Ninglinspo en een goed idee

Ninglinspo Ninglinspo Ninglinspo Ik kreeg een tijdje terug een interessante mail. De mailer in kwestie stelde voor om alle blogposts over fijne bestemmingen/uitjes/dagtrips te bundelen. Ik vond dat een geweldig idee. Wat een schat aan bestemmingen hebben wij samen al niet laten zien? Haar volgende idee was: "Doe dat gewoon ergens opzij van jouw blog en vraag iedereen u te mailen als ze iets nieuws hebben gepost" Daar stond ik al minder enthousiast tegenover, ik krijg nu al niks gedaan.
Maar het blijft wel een geweldig idee natuurlijk.
Ik dacht: Ik gooi het even in de groep, misschien is er iemand met een passie voor bestemmingen uit de Benelux (Oh Luxemburg, daar ben ik al jaren niet meer geweest) en een beetje tijd over.
Iemand?

Deze moogt ge al zeker noteren, De wandeling langs de Ninglinspo, een zijrivier van de Amblève. Ik ontdekte zo bijvoorbeeld gisteren dat naar beneden wandelen al bijna even erg is dan naar boven. En dat uw schenen daar de dag nadien grellig zeer van doen, maar hey, lang geleden dat ik mijzelf avontuurlijk vond. En voor iemand van 28 is dat wel iets waard!