zondag 8 januari 2012

Werkendagweekmaand

preview2
Nog een goei maand en dan kunt ge hier misschien nog eens iets anders lezen dan posts over boeken en boeken met weekmenu's in.
Een plezante goei maand, want ook al is het hier niet zelden tot in de late uurtjes te doen, als het leuke dingen zijn dan is dat gelijk een hobby hé, toch?
Den ene zit tot 2 uur op de volleybal, ik zit tot twee uur achter mijn computer.
En dan doe ik nog geen geld op ook niet.

Achter die computer schrijf en schik ik al de tekeningen en teksten die in de voorbije maanden op een hoop papieren verzameld zijn.

Els doet daar dan kilometers verder het hare mee.

preview

Geweldig compatibel zij en ik.

22 opmerkingen:

  1. Jij bent zo lief voor Els, terwijl zij van die mottige foto's over jou post. Chapeau!
    En o, een zwanger buikje. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Emma en Mona: wie weet wat het wordt als ze niet lief voor Els is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als Nederlandse heb ik het altijd zwaar met jouw teksten, meer dan bij jouw landgenoten dus weet nooit wat nou serieus is en wat niet :P. Maar ben benieuwd naar het boek en vooral naar de posts daarna...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ZO top!! Ik kan niet wachten tot het boekje van de drukpers rolt!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Emma en Mona, je moest eens weten wat ik allemaal moet aanhoren achter de schermen. Wee mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk ook al uit naar het boek. Nog veel succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jij poseert zelfs met een zwangerschapsbuikje ! ;-)
    er wordt hier vooral uitgekeken naar Het Boek, want die posts over boeken en boeken en... boeken, die lezen we in afwachting met graagte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem8.1.12

    Heb ik niet ergens gelezen dat dat zwangere buikje in fiete een kussen was, kwestie om de rok beter voor te stellen voor zwangere vrouwen?
    Ben ik mis ? Anders proficiat, natuurlijk.
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ben super benieuwd naar het boek, komt die mooie geshopte foto er ook in ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk alvast uit naar jouw boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ik ging slim zijn en eens goed inzoomen... Niks leesbaar natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel courage en plezier bij 't halen van de eindmeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Els, ik kan het me voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat kijk ik uit naar dit boek!
    http://www.etsy.com/shop/LaSemainedeMsO

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik ben KEIbenieuwd naar al wat komt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kan niet wachten en ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D Mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben dus duidelijk niet de enige die geweldig benieuwd is naar dat boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh is dat echt nog maar één maand meer, dat gaat zo snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. kunnen we eigenlijk al bestellen ??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, daar kijk ik nu eens naar uit sè!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor die pandenrok ga ik passen, maar de rest ziet er ferm uit.

    BeantwoordenVerwijderen