zondag 15 juli 2012

Dag 16

mooiwagen
Op dag 14 kochten we -in het kader van Kemping Zsazsa- een mooiwagen, op dag 15 maakten we hem proper, op dag 17 gaan we hem wat aankleden, maar op de avond van dag 16 slapen we er al in.
Met uw ogen dicht hebt ge toch niks aan een gordijn of postureke vinden beide zonen.
Bijgevolg slaapt ondergetekende vanavond samen met twee koters op 1,40m breedte.

Het dreigement: "Wie ik als eerste hoor slaapt vanavond in zijn eigen bed!" werkte niet. Of wel, dat hangt er vanaf hoe ge het bekijkt.

mooiwagen


En dan nu
knus naar mijn warm nestje, en:
oogjes dicht en snaveltje toe
Slaap lekker!

18 opmerkingen:

  1. wij zetten vroeger(nu is ze gescheurd, schuld van de kat) de tent in den hof en speelden daar ook kampingske, overdag plezant zenne, maar dat slapen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slaapwel! 't Lijkt een beetje op ons vakantielogement voor volgende week: http://www.roulottes-de-la-brauderie.com/

    't Ziet er heerlijk uit bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat beddengoed: zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en meneer zsaesa kwam niet meedoen? Je zonen stralen!Hoe ziet de buitenkant eruit?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dà's een ferm idee voor die vettigen hoek vol met netels in onzen hof! We smijten er gewoon nen ouwe caravan neer voor de koters. Regen of gene regen: ze kunnen in den hof!
    Daar maak ik werk van!

    P.S. Eigenlijk is die vettigen hoek ons eigenste schuld, zene. Vroeger was daar het kiekenskot, maar de omheining werd zo wankel dat de kiekens beslisten om ook de rest van den hof in te palmen. Dus kiekens bij de rest van de beesten, kiekenskot: negeren. Nu, vier jaar later, helemaal onderkomen, maar nog steeds: negeren! En zo komt ge dan aan ne vettigen hoek...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk! Wij zijn ook op zoiets uitgeweest, maar nog niet geslaagd....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. waar heb jij je woonwagen gehaald, ik ben nl ook al een tijdje aan het uitkijken naar zo'n ding?
    De jouwe ziet er alleszins heel gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schoon beddegoed hebt gij! Voorbode voor een prachtige woonwagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nou ook een wens van mij. Later een woonwagen hebben :) mooi beddengoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De inrichting doet me aan de zigeunerwoonwagens die ik onlangs ergens zag denken.
    Zalig voor een moeder en zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet'r een zaligheid uit jong!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms heb ik zo'n bewondering voor u: gij doet gewoon waar anderen van dromen ipv dat het enkel bij dromen blijft. Uw tuin lijkt me zo geweldig.
    Seg, waar kan ik reserveren? Graag met kersenpitkussen voor mijn kouwelijke voeten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. schreef ik "anderen"? en waar ge ZELF van droomt uiteraard - enfin, ge snapt wel wat ik bedoel

      Verwijderen
  14. Oh super zeg, als ik een tuin had, kocht ik er ook één en verkocht ik mijn huis...
    Maar die tuin is dan van mij.

    BeantwoordenVerwijderen