zaterdag 8 september 2012

Allemaal feestjes

Allemaal feestjes
Veel feestjes deze week. Abel werd drie en dat werd uitvoerig gevierd.
Ijskrijm werd uitgedeeld, champagne geschonken, slingers gevlochten en gestikt.
We vierden feest met op de achtergrond een berg kak.
Geen complimenten op den buiten.

Allemaal feestjes
Er was nog een feestje, met veel meer volk, op een onbekende locatie in het Dijleland.

Allemaal feestjes
Een feestje met een logo.

Allemaal feestjes
Een feestje met collega's.

Allemaal feestjes
Een feestje met een persconferentie.

Allemaal feestjes

Binnen een paar weken op uw scherm, Allemaal Feestjes!
We hadden het zelf niet beter kunnen verzinnen.

24 opmerkingen:

  1. als je iemand zoekt om een feest naar de kl.... te helpen, laat iets weten. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet normaal jom. al een BV in de boekskes en nu ook op tv, al chance dat ik geen boekskes lees en da wij geen tv hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaan ze dan uw stem vervormen op tv? Ik heb dat namelijk gelezen in de humo deze zomer, langs het zwembad in Milaan dat jij geen stem had om op tv te komen...???
    Maar voor de rest, proficiat en ben reuze benieuwd!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik probeer Dorien altijd de uitleg te laten doen.
      Volgens mij hebben ze nog niks door!

      Verwijderen
    2. woehahahahahahhahaaaa!!!!!!!!!!!!!

      Verwijderen
  4. Spannend!!! Weeral een goeike derbij dat wordt potatocouchsitting deze winter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, proficiat!! Nu wordt ge een echte BV, binnenkort kunt ge nergens meer naartoe zonder herkend te worden. Psst, is dat niet die van den tv?
    Mijne man is in de wolken: "schoon volk op den tv", zei hij.
    En ik zie hiernaast dat uwe kinderpraat is vernieuwd: super tof om te lezen altijd! Ik schrijf die van mijn kindjes ook op, allez voorlopig nog maar van de oudste want nummertje 2 zegt nog niet zoveel:
    http://villaspeelmama.blogspot.be/p/den-toog.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb jarige twins en zoek een partyplanner en het is in het schoonste stukje van het land. Bij deze boek ik jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar gij gaat dat nooit los kunnen laten jong :)

      Verwijderen
  7. Wij hebben net de televisie buiten gegooid... Krijgen we op dit goeie oude blogscherm ook inspiratie voor feestjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moh, zie eens, geweldig! En samen met Dorien en nog nen hoop ander schoon volk!
    Ik zit klaar hoor, laat maar komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bleef even hangen bij de reactie over jouw stem, mijn fantasie nam een loopje, denk dat ik het maar snel moet vergeten. Ben benieuwd naar deze plannen, klinkt als heel wat anders. Tuinfeestje zag er juist tof uit, misschien had je dat van die mest er gewoon niet meer bij moeten vertellen..! Gefeliciteerd he met die niet meer zo kleine Abel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awel, toen ik er een paar dagen geleden over las, dacht ik voor de eerste keer: allez, da's nu wel een beetje jammer dat we geen tv hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amaai, das wat anders dan kak in uwen hof...geen goesting om volgend jaar een 40 jarige feestje te komen organiseren in Spanje...succes alvast, wij kijken mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha.... je bent een feestbeest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezelligheid allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die gevlochten slinger moet ik onthouden!!! tot hier toe waren het enkel vlaggetjes die van de partij zijn op feestjes!!!

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heb net de trailer gezien...goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaaaaah! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik las net dat bewuste artikel in 'den Humo' met het stukje over je stem. Zal eens kijken en luisteren en dan laat ik het je wel weten :-). Ik lees je blog eigenlijk alleen maar voor je humor want naaien doe ik al lang niet meer en een hoop kak das ook niets voor mij. Veel succes met je nieuwe project!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag zonet plan B en herkende je handschrift :-) super!

    BeantwoordenVerwijderen