dinsdag 6 maart 2012

De proef

proef4

proef6

proef5

Zat goed, we gaan het drukken.
Zo'n 6000 keer.

Zes-duizend-keer
Dat moet lukken.
Dat zijn er uiteindelijk bijna allemaal maar twee de man.
Want een boek, ge kent dat, ge leent dat dan uit en dat komt niet terug ...

Moest u toch nog een zetje nodig hebben, ik kreeg vorige week dit te lezen:
Eerlijk: het is een fantastisch boek, zoals er maar weinige bestaan. Het boek maakt je blij, het zit vol knipoogjes, het plezier spat eraf, maar het is ook heel educatief en didactisch opgebouwd.
Je hebt leuke boeken die eigenlijk alleen maar leuk zijn, je hebt van die goeie boeken waar je veel uit kunt halen, maar combinaties van de 2 zijn zeldzaam: Allemaal rokjes is zo’n zeldzaam voorbeeld.


Voila!
Meer kan ik daar niet aan toevoegen.

50 opmerkingen:

  1. Breng er maar genoeg mee bij van katoen hé! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem6.3.12

    IK WIL HEEEEEEEEEET .... WAAR BLIJFT HET !!!!! :D ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hola, allez vooruit. Verkocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. cooooool, madam. ik begin nu al te glimmen se :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 6000 maar? Voor wanneer is de eerste herdruk?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn exemplaar al besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar kunnen we dat kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overal binnenkort, ge gaat het nog beugezien worden! :)

      Verwijderen
    2. Ge kunt het al online bestellen bij standaard boekhandel *spreekt uit ervaring* ;)

      Verwijderen
  8. Daria6.3.12

    Ik ga mijn exemplaar ook al bestellen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan niet wachten tot het boek in de winkel ligt!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve6.3.12

    Looking goooood!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is dat hier dat ge uw bestelling moet plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel deze week ga ik dat in orde brengen!

      Verwijderen
    2. Ik was al aan het wachten...een echte originele Mme Zsazsa...over een paar jaar duizenden euro's waard! ;-)

      Verwijderen
  12. Het mijne is besteld... Nog héél even geduld!
    Enne ik heb er ook zin in!

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jippi kijk er al naar uit :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mme Zsazsa, u is een topper. Wat ontzettend gaaf is dit toch. Je hebt gewoon gedaan!!! Ik ga hem zeker weten bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geduld hebben is een deugd naar 't schijnt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie het volledig zitten maar heb pas vorige maand de naaimachine ontdekt,zit er iets tussen voor de absolute beginner? En succes met je verkoop ..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb er al 2 laten aan de kant leggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stupidstiksel7.3.12

    Ik heb er al 2 besteld, mijn plicht is gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kan ik ook al bestellen??

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ik denk dat die 6000 direct op gaan zijn ... Jaja, dit wordt een HIT, zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij staat op mijn boodschappenlijstje voor als ik Van Katoen bezoek. Ik ga ook de workshop bij u volgen (dus steek een paar boeken bij u, dan komt de koop wel rond) ;-)
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Voorzie al maar een herdruk... Die verkoopscijfers komen wel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. de bestelling is geplaatst, jeuj!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lili7.3.12

    Ook ik heb mijn exemplaar al verzekerd! Woop woop

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die 6000 op wat baseren die zich om dat aantal te bepalen? Hier in mijn omgeving zijn er al een aantal mensen die het besteld hebben in een boekenwinkel. Ik denk dat die 6000 een beetje krap gerekend is :) Ik wacht liever tot ik hem hier bij u kan bestellen. Blijkbaar ergens deze week lees ik hier ergens boven.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik voorzie een tweede en derde druk, en kan niet wachten tot ik er één kan scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik kreeg al een mail van den boekenwinkel dat ze hem niet kunnen leveren,... zeg nu niet dat ik op nen herdruk ga moeten wachten é want dan kan ik aan de winterrokken beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moh, wasmeda!

      Koopt hem bij mij, dan heb je hem sneller!

      Verwijderen
    2. voor mij ook ene dan!

      Verwijderen
  28. Daar heb ik nu eens echt goesting in zie. Nog een paar weken en we kunnen weer proper buiten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super! Is hij ook te bestellen in Nederland???

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 6000?! Mor dat is binnen een week allemaal uitverkocht...je gaat nog een tweede druk moeten doen ;-)

    Ik heb hem ondertussen ook al besteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goeie vraag van tante Bet. Kunnen we hem in NL ook snel aanschaffen? (voordat 'ie uitverkocht raakt).
    Ik kan bijna niet wachten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ooooh ik kijk er al naar uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. En ook een dikke pluim voor elza d, want het ziet er toch echt wel heel mooi vormgegeven uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Anoniem7.3.12

    Ook haalbaar voor semi-beginners?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik kan niet naaien - wat zeg ik, ik wil niet eens naaien, ben niet zo handwerkachtig - en toch goesting om dit boek te kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Anoniem9.3.12

    Ik heb de mijne al een tijdje geleden besteld bij Standaard boekhandel, het wordt mijn eerste boek dat over naaien gaat (het zal de boekenplank met de gigantische hoeveelheid tuinboeken moeten delen)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Anoniem14.3.12

    Leuk cadeuatje voor mijn mama, kan ze mee wat rokjes maken voor mij (:

    BeantwoordenVerwijderen