zaterdag 24 maart 2012

Het weekend, dat blijft maar duren

Het weekend
Ik kocht eerst De Morgen, omdat ik vond dat ik een De Morgenlezer was.
Ik nam dan iets nadien maar een abonnement omdat ik niet altijd voor de gazetten uitverkocht zijn in de winkel geraak.
Toen ontdekte ik het magazine van de Standaard en nam ik ook maar een weekendabonnement op die gazet.
En toen dacht ik: "Waarom niet?" en drong mezelf op bij nog een andere krant.

Rubriekje
Dus moet ik nu ook nog eens Het Nieuwsblad kopen.


Man, ik ga hier geen knijt meer gedaan krijgen.

16 opmerkingen:

  1. Dat is gewoon een Mme rubriekske?! Geweldig, vooral die bouvier knoop om op te sjieken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, cool hé!! :)

    Allee pasoep, ze wachten op commentaren, zoveel te enthousiaster zoveel te meer krediet ik krijg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga die gazet eens opsnorren bij het ouderlijk huis, zelf lezen we de morgen. Alleszins al plezant dat je de lay-out én de humor doortrekt :) Strategie, amaai!

      Verwijderen
  3. Goed hé, en daar zat ik deze middag, onder een boom, op het terras van ons favoriete lunchcafé...
    in de zon... met de weekendbijlage van het Nieuwsblad.

    Spijtig da'k genen Ond heb.... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heidi24.3.12

    Haa, de max! Wil dat dan zeggen dat ik nu ook een tweede gazettenabonnement moet nemen ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wablief? Kei goed!
    Maar komt dat dan nu elke week in de gazet? HOPELIJK !
    Mijne commentaar is alvast héél positief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe dat dus ook ;-) In 't weekend altijd drie kranten of ik heb geen weekend gehad. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En voor diegenen die niet in Belgie wonen? Komt deze post ook hier op je blog? Vind die ketting/sjaal best tof nl.

    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kan dat ook niet in de standaard ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mss hé, dat is toch van dezelfde groep?
    Ge kunt het eens vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niks gazetten: ik ben nog steeds letter voor letter van het boek aan t lezen. Het is super!!
    Mercie madam mercie madam mercie...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem25.3.12

    SUPER! je rubriek in het nieuwsblad, was ik even verrast tussen de paaskonijnen en chocolade eiers aan de ontbijttafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. kei -cool man! Waar krijg ik hier vandaag nog die gazet te pakken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In de GA-ZET; begod! Ik moet m'n eigen dringend eens een abonnementje cadeau doen, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem26.3.12

    Jammer dat wij het laatste nieuws lezen. Dat zou namelijk het laatste nieuws moeten zijn. Ha, ha, ha.
    Ziet er erg leuk uit.
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anoniem27.3.12

    Wat een toffe ketting!!
    Komt het patroon ook op je blog te staan?

    BeantwoordenVerwijderen