij mijn waarde collega bekijken.
Binnenkort liggen de winkels in België en Nederland vol met de echte versie, tot dan moet u het doen met de volgende foto's.

128 pagina's
128 lege pagina's om te vullen tegen 21 maart.

Veel mooie foto's
Met veel foto's van rokjes voor klein (2jaar) tot groot (maat 46).

Echte patronen
En met echte patronen in een enveloppeke apart.

Vullen
Maar nu ga ik u laten, ik heb nog wat bladzijden te vullen.

103 opmerkingen:

  1. volgend jaar met uw pedaal op de boekenbeurs. vroaaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Machtig! Dat je waarschijnlijk niet durven dromen voor je begon te bloggen ;-)
    Super leuk dat er ook patronen bijzitten! Benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo tof!! Ik ga dat boek zeker kopen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch, ik kom het hier ook maar eens zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan amper wachten om uw boek te gaan kopen! Wow, joepie, YEAH!!!
    Gewoonweg schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. g-e-w-e-l-d-i-g!! Dat enveloppeke met patroontjes is heel goed gevonden vind ik. Het boek wordt beslist een bestseller!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ik nu net 22 maart verjaren sie, komt perfect! Dat er nu niemand durft zeggen dat em niks kon vinden voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallelujah! dat was me nogal een bevalling maar het wordt vast en zeker een bijzonder schoon kind
    proficiat!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw wat prachtig!!! oh moet zo spannend zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar dat is fantastisch getimed, ik heb hier een dochter die net de week ervoor 2 jaar wordt!
    Nog 's proficiat hé allebei ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super! Die ga ik zéker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gelijk heel erg blij voor jou

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super dat het ook tot 46 gaat, ik durfde het eigenlijk niet te vragen !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap seg! Echt heel goed gedaan! Kijk ernaar uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat dames! Dat is goe gewerkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Joepie! Het aftellen tot maart kan beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kan ook niet wachten! Echt super tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aré vooruit, de boekenbeurs, dat gaat niet meer lukken maar er komt dan toch schot in de zaak. Waar kunnen we die bestellingen alvast plaatsen (kwestie van de zweep erop te leggen...!) Ik kijk ernaar uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd! het ziet er nu al mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben zo trots!!! Wat geweldig dat je dit voor elkaar hebt gekregen. Ik durf te wedden dat je dit nooit had gedacht toen je met je blog begon. Ik ben een supertrotse medeblogger en aai over je arm (wellicht geeft succes af). Reserveer een exemplaar voor mij.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldig!! Ik kijk er alvast enorm naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super, ben erg benieuwd.
    Fijn dat hij ook in NL komt!
    Suc6 met vullen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goed. We zetten dus een groot kruis in de agenda op 21 maart. Aftellen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Joepie!! Hier word ik nou echt blij van!!
    Van harte gefeliciteerd met deze doorbraak; dit word echt een succes, dat kan niet anders...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lena lina30.10.11

    Nooit aan getwijfeld dat ie er zou komen, maar toch héél straf! Allee, zo heel erg El Zsazsa, he. Ook dikke proficiat aan Eddy Wally.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoera! Gefeliciteerd en heel veel inspiratie bij het vullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zalig!!!!! Zou hij nog onder de Kerstboom geraken?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. geweldig. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super, ik wil mijn verjaardagsk'do pas op 21 maart!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Felicitaties zijn hier op z'n plaats, denk ik. Wacht, uw collega heeft daar zeker een schoon kaartje voor in haar assortiment.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super. Ik kijk er al naar uit en ik denk onze dochter ook. Ze is een echte rokjesfanaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Anoniem30.10.11

    Jeeey! Ik wil het ook!!
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig! Een nieuwe uitgever! Reken maar dat ik naar de boekhandel snel zodra het boek er ligt!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd!! Fijn dat jullie toch een uitgever hebben gevonden! Ik houd de boekwinkel in de gaten, een echt boek van 'de' Mme Zsazsa!

    groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anoniem30.10.11

    Halleluja!!! Kan niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super! Ik kijk er naar uit. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. <3 <3 <3 Joepiedepoepie zoals mijn dochter zou zeggen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Eveline30.10.11

    Proficiat! Echt heel goed gedaan jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Joepie! Ik kijk er al naar uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Joepie! Ik kijk er al naar uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Dikke proficiat! Dit is GEWELDIG!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. YIHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Tof! Ik kijk er al helemaal naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik zou toch wel een exemplaar sturen naar de eerste uitgeverij die zijn staart teruggetrokken heeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. fantastisch!! zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Super! Dat het maar snel in de winkel ligt, het staat nu al op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. ik hoop dat er genoeg zijn, dat gaat buiten vliegen! En volgend jaar zitten jullie te signeren op de boekenbeurs :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super, fantastisch, ongelofelijk! Dat wordt echt een bestseller! Ik ben fan van het eerste uur! Ik kan niet wachten tot wanneer het exemplaar in de rekken zal liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ahhhhh, gelukkig. Wat ben ik blij dat het door gaat!! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. ok, ik weet wat er onder de kerstboom zal liggen voor mij!!!!

    Fantastisch! Leve uitgeverij De Standaard en O wat zal die andere jaloers zijn, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  51. GEWELDIG! Ik kijk er naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Zo tof! Ik kijk er zo naar uit. Dit wil samen met vele mama's ik echt hebben. Proficiat met deze realisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Proficiat! En het circus?

    BeantwoordenVerwijderen
  54. SUPERRRR! héél benieuwd, het ziet er fantastisch uit! dikke proficiat al met jullie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Anoniem31.10.11

    aha! en ik heb nogwel een bon liggen van de standaard, holé! Met 50 euro zal ik wel toekomen, zekers?
    Wat een supernieuws is me dat hier allemaal. Is Dagelijkse Kost ook van de Standaard. Mag je dan volgende herfst naast Jeroen gaan zitten signeren? Geweldig toch haha.
    En ook ik vraag het me af...wat met het circus?
    Goe bezig!
    Sarah uit de kempen

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Anoniem31.10.11

    ik vind deze versie heel mooi, proper en open, echt goed. Proficiat, ik ga er mijn boekenbon ook aan spenderen!! As gulle 'n beke deurwerkt ist misschien tegen de Kerst al kloar ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Waaauw Mme!!! Dat hebt ge goe geregeld! Hij staat nu al nummer 1 op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. veel succes met dit project. Zsazsa, de vrouw die de dames leerde naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Duh-uh! Ik heb maat euh... meer dan 46. Discrimineerders!

    Maar dat is niet zo erg, want ik kan toch niet naaien en ik draag geen rokken.

    Allez allez, succes met dit project.

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oh hier kijk ik ontzettend hard naar uit... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Octavie31.10.11

    Jullie hebben het verdiend! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. het rokje31.10.11

    Wow echt helemaal leuk, geweldig en hopelijk voor de feestdagen, zodat ik nog iemand (en mezelf) gelukkig kan maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. KNAP zeg!!! Proficiat ermee. Ik wacht vol ongeduld op dat schone boekske!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oei oei oei wat zal die ene zekere uitgeverij die uw boek niet wilde straks een spijt en berouw gaan hebben.....hihi

    Succes met het vullen van de boeken, ik wacht in spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Oh, wat geweldig! Ik ben fan van je maaksels dus het boek wil ik te zijner tijd zeker in de kast hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Patricia1.11.11

    SUPER!!!! FANTASTISCH!!! Mme u staat met stip genoteerd in mijnen agenda op 21/03/2012!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Wollemien1.11.11

    Hoera!
    Leve Mme Zsazsa die ons rokjes brengt!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Nelle1.11.11

    128 pagina's rokjes! Daar zitten we allemaal op te wachten!! Ik zeker, met twee dochters!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ik kijk hier ZO naar uit!! Proficiat alletwee!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Hier zijn geen superlatieven genoeg voor: SUPER! PROFICIAT!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Amai zeg! Een eigen boek! Daar droom ik al jaren van!Ben echt jaloers...
    Wat ben jij toch creatief en origineel! Je kunt fier zijn!!!
    Ik ga het zeker kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Heb het Lief al getipt..

    Heb er zin in;)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Formitastisch! I cannot wait!

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat super !
    Heel veel plezier met het vullen van al die lege bladzijden maar dat gaat wel goedkomen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  75. madelief2.11.11

    dit is zó cool!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. WPG dan nog, jij ziet het ook niet klein! :-) En op welke oplage komt dit? Gefeliciteerd in elk geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. 21 maart, da's mijn huwelijksverjaardag :-) enneh: wellicht een idee ter bladvulling: foto's van rokjes die de bloglezers gemaakt hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wauw, ça donne envie. Nog wat geduld oefenen. En als er een zwangerschapsrokske bij is, zal dat net te laat zijn voor mij. En ik.doe.dit.geen.derde.keer.
    Hopen dat het een meisje is dan maar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super! Ik ben trots op 'mijn' uitgeverij dat ze jouw boek uitgeven! Ik ben al benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Zo aan de reacties te zien zitten wij met z'n allen juist op uw rokjes te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Leuk dat er echte patronen inzitten. Want dat vergroten enz, doe ik niet zo graag

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Anoniem4.11.11

    geweldig idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. KERST valt wel erg laat he dit jaar! ;-) en wat leuk dat u ook denkt aan de iets bredere dames MAAT 46 kan ook MOOIE rokken dragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik wil ook zo'n boek! Tof met die patroontjes. Zo lukt het mij misschien ook wel om een rokje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen