woensdag 23 mei 2012

En waarom geen modale woensdag?

Snor
Een woensdag waarop ik een snor naaide voor een kind dat morgen met donker haar naar school gaat.

Een donkerharig kindU zou het niet zeggen, maar ik naaide niet alleen de snor zelf, maar verzorgde ook nog eens heel de vernieuwde look.

half kapsel
Op een bepaald moment zag het er anders uit alsof het allemaal niet meer goed ging komen.

Aster
's Middags ging ik met het -toen nog blonde- kind naar de kringloopwinkel waar we onder andere deze glazen kochten voor Tante Hilde.

de zonen
De kinderen konden thuisgekomen den boom in terwijl ik een boekje las.

Seizoenen
Het vers aangekomen boekje van Velt bijvoorbeeld.

Centerfold
Seizoenen, dat boekje waar ik deze maand het centerfoldmodel ben.
Allee ja, zo'n typisch modale woensdag, ik zei het al.

26 opmerkingen:

  1. Amai, ik weet niet wie dienen geknipten kleinen is, maar 't is overduidelijk familie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En als dat Jef is - onherkenbaar. Dat ik mij hier niet hopeloos belachelijk maak he.

      Verwijderen
  2. Maar zo tof!! (die glazen voor mij bedoel ik! Ge hebt gelukkig niet luidop gezegd dat die voor mijn dochter zijn ofzo ;) Echt waar, ik moest 7 keer kijken wie dat deftig kindje is, oh, ik moet altijd nadenken als er mopjes verteld worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Centerfoldmodel. Ik kan me voorstellen dat je dat niet schreef bij 'wat wil je later worden' in vriendenboekjes, maar 't is wél nekeer ietsanders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaai! Maar dienen is helemaal zijn mama! Da was me nog nooit zo opgevallen. ('t Is toch dat Jefke van jouw, hé?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zit diene vent daar aan uw borst te doen???

    BeantwoordenVerwijderen
  6. rokjes naaien, boek schrijven over rokjes, moestuinen, haar knippen, centerfold model zijn,..... vanaf vandaag ben je gewoon 'superwoman' !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja, waar gaat dat nog allemaal naartoe met die roem? Volgende keer een centerfold-familie!?
    Geniet van al dat schoons!
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jef, euh, ik bedoel Kim, Of is het nu Kim, ik bedoel Jef. Twee druppels! Ik zeg het u!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog even en je krijgt je eigen 'glossy'?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, frappant zeg, die gelijkenis!
    Vanwege het mooie weer gisteren, mijn Seizoenen nog niet opengeslaan. Chapeau, Miss Centerfold! Wij zitten nog maar aan het stadium 'zonder is gezonder' ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, heeft u ook een nietje in uwe navel? Kind lijkt héél er op u!
    Groet! Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo plechtig heb ik een brood nog nooit vastgehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ecodurver dat is nieuw voor mij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Barbara24.5.12

    Amai, uw jongste kind heeft al 4 dagen hetzelfde t-shirt aan. Ach ja, u heeft immers het ideale gezin, met kinders die zich nooit vuil maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei Barbra van hierboven weet nog niet dat jij een jaar lang geen nieuwe kleren meer koopt ;-))) dus abel moet nog een tijdje dat t-shirtje aan hé...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tja,... centerfold... wie droomt er niet van...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je boek is zoooo inspirerend. Kan niet stoppen er dingen uit te maken. Hoezo modale woensdag? Hier nooit meer hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat begint die jongen toch op je te lijken!
    En zo'n nietje in je buik (nek, maar bon) is altijd leuk voor je cv.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Véronique25.5.12

    Mme, die boom of tak of wat het ook is: heb je die aangesleept tot klimplezier van de kinders? En zo ja: waar gehaald? Ik zoek mss ook zoiets. Wil een natuurlijk klimding in ons stadstuintje, maar voor een "echte" boom is er geen goed plaatsje...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awel geen idee, wij hebben dat ergens meegekregen waar dat weg moest (Gevaarlijk!!).

      Verwijderen
  20. Iedereen ecodurver - http://www.ecodurver.be/! (Maar alleen de schoonsten pakken op foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Volgens mij zijt ge vermagerd.
    Laat dat fotomodellengedoe niet naar uw kop stijgen hè!
    Zelfs in mijn kringen (lees de collega's en kennissen die naaien) ben je ondertussen wereldberoemd.

    BeantwoordenVerwijderen