Week 15

Week 15
Nog eens een weekmenu, dat werd tijd, honger dat wij hadden.
Een vol weekmenu met maar een keer een zelfgekookte maaltijd.
Dinsdag ging ik zelfs twee keer uit eten.
Een keer op het Falconplein bij Lait Russe waar ze een geweldige keuken hebben en een keer bij iets vreselijks in Diest waar ik in mijn jeugd al met een bocht om heen liep. (Als ge toch zelf niet alles vastlegt hé)
Gisteren aten we bij La Place waar ik altijd wil passeren als er eentje in de buurt is.
En vandaag lieten we onze kinderen fietsen aan het plein bij café Van De Velde terwijl wij bekwamen van een tentoonstelling met dezelfde kinderen. Dat waren dan vier etentjes op drie dagen.
Morgen heb ik mijn laatste tv-optreden bij tv-limburg en laat ik dus het eten aan de meneer over.
Optreden en koken dat gaat niet hé.
Zaterdag is het Van katoen en daar bestelde ik twee smoskes met kaas en zondag eet ik mee aan een verlate Paasbrunch.
Tja, dan is de week om zonder zelf te koken natuurlijk.

Week 15
Maar die ene dag dat er wel eten op tafel kwam was het wel de moeite.
Er was zelfs een nagerecht!
Bij beide haalde ik de mosterd bij Dagelijkse kost, de lasagne is eigenlijk deze cannelloni maar omdat ik dat teveel gepruts vind maak ik er lasagne van en bij de panna cotta deed ik minder honing en een topping van zachtjes gestoofde rode vruchten.

Volgende week wijkt woensdag (workshop MIAT) en zondag (signeren 1m2 en een verjaardagsfeestje) af van de norm, dus nog altijd geen degelijke week in't verschiet.

Tot dan weekmenuuters!

Patrick Van Caeckenbergh
Patrick Van Caeckenbergh