woensdag 11 april 2012

Weet ge wat het allerergste is?

Dominicanenkerk
Allee, buiten die tsunami en andere echte miserie.

Dominicanenkerk
Dat mijn boek niet in de aller-, aller-, aller-, allermooiste boekenwinkel ter wereld verkocht wordt.

Dominicanenkerk
Dat was nl een van de eerste dingen waar ik aan dacht toen we een boek gingen maken.

En weet ge wat nog veel erger is.

Dominicanenkerk
Mijne collega ligt er wel.

Gelukkig heb ik nog vriendinnen die het voor Elza en mij opnemen.

En nu ga ik iets deugdelijks doen gelijk een weekmenu opstellen want het is uiteindelijk al woensdagavond.

Voila, dat is ook weer verwerkt.

35 opmerkingen:

  1. Gene paniek, ze staan er duidelijk achter. Ondertussen is er toch ook al een dagelijkse kost nr.3 en die zie ik ook nog nergens liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wie weet... binnenkort wel hé :) Jullie verdienen het in ieder geval!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh is dat niet in Maastricht? Spijtig! Komt nog wel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. *Het stond dus ook al in de link oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11.4.12

    Dat is echt wel 'de' prachtigste boekenwinkel !!! Zalig om daar tss de boeken te neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste madame,
    natuurlijk ligt jullie boek daar niet.
    Jullie boek is uitverkocht, dat van Jeroen (nog) niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha oh je bent heerlijk !
    Maarre..... dat zal wel goedkomen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha ik vind het geweldig maar Mizz Flinne heeft wel een punt!
    Als we nou allemaal eens een belletje deden naar die winkel om te vragen of ze het boek in huis hebben dan draaien ze wel bij ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem11.4.12

    Omdat die boekenhandel in Maastricht sinds een paar weken failliet is....zzzzooooo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net niet hé, ik denk dat ze nog gaan proberen alles te redden.
      Maar tot dan kunnen ze geen nieuwe boeken kopen.

      Verwijderen
    2. Dan zouden ze beter uw boek WEL verkopen, dat gaat als zoete broodjes over de toonbank en zijn hun financiele problemen direct opgelost :-)

      Verwijderen
  10. Wedden dat na de tweede druk, jou boek er wel zal liggen.Het is inderdaad de mooiste boekenwinkel van Nederland. In den Haag is er ook één van diezelfde keten, dus daar gaat hij ook wel binnenkort liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve11.4.12

    Wat niet is, kan nog komen he Mme Zsazsa!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feest om daar te mogen rondkijken :-)

    Maar voordat uw boeken er kunnen liggen zijn ze alweer uitverkocht, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem11.4.12

    Jeroen zijn derde boek ligt er echt niet, ik heb allebei de boeken gezocht. En niet gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anoniem11.4.12

    Da zal zijn omdat ze allemaal uitverkocht zijn hé. Heb hem gisteren bij ons in de standaard boekhandel ook niet gevonden, blijkt dat ze allemaal uitverkocht zijn en ze wachten op de 2e druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah ja iedereen is blijkbaar zelfs aan 't wachten op de 3e druk want de rest is al in bestelling... tsss, 't is enkel den overschot die daar nog ligt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mor suske, die weten ni wat ze missen me uwen boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach, maar even wel wat beloven aan alle nederlandse limburgers.... Mocht je in de Dominicaner kerk komen geef dan even een gil van te voren. De winkel bezoek ik dikwijls maar als jij er dan ook bent is het helemaal een bezoek waard. Zal toch niet zijn dat jij daar dan bent en ik niet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige winkel, ik kom er graag!

    Het feit dat er nog twee stapels boeken liggen van uwe collega zegt genoeg...zou met jouw boek niet gebeuren ;-)

    groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben er vorige week nog geweest, en inderdaad uw rokskes boek lag er niet. want de handwerkboeken is een sectie die moet ik gezien hebben anders ga ik er niet buiten.
    En ge hebt groot gelijk, eigenlijk verdient ge een plaatske daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Was ie niet gewoon al uitverkocht??? Ik heb het laatste exemplaar meegenomen in onze boekenwinkel en de dame achter de toonbank zei me dat ie de deur uitvloog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gho, die Jeroen moet ook overal lopen om zijn boekskes kwijt te raken zeg...amai.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lotte12.4.12

    Ik heb de mijne ook van een Selexyz winkel, dus het is gewoon zoals velen voor mij al zeiden: je prachtboek is daar in die keimooie winkel gewoon uitverkocht geweest voordat iemand er erg in had! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. allez benelux dan toch ;-) http://atlasobscura.com/place/el-ateneo-grand-splendid bv

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oh! de geweldige selexyz waar je koffietjes mag drinken en ondertussen in de boeken mag neuzen...
    wacht, ik zal ze eens even mailen, misschien helpt dat ook?
    En een weekmenu, bestaat dat nog deze dagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. .... en als het nu is heel gewoon niet de aller aller mooiste boekenwinkel ter wereld is..
    voilà, there you have it !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ge kunt niet alles hebben in t leven hé - en trouwens dat maakt hem 'exclusiever' niet ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Och, ze waren bijna failliet! Ze hebben gewoon geen geld om uw boek in te kopen! Maar het komt vast.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Anoniem12.4.12

    Dat is zeker jammer want dat boek hoort er echt wel thuis!!!!!!
    Liana

    BeantwoordenVerwijderen
  29. allee alle, waar gij u druk om maakt! 't zal ni lang duren of gij steekt da Meuske zo voorbij, met kop én schouders! zijt daar maar zeker van! Een snuifje peper, een snuifje zout én heel veel humor, Mme Zsa Zsa op en top!!! Binnenkort uw eigen TV-kookprogramma,'de Hokus-Pokus van Mme Zsa Zsa' of 'het Potgeroffel van Zsa Zsa'.... Ge gaat een mooie (maar drukke) toekomst tegemoet! Succes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anoniem13.4.12

    ... en vandaag verkopen we bij Fnac dubbel zoveel Rokjes als jeroen 3, echtig waar!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha geweldig!
      Dat het vooral elke dag zo blijft! :)

      Verwijderen
  31. Ik was er dinsdag, ook geen rokjes te bekennen. Wel had ik de laatste bij de bijenkorf;-) Dus hij was tot dinsdag toch te koop in Maastricht!

    BeantwoordenVerwijderen