woensdag 7 maart 2012

Piepen in het boek en bestelinfo

18-19

30-31

48-49

72-73

108-109

128-129

142-143

152-153

154-155

Ooh het is toch schoon hé ♥ ♥ ♥



En dan nu, wat uitleg:
Het (milieuvrendelijk gedrukte) boek ligt vanaf 28 maart zo goed als overal te koop, van dagbladhandel over internetboekenwinkel tot naaiwinkel, u gaat zich niet kunnen keren of er ligt wel een boek, zowel in Nederland als in België.
Het kost 19,95 en dat is effenaf keiweinig voor 160 pagina's naaivreugd.

Ik verstuur ook boeken, heb je graag een boek met een persoonlijke boodschap dan is het nu de moment, mail mij met uw boodschap en adresgegevens en u krijgt een mailtje terug met de betaalgegevens.
Een paar dagen voor het in de winkel ligt krijgt je het boek in de bus. Het kost dan 23 euro verzending inbegrepen.

Ziet u ons eens graag in levende lijve kan dat ook, Elza en ik komen naar Handmade in Belgium en Van Katoen. Elza staat ook nog eens op haren alene op Eén vierkante meter.
Als je zeker wil zijn van een boek kan je een mailtje sturen zodat wij er eentje opzij houden -zo kunnen we ook ongeveer inschatten hoeveel boeken we moeten meenemen-.

Op woensdag 4 en vrijdag 6 april signeren wij in de Fnac in Antwerpen en Leuven.
Héhé (sorry, dat moest ik even kwijt)
Later nog meer Fnacnieuws, ze gaan daar coole dingen doen!


Signeren in de Fnac...
héhé

145 opmerkingen:

  1. Ooooh help nee toch niet in alhier in de Fnac. Allé, ik zal eens komen lachen dan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem31.3.12

      HOE HEEEET HET BOEK????????

      Verwijderen
  2. Ok. Officieel te veel mogelijkheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. op 28 maart, justekes op mijne verjaardag... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De mijne ook. Zou wel een mooi cadeautje zijn, zo'n gesigneerde versie van hèt boek!

      Verwijderen
  4. Oh ja ik kom 6 april ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. signeren in de Fnac ... haha zalig!! Ik kom af, de 4 de in Antwerpen ... heb je al de juist uren?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh dat is niet meer lang, uitkijken dus voor jouw boek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mor zeg, gulder bv's. Keitof.
    Voor mij moogt ge al een exemplaar aan de kant houden voor op Van Katoen. Of moet ik dat mailen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eén boek voor Van katoen
      genoteerd!

      Verwijderen
    2. Maak dat er maar twee! Ik wil er wel eentje met een boodschap, kunt ge al vooraf signeren. Handig.

      Verwijderen
    3. Ge moogt voor mij ook eentje aan de kant houden voor op Van Katoen!

      Verwijderen
    4. Voor mij mag je ook 2 exemplaren (1 voor mij en 1 voor mijn zus Ina) opzijhouden voor op Van Katoen! En als het mogelijk is, ook met een boodschap en gesigneerd... ;-) Ik kijk trouwens al heel erg uit naar de workshop wikkelrokjes op Van Katoen!

      Verwijderen
    5. En ook hier een Van Katoen exemplaartje :-)

      Verwijderen
    6. Ik heb je gemaild! Dat wordt sleuren op Van katoen ;-)

      Verwijderen
    7. Maak er al maar 6 van want ik wil er ook één, ook met een berichtje en een handtekening , ik neem m ook gelijk wel op van Katoen mee!

      Verwijderen
    8. Ja, en ook ik kom op Van Katoen en zou graag een exemplaar ontvangen.

      Verwijderen
  8. ma hoe tof, ik tel af naar den 28e! ziet er super uit mme!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat boek met al die rokjes is helemaal te gek. Well done, ladies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kom een overslagrok met u naaien op Van Katoen (ik ben die roodharige met die zorgelijke 'naai ik wel recht??' blik), dus zie u dan!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zo knap! Ik mail alvast voor een voorverkoop exemplaar in mijn brievenbus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh, wat kijk ik hier al naar uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cool zeg. Ook voor mij 1 boek voor op Van Katoen! Merci.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja ik wil het kopen op voorwaarde dat je niet een heel jaar duffe kleren koopt in kringwinkels ...(grapjeeeuhhh)
    Ik mail sebiet.
    Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kristel7.3.12

    Wow, jullie komen naar Handmade in Belgium, maar ik ga jullie daar niet durven aanspreken. *starstruck* ;) Mailtje is verstuurd, boodschap mag je kiezen! Ik kijk uit naar dat pakje in mijn bus!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schoon!
    Maar dit gaat ge u nog zo hard beklagen hé. Uw lezers op verschillende plaatsen, verschillende wijzen via verschillende media hun boek bezorgen/laten bestellen.

    Ge hebt u toch ook een schoon boekske gemaakt om te turven en adressen neer te schrijven hoop ik? :)

    (Oh, en mobiel reageren lukt vooralsnog nog steeds niet. Ben ik de enige?)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ook hier is reeds een exemplaar besteld via de mail! veel succes met de verkoop & we komen elkaar nog wel s tegen ... op "Van Katoen" of in de lokale naaiwinkel ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sara7.3.12

    Zou je voor mij een exemplaar met boodschap kunnen aan de kant leggen op Van Katoen? Waar kan ik er dan aanraken? Ik ben er pas in de late namiddag, moet namelijk werken :-( maar ik kom wel s avonds een cursus volgen!

    Of is het makkelijker om het gewoon op te sturen met de post? Mag ook hoor!

    Alvast bedankt, Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem7.3.12

    En 't is besteld !
    Geweldig gedaan trouwens ! Dikke proficiat !
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Woensdag 4 april, ik zal er zijn meiskes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amai :) Een hele dikke proficiat! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb er net gisteren een gereserveerd en betaald bij de Standaard Boekhandel. Geen gesigneerde versie dus )-:. Al zal ik natuurlijk even hard genieten van het boek. De stofjes voor de rokken liggen al klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja, nee. Nu moet ik het ook hebben. Bij Bruna verkrijgbaar, zag ik net.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Verdorie nu heb ik net twee exemplaren besteld via Vermiljoenshop. Zo'n gesigneerde versie door zo'n beroemde madammen was wel super geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anoniem9.4.12

      goei tip, kom naar van Katoen en je ziet haar in levende lijve !!!

      Verwijderen
  25. Anoniem7.3.12

    pffft. Al besteld via de Standaard. Geen gesigneerd exemplaar dus. Dat dat u wel wat vroeger mogen aankondigen, Madame!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moh, ge moet hier goed volgen hé, ik heb dat weken geleden al verteld! ;)

      Verwijderen
    2. Ik had de mijne daarvoor dus al besteld... :-)

      Verwijderen
    3. Anoniem7.3.12

      ikke dus ook. Enfin, ik zal het wel overleven. Maar mag ik dan al meteen via deze weg een gesigneerd exemplaar van uw volgende beststeller "Allemaal kleedjes" bestellen in voorverkoop?

      Verwijderen
  26. Kan je er voor mij ook een apart leggen op Van Katoen. Graag een gesigneerd exemplaar want je weet maar nooit of die later veel geld waard is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. De Fnac, hoe cool is dat! You go, girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lap! Ik heb er al eentje online besteld en betaald lang lang geleden voor mijn vriendin als ze binnenkort thuis zit met haar zwangere buikje. Ik had er anders wel eentje met een persoonlijke boodschap willen hebben voor haar...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Voor mij graag een gesigneerde voor op Handmade-in-belgium op 1/4.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Toch kei cool wat een madame uit de stille Kempen kan verwezenlijken ;) Ben zelf van Mol daarmee haha
    Seg naar welke kringloop winkels en rommelmarktjes ga jij om al die schatten op de kop te tikken?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Michelle7.3.12

    Beste Madame,kan je me je mailadres doorsturen? Via jouw "mail mij" lukt het niet en ik zou zéér graag een boek met boodschap bestellen.Alvast merci!(michelleheylen@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En kunnen we ook gesigneerde exemplaren vragen om mee te brengen op 1m² ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar kan voor gezorgd worden, natuurlijk.

      Verwijderen
  33. Anoniem7.3.12

    Kun je mij ook het mailadres doorsturen. 'Mail mij' lukt ook niet bij mij. Bedankt (devlieghe.angelien@skynet.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. oh wat ziet dat er geweldig uit. Nog even geduld hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik wacht vol ongeduld. Mailtje is verstuurd

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat wordt voor mij elke keer kijken of hij al bij de Bruna ligt!! Spannend! En oh wat heb je het mooi gemaakt, de preview is al super!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. ook al ligt het onderwerp buiten mijn interessegebied, wil ik je toch graag proficiat en goede verkoopcijfers wensen met je boekje. Je mag 'proud' zijn! groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een welgemeende proficiat! Ik zou het willen kopen maar rokken draag ik niet dus ik zal passen, stoppen-met-shoppen-gewijs ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Maar wat ne proper fermen boek is dat nu toch geworden, zeg. Eentje om GI-GAN-TISCH mee te stoefen: en terecht!
    Dat wordt zeker eentje voor in mijn plantrekhandwerkboekenkast! ;-)
    Oprecht proficiat ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een dikke proficiat!
    Warme groet van hieruit ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. besteld via mail! whoopwhoop! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik wil graag eentje meenemen op het Van Katoen-event!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Anoniem8.3.12

    Geweldig Mooi! Ik kon niet wachten en had 'm al besteld bij Vermiljoen helaas dus niet gesigneerd. Na dit voorproefje zit ik helemaal op het puntje van mijn stoel.
    Dank voor het maken van dit prachtige boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Anoniem8.3.12

    Prachtig! Ik wil er ook graag een bestellen, maar het lukt niet via de link. Wat is het emailadres?

    Groeten, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Eindelijk, eindelijk is het langverwachte boek er! Ik kom een workshopje volgen op Van Katoen. Kan je een gesigneerd exemplaar opzij houden voor mij aub?
    Mercikes!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Voila, ik stuurde je net een mail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. wel jammer..

    heb al kei lang geleden eentje gereserveerd

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Eefje8.3.12

    Het ziet er echt super uit!
    Mijn mailtje is verzonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik heb een mailtje gestuurd, maar nog geen betaalgegevens ontvangen...???

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Anoniem9.3.12

    Kan je met dat boek ook aan de slag als je nog een leek bent? Ons mama kan ik wel als hulplijn inschakelen aangezien ze altijd op een naaiatelier heeft gewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, dat is de bedoeling, gaandeweg leer je meer en meer en op het eind kan je naaien, zoiets :)

      Verwijderen
  51. Kathleen9.3.12

    Goedendag Madame
    Ik heb 't boek al dubbel besteld, voor mezelf en een vriendin, en ze zullen dus niet gesigneerd zijn.
    Maar ik wilde eigenlijk laten weten dat ik vandaag een flyertje vond in de Veritas met de heuse Zsazsa-broche!
    Ge ziet hoe bekend uw ontwerpen, maar uwen naam wordt er niet op vermeld.
    Maar hoe zeggen ze dat, alleen als ge succesvol zijt wordt ge gekopieerd?
    Nog veel succes dus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kristel9.3.12

      daar is ze al van op hoogte, gezien kleine rel Facebook, ahum ;)

      Verwijderen
    2. :)
      Het is niet waar zeggen, ze, die broche werd al bij de oude Japanners gemaakt!

      Verwijderen
  52. Wauw dat boek ziet er schitterend uit! Ik kan niet wachten tot dat boek in Nederland in de winkel ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
  53. bestelling via mail geplaatst de 7e. Can't wait. Nu maar hopen dat mijn 2 jongens een zus krijgen in april :) dan kan ik er meteen invliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Britt10.3.12

    hallo,
    ik zou graag ook beginnen met dingen zelf te maken voor m'n prinsesjes ( en toekomstig prinsje ). Zou ik jou boek al kunnen gebruiken als beginner?
    Ik heb nog nooit een naaimachine in m'n handen gehad dus echt wel beginner beginner ;-)

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat absoluut lukken!

      Verwijderen
    2. Britt10.3.12

      ok, dan weet ik weer wat te vragen voor m'n moederdag ;-)

      groetjes

      Verwijderen
  55. Ik heb ook al besteld via De Standaard. Mogen we dat meebrengen naar Van Katoen om te signeren?!?

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Anoniem10.3.12

    Hoi hoi, zou je voor mij nog kunnen laten weten hoeveel patronen er in het boek voor kinderen zijn beschreven en hoeveel vol volwassen vrouwen?

    bvd!

    Groet,

    Het rokje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor kinderen drie en voor vrouwen vier.

      Verwijderen
  57. Zou je voor mij een exemplaar met boodschap kunnen aan de kant leggen op Van Katoen? Waar kan ik er dan aanraken? Ik ben er pas in de late namiddag, moet namelijk werken :-( maar ik kom wel s avonds een cursus volgen!

    Of is het makkelijker om het gewoon op te sturen met de post? Mag ook hoor!

    Alvast bedankt, Sara

    ps mijn emailadres is sara_hoste@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb eigenlijk geen idee hoelang ik daar ben, mss is het beter dat ik hem op stuur dan?

      Verwijderen
    2. stuur hem dan maar op! dien ik een mailtje te sturen met mijn gegevens? of bezorg jij mij een mailtje met overschrijving enzo? merci!

      Verwijderen
  58. Anoniem11.3.12

    Hoi, hoi,

    Via het email linkje lukt het niet, dus doe ik het maar zo.
    Ik wil ook graag het boek als deze uitkomt.
    Hier is mijn emailadres: driehuis@quicknet.nl

    gr. imre

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Mariska11.3.12

    Staat er in uw boek ook een patroon voor een wikkelrok voor dames?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep een klokrok en een wikkelrok!

      Verwijderen
  60. Check! Ook richting Gent graag een gesigneerd exemplaar!
    Als ik mijn kopke scheef hou en U zeg dat mijn emailadres sieselaajn@gmail.com is, zou dat dan werken? Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. ik wil er ook eentje !

    Heb in de Aveve ook een KVLV boek gezien, geïnspireerd door jouw blog ;-)

    een gevolg van je post van toen ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Anoniem15.3.12

    graag ook een signeersessie voor uw fans in Brussel, hier is ook nen FNAC...

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wat leuk! Gefeliciteerd met je boek! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  64. JillB18.3.12

    Ik kom, uiteraard, ook naar VanKatoen en zou het erg fijn vinden om een gesigneerd exemplaar te krijgen. Ik vind hier nergens een mail-knop dus hopelijk is het nog mogelijk om een boek aan de kant te laten leggen. Gaan die daar allemaal naast de signeertafel liggen? Amaai, dat gaat de moeite zijn :-). Mijn e-mail adres is jill.boeykens@live.be en het mag op naam van Jill (moest je al op voorhand signeren he)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Anoniem26.3.12

    Ik had je boek al besteld bij cosmox en heb hem vrijdag al gekregen! Heel, heel mooi en origineel boek. Eindelijk kan ik voor mijn dochtertje en mij onze droomrokjes maken! En juist deze week weinig tijd, dedju toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Rollerskatewoman27.3.12

    Er stond nog EEN boek in het boekenrek van de Stand. Boekh. en dat is NU het MIJNE :-)
    Geestige lay-out seg, superleuk geschreven, ik wordt er helemaal vrolijk van en ik heb al verschrikkelijk veel zin om erin te vliegen!
    Ik volgde reeds twee jaar naailes, maar heb het wat laten liggen wegens "geen inspiratie" - "veel te omslachtig met patronen uit die naaitijdschriften" en "andere excuses" - , maar met dit (jou) boek ga ik de draad (en de naald) weer oppakkeeeen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Zojuist binnengekomen in de Standaard Boekhandel, zei de madame toen ik vroeg of het toevallig al binnen was.
    Héél mooi boek. Ik heb al veel plannen, na er een halfuurtje in gekeken te hebben. Ik denk dat ik eerst het wikkelrokje in tricot ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Zonet het boek ontvangen... hihi, super... ik denk dat ik nog wel héél véél moet oefenen maar nu heb ik inspiratie genoeg!
    Misschien tot in de fnac!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Stephanie28.3.12

    Net het boek gaan afhalen en een dikke proficiat!

    Duidelijk uitgelegd met leuke beelden!

    Kan niet wachten om erin te vliegen (nooit meer een Burda nodig... ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ellen28.3.12

    Kreeg je boek vandaag cadeau van Kaat en haar mama.Het is schitterend, ben er helemaal weg van!! Kaat, we gaan er nog veel plezier aan beleven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik ga morgen de boekenwinkels eens opzoeken. Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Anoniem31.3.12

    Wil je voor mij ook een boek opzij houden op van katoen?
    Bedankt,
    Sandra VDG

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Anoniem31.3.12

    Wil je voor mij ook een boek opzij houden op van katoen?Bedankt!
    Sandra VDG

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Mme,

    Zou ik van u een boek mogen?
    Ik heb er even voor gespaard maar dan wil ene mens ook wel een gesigneerde versie;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. U mag van mij een boek!

      Kan je mij even mailen op MmeZsazsa@gmail.com

      Verwijderen
  75. http://zsazsazsujuwelen.blogspot.com/2012/04/hype.html
    voila si, 't is helemaal klaar en ik ben er eel content mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  76. ...kwam thuis van een nachtje logeren met mijn meiden (lees: ik was KAPOT!) en toen was je boek bezorgd! Ik heb een half uur apathisch op de bank gezeten, al wegzwijmelend bij het bedenken van de mogelijk resultaten met mijn eigen stofjes... En nu moet ik vanavond sporten!!!! Aaaaah! Kan naaien niet ook onder sporten vallen?????

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Anoniem3.4.12

    Ik zou wel een Singer naaimachine willen aankopen. Kan er mij iemand een tip geven. Liefst eentje waarmee ik ook door jeansstof kan... Laat maar horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik vind het boek echt geweldig, zo jammer dat ik niet naaien kan... Misschien een goed moment om eens aan naailessen te beginnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Anoniem4.4.12

    Gisteren jouw boek gekocht. Vandaag mijn allereerste rokje gemaakt! Ben nog een beginner, maar het ging vlekkeloos. Bedankt voor de goede handleidingen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Anoniem5.4.12

    ik ben zo blij met m'n boek! M'n mama heeft een naaiwinkeltje, eindelijk kan ik wat dingen bij haar uitkiezen om ook maar eens te beginnen aan die rokjes voor m'n dochtertje die geen broeken wil dragen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Anoniem6.4.12

    Eindelijk iemand die fier is om huisvrouw te zijn, ik heb ook altijd kledij gemaakt voor mijn 3 kinderen en ze vonden het heel tof, nu ik een kleinzoontje heb hoop ik ook dat je in de toekomst eens kledij maakt voor jongens, je boek van rokjes is nu besteld voor de tweede druk en ik sta al te popelen om het te hebben, bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Anoniem8.4.12

    Kan je voor Karen VP een boek opzij houden op van katoen!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Anoniem16.4.12

    Allemaal rokjes gekocht in Leiden! Leuk! Echt een boek waar ik nog jaren lol van ga hebben.

    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Oeh! Foutje ontdekt op patroonblad A:
    Bij de neepjes in het rechte model staan de maten niet goed... Gelukkig bij de andere wel, want ik begreep er geen jota van omdat ik nog nooit eerder neefjes gemaakt heb! Hahaha, het is goed gekomen. Vandaag mijn eerste exemplaar af! In retrostof. Erg leuk en niet moeilijk!
    Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eh, neePjes ipv neefjes... hihi

      Verwijderen
  85. charis4.5.12

    Yoehoe !Ook een boekske voor mijn moederdag, vandaag al toegekomen, direct lezen !

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Anoniem9.5.12

    super leuk boek, nu nog bloesjes en t-shirtjes en alles is af doe er zeker nog een boek bij !!!!
    bedankt en nog veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Anoniem12.5.12

    Hallo,

    vandaag 5 winkels af gemoeten om uw boek te bemachtigen en met succes !!!! De boeken zijn ook hier zeer geliefd!!
    Hopelijk snel een Vervolg boek?

    Groetjes,
    Carmen uit Naaldwijk Holland

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hi! I'd like to buy your book, too. Is there an english version in the works? If so I'll wait for it. In case there isn't, how can I buy your book? (I looked for it through amazon but it is unavailable).

    BeantwoordenVerwijderen
  89. I forgot to say I live in Mallorca (Spain).

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Anoniem22.5.12

    Merci Mme Zsazsa,
    Uw boek is al in Saudi Arabia geraakt, met dank aan de post en m'n schoonmoeder.
    Groetjes Leen

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Anoniem25.5.12

    Hey Mme Zsazsa ! Een naaimachine van de Lidl gekregen van mijn ventje en nog nooit genaaid. Het boek van jou erbij genomen en na het bestuderen van de handleiding en jouw boek... heb ik een rokje kunnen toveren voor mijn dochter ! Bedankt. 'k Heb vele boekjes doorgenomen, maar die van jou legde mij tenminste uit wat ik moest doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wat een geweldig boek! En nu het vervolg: ALLEMAAL SHIRTJES???

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hoi Kim
    Ik heb je vanmorgen in Koffietijd gezien,wat leuk!!!
    Ik herkende het boek doordat ie op diverse blogs voorbij komt(compliment!!)en denk kijken!!!
    Wie weet ga ik deze ook eens aanschaffen als mijn nieuwe werkkamer klaar is en de naaimachine een plaatsje krijgt om er mee aan de slag te gaan(ipv verstopt in een hoekie).
    Groetjes X Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ge je het ook in het Engels publiceeren? In Canada? Ik wil het ook graag hebben, maar mijn Nederlands is zo slecht...

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Hello Mme ZsaZsa,

    ik heb het boek meegenomen naar de naailes hier in London, en the ladies waren zeer excited!
    In combinatie met de funky stoffenwinkeltjes hier, hoop ik snel een paar leuke rokjes te maken.
    Voor the ladies is het wachten op de Engelse vertaling : )
    Grtz!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Na het maken van een reeks rokjes wachten wij nu op het boek om het bijpassende T-shirtje te maken... 'Allemaal T- shirts?'. Het lijkt ons alvast een goede titel!

    Proficiat met je boek, het is er aangenaam mee werken!!!

    Annelore

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik ben beginnen naaien met de machine van mijn mama, ik maakte mijn carnavalspakken zelf, zonder partoon want dat steekt niet zo nauw he.
    Vorig jaar kreeg ik dan een naaimachine voor mijn verjaardag en begon ik al wat meer te prutsen. Sinds ik "Allemaal rokjes" gekocht heb ben ik echt goed vertrokken! Alles staat er in en ook de patronen zijn mega handig! Morgen heb ik een Spaans verjaardagfeestje met een Spaanse fronsrok natuurlijk:)

    Proficiat met het boek!

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Eindelijk heb ik je boek ook... Superleuk!!!
    Hopelijk komt er nog een vervolg.

    Gr
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik wil hem ook! Zag hem liggen in de winkel.... Ga sint heel lief aankijken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Je boek gekocht, en aan gekomen in Drenthe.. erggg mooi.. krijg nog druk om al die mooie rokjes te naaien..

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Zonder al te veel krachttermen en tornen heb ik vandaag het pièce de résistance gemaakt! De all-in-one! Zou het super vinden als je 'm bekijken wilt op mijn blog http://sewmlazy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik wil je even een dik compliment geven voor dit mooie boek! Niet alleen zijn de patronen heerlijk om mee te werken (makkelijk en duidelijk), de foto's en jouw schrijfstijl zijn om te smullen. Hier mijn eerste resultaat met wat promotie voor jouw mooie boek: http://www.little-z.nl/2013/03/rokje-uit-allemaal-rokjes.html

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Joepie! Je boek is tot in Spanje geraakt! Ik heb hem al helemaal uit (gelezen) nu nog naaien en koken (boterhammekes met bruine suiker en boter onder het strijkijzer, hmmmm, klinkt lekker). Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik ben echt dol op dit boek! Voor mij als beginnend naaister staat er alles in wat nodig is om het maken van een rokje tot een succes te maken! En wat een humor in het boek... :)

    Ik wil dit blog graag volgen, maar hoe?

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Dag mme zsazsa, mijn dochtertje van 9 is helemaal verliefd op je boekje allemaal rokjes. Ze is vandaag begonnen met haar eerste naailes, al heeft die les bijna 5u nodig gehad, is het haar aardig gelukt een speldenkussentje te maken.
    Ze heeft een vraagje voor jou... ze heeft het moeilijk om je boekje te lezen, moeilijke woorden enzo. Ik heb voor haar de tekst een beetje herschreven en in een kaft gestoken zodat ze die later nog eens kan gebruiken. Wat ze wel kon lezen is dat ze jou toestemming nodig heeft om je het boekje te kopiëren. Dus haar vraag aan jou is: mag mama (ik dus) de prentjes gebruiken om haar uitleg blaadjes aan te vullen zo dat ze toch met jou boekje kan werken?

    mvg Maartje en mama

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Eerste rokje is gemaakt maar jammergenoeg klein probleempje: heb voor dochter van 6 nochtans 8 jaar genomen als maat en het eerste simpele (klok)rokje gemaakt maar het raakt net niet over haar poep! Kan ik er nu nog een rits insteken of niet?? Het is heel mooi maar dus net te klein om zomaar aan te trekken...

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik heb het, ik heb het.... joepie!,,

    Ik weet wat doen in de winter...
    Rokjes maken voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. heb jou boekje vandaag ook in huis gehaald ben eens benieuwd of het mij zal lukken.. totaal geen naai-ervaring, maar eerst nog een leuk stofje kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Zijn er in het boek ook modellen voor vrouwen of zijn het vooral meisjesmodellen? Of maakt dat niet uit?
    Vriendelijke groeten,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hai Ellen, het is van maat 2 jaar tot 46 (maat, niet jaar) :)

      Verwijderen
  111. Ik ben mijn 2 patronen kwijt die bij de boek allemaal rokjes hoort :( 'k Heb ze nooit allemaal direct overgetekend op patroonpapier omdat ik hoopte nog wat kilo'tjes kwijt te spelen ...
    Kan ik er via deze weg nog aangeraken?

    gr
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen