dinsdag 16 oktober 2012

Geweldig boekennieuws!

nr 7 Dit ligt er sinds kort in de winkel. En dat heb ik allemaal aan jullie te danken!
Merci mannekes, merci effenaf, ik kan er nog altijd niet van over!
Ik heb ook nog nooit zoveel uitroeptekens gebruikt gelijk in het laatste half jaar!!
Maar er is nog beter nieuws!

Allemaal poppen Er liggen ook nieuwe dingen! Want die naaihype, die is nu niet alleen meer voor huismoeders maar ook voor Werkende Vrouwen met een Deftige Job en al.
Bijvoorbeeld die geweldige Tante Hilde, die heeft daar rap efkes tussen de soep en de patatten dossiers eneuh andere dingen een boek geschreven!
En wat u hieronder ziet heeft mij diep geraakt.

Allemaal poppen Whoeha, die Elza, dat is toch een lollige hé, ik heb trouwens gehoord dat ze weer met een geweldig boek bezig is, ik kan al niet meer wachten!

Allemaal poppenAllemaal poppen Allemaal poppenAllemaal poppen Ik mocht alles zien en doen wat ik wou zei ze, dus geef ik bij deze twee boeken weg!
Akkoord Elza, akkoord Tante Hilde??

Goed, het enige dat u moet doen om te winnen is raden hoeveel boeken ik verkocht op Veggielicious vorige week zaterdag. Een tip: Ik had 60 boeken bij.

Deelnemen kan tot woensdagmiddag 12 uur!
Bij meerdere goede antwoorden wint degene die het hardste slijmt.

208 opmerkingen:

  1. Ik zou het aan Dorien moeten vragen maar dat zou niet eerlijk zijn hé, en slijmen kan ik evenmin ;-P

    Maar ik wou alvast kwijt dat ik blij werd bij het lezen en zien van wat hierboven staat... proficiaat gij en goed gedaan aan de meiden (ridderpop, schitterend) - Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. om niet hetzelfde te zeggej als hierboven... 59!! Omdat het niet kan dat ze niet allemaal verkocht zijn!!
    Het zijn stuk voor stuk boeken om bij weg te dromen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt er waarschijnlijk nog een boodschapper moeten om sturen om er bij te halen omdat je direct uitverkocht was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zot zeg. Wat een succes.

    Ik gok op 56 verkochte exemplaren. Een slijmbal ben ik nooit geweest, al dat handgemaakt moois spreekt voor zich, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aangezien iedereen u boek nu al lang moet hebben, gok ik wat lager...42!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga toch voor 77. Want ik heb het bv. nog altijd niet (dochter is ook nog geen 2 en ik draag tot nader order nog altijd geen rokskes ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeft niet héél Europa uw boek al??? Denk dat je al mag beginnen denken aan Azië en Amerika... Maar om, een getal te noemen...45...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allé madam, met zo'n "prachtig" boek, kan dit niet anders dan 60 exemplaren zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hehe, met een deftige job enal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is logischer om 60 te zeggen maar ik ga toch voor 56 misschien heb je er wat weg gegeven inplaats van verkocht :D

    Slijmen is niet zo mijn ding maar zou hem wel heel graag willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zeg 58!
    Het wordt wel heel moeilijk om jouw boek nog aan iemand cadeau te doen... Iedereen heeft het intussen!
    En ik heb lekker een eerste druk! :)

    Nu nog het boek van tante Hilde winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 59.5... Dat halve boek aan iemand die jouw boek gedeeltelijk verslonden heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle 60 natuurlijk.
    En voor dat slijm zal ik u een stuk of wat slakken sturen.
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh! Ik vergat te slijmen....please, please em net is mijn verjaardag vandaag dus het zou een geweldig cadeautje zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gok op 53. Tja... we kunnen moeilijk allemaal 60 zeggen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk dat er zeker 60 verkocht zijn en ik hoef niet te slijmen, maar ik vind jouw boek fantastisch, denk ik, want ik ben zowat de enige gewone huisvrouw die het nog niet heeft, denk ik. Ik weet het, ik schaam me hier ontzettend voor, maar ik ben totaal geen rokjes madam en ik kan zet pas mijn eerste stapjes in naaien. Maar omdat ik een rokjesdochter heb, zal ik het toch eens moeten doen, en omdat mijn dochter ook van popjes houdt, zal ik dat boek toch moeten winnen, denk ik. Sorry, voor de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, dat is zeker een leuke verwijzing, heeft ze leuk gedaan. Hmm en het aantal boeken dat je verkocht 58, ik ga er ook vanuit dat je er twee weggaf ivm een loterij oid.

    ps de rokjes vliegen nog niet van de naaitafel, ben ook zo'n werkende mama en had nog geen stofjes kunnen kopen. Nu dan wel, binnenkort gaan we los...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Om eens iets anders te gokken dan de rest, ga ik voor 34. Omdat iedereen uw boek ondertussen al moet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jammer, raden & winnen is niet zo mn sterkste punt, slijmen daarentegen wel :P lol
    Laat me eventjes denken, aangezien je 60 boeken meehad, kan je niet meer dan 60 boeken verkocht hebben... hoeveel veggiepeople zouden de naaimachien ter hand nemen... en hoeveel daarvan zouden je boek al niet véél eerder gekocht hebben, of meschien een tweede kopen, omdat het boek zo goed is eigenlijk, mag wel es gezegd, haha, ja ziede da raden mijn ding niet is, ma toch een gokje wagen: 33, voilà, 'k heb toch mn best gedaan he :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik denk alle 60 natuurlijk!

    Groetjes Melanie
    www.ma-de-by-me.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk dat je alle 60 boeken hebt verkocht en waarschijnlijk ook nog wel een aantal bestellingen binnen gehaald :-)
    Je boek is geweldig en iedereen wil het hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vermoed 41 want idd iedereen moet dat boek gewoon al hebben. Ik had het van de eerste dag dat het uit was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hmm,even denken,...iedereen heeft natuurlijk uw boek al... Maar,'t ook een schoon dingske om kado te geven. Mijn gok, 54. Verder dan bovenstaand geslijm kom ik helaas niet. Hoewel,Mme ik mis uw super receptjes als ge nog eens tijd (en goesting) hebt gooi er nog eens eentje op uwe blog. Ondertussen genieten we verder van uw mega-lekkere, niet meer zo recente receptjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hmmm ik gok op een 50-tal!
    Ik kon niet wachten toen het uitkwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. 24? En proficiat met de 50000! Dat lijkt mij een feestje waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke website, ik ga hier nog even verder rond neuzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 60. En waarschijnlijk nog een paar die ge ging nasturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  28. 120! 60 verkocht en 60 besteld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik denk 60... en ja, azie veroveren met uw boek is een goed idee... ze kunnen hier wel wat stijl gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. 60 en een inschrijflijst voor bestellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Op de kop 60 boeken! :-) Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  32. 60! Wie kan eraan weerstaan om met een Zsazsa-rok door het leven te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ofwel geenenkel(omdat iedereen het boek al heeft) ofwel allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een heel relaas getypt over de prachtige sticker op je nog mooiere boek! 50.000 chapeau echt iets om super trots op te zijn!
    Maar hoeveel dacht ik ook alweer????
    Het is iets om te vieren dus iets met vieren, veel mensen (ik schat iets meer dan 50.000) hebben het al dus 44, twee vieren.
    Ach gefeliciteerd en mocht ik niet winnen, binnenkort komt de man met de baard dus.......

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alle 60 natuurlijk! Het is dan ook een super leuk boek he!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Zeker weten alle 60!! Wie kan dat boek nu zien liggen zonder het te kopen (tenzij die 50000 die het al hebben, maar dan nog)?
    En daar bovenop nog eens een reservatielijst van 17 stuks die gesigneerd nagestuurd zullen worden !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. 43! Gewoon omdat ik een ander cijferke wil zeggen dan de rest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mah nee jongens... Ze heeft gewoon backorders lopen en er zijn er 100 verkocht!
    Ik heb het boek wel liggen, maar ik denk dat ik eens een klapke ga moeten doen met tante Hilde, want op de een of andere manier slaag ik er niet in van zo'n rokske te produceren tussen al die dossiers door :-(
    (scheelt ook wel dat ik geen dochter heb natuurlijk, misschien moet ik eens met mijn zoon overleggen en zien of hij zo'n rokjes ziet zitten)
    Indra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik gok op alle 60 en zeven die worden nagestuurd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 60 kan niet missen! Van de week nog een tafelkleed rok voor mijn zus gemaakt. Nu een enorme behoefte aan een poppen boek met al die vriendinnen die de ene na het andere kind baren. Had ik al gezegd dat uw haar zo mooi zit de laatste tijd?

    BeantwoordenVerwijderen
  41. aangezien er al 50000 verkocht zijn, denk ik slechts 25. Tja, ni dat ik je geen 60 meer gun hé maar omdat iedereen voor de max gaat. Moesten het er 60 zijn, kan je deze gokvraag ni meer gebruiken natuurlijk. En dan moet je wel kiezen op de slijm.. :-) Voor de rest wens ik je een volgende 50000 toe. Proficiat, ik vind het super.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Alle 60 en nog meer in de nabestelling. Ik denk 111.
    Nu nog even slijmen ... ach nee, daar doe ik niet aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Uiteraard die 60! En dan nog eens 60 die je achteraf levert. Zeker weten!
    Kan niet missen met zo'n knaller van een boek!
    Super foto's trouwens in het boek van tante Hilde! Laat dat die poppen maar eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik ga voor 55, voor het geval je de onderste 5 in de doos even uit het oog verloren was :-) en dan nu het slijmgedeelte: dit supergformidastische boek heeft ervoor gezorgd dat ik voor het eerst mijn vrees voor grotemensenkleren overwon, en mijn zus was daar de eerste gelukkige mee. Zo een boek waarmee jongenspoppen ook een mogelijkheid zijn, dat zien wij hier wel zitten met ons 4 jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. 61, ze vochten om de laatste en toen brak er 1 in 2 :))

    BeantwoordenVerwijderen
  46. 43. opdat ik moge winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Nou..... je hebt er 62 verkocht. Ja ja maar 60 bij maar er waren een paar vechtende vrouwen en toen heb je gezegd... geef me je adres en ik stuur ze na. Deze mevrouw hoeft er niet om te vechten want dat rokskesboek, dát heb ik natuurlijk al lang op de Zaanse Zolder liggen!
    Slijmen zit niet in de aard van dit beestje, dat gaat niet goed voelen en dus láát ik dat. Fijne dag en liefs van Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Sowieso de 60 exemplaren die je bij had en dan nog een hele reeks bestellingen. Dus laat ons zeggen 80.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik doe een gokje op 33.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. 59, want dat laatste, dat durf toch nooit iemand meepakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Je fans stonden reikhalzend te drummen en ze waren allemaal verontwaardigd dat die 60 boekjes al na een half uur op waren - ze stonden potverdorie al vijf uur op voorhand in de rij - dat je van pure miserie een wc-rol bent gaan halen en daar alle namen hebt op genoteerd van mensen die een exemplaar reserveerden. Je had er minstens nog eens 80 genoteerd, maar thuisgekomen ging het klein grut - terwijl jij in de soep ging roeren - er met je lijst richting kleinste kamertje vandoor, want de rol was weer eens op. Euh... 60 verkochte boeken en 80 gereserveerde maar helaas 'doorgesjaste' exemplaren. Voila!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. 44 boeken? ik kreeg de mijne deze week voor de tweede keer en heb er iemand anders ontzettend blij met kunnen maken. Mijn eerste rokje is nog steeds niet af *zucht*. Ik heb zondag de blinde rits (die er na veel gezucht en gekreun deftig in zat) kapot getrokken dus 't ligt ni aan u, maar enkel aan mijn geklungel ;) En aangezien dat eerste rokje bijna af is...wordt het wel tijd om te beginnen denken aan popjes maken, want wat ben je nu met een rok zonder een pop te kunnen maken? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. 62, want volgens mij kan jij toveren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. 53 lijkt me wel een leuk aantal want het merendeel van de naaiende dames, meisjes en meiden heeft er al eentje...

    BeantwoordenVerwijderen
  55. 49.. dat stond er nog niet tussen he. Voila.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Zouden de "veggies" even dol zijn op rokjes als op groentekes?? Volgens mij kan niemand weerstaan aan de aantrekkelijke plaatjes wanneer hij of zij het boek doorbladert... Ik gok op 55 exemplaren...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. 60 natuurlijk!!!! ;-) Ik heb het boek nu al een aantal keer gebruikt en ben er nog steeds heel blij mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. 60, ik hoop van wel :0D. Veel succes.

    Laurence

    BeantwoordenVerwijderen
  59. 60 toch? Plus die 10 bestellingen ;-)
    Het ziet allemaal zo mooi uit. Jullie zijn gewoon kunstenaars met z'n allen!

    Viele Grüße
    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  60. wat ene idee! 60 uiteraard. en dus moet ik slijmen: SCHLIJM.... (denk er het geluid maar zelf bij)

    (ik heb al vier (4!) rokjes gemaakt met uw boek, dus misschien kan de rekensom op de sticker wat aangepast...)

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dan hou ik het op 48, natuurlijk wil iedereen je leuke boek hebben (ja, ik ook hoor :D) maar ik weet totaal niet hoe veel mensen er waren en hoe handig die zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Pakt 35! Dat hebben we nog niet gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. 83, op voorhand betaald, moet nog geleverd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Ik ben ook geneigd om 60 te zeggen, maar omdat er al zoveel zijn, zeg ik maar 55. En da omdage gewoon de meest inspirerende madame van de wereld zijt. Echt, d'r gaat geen dag en geen naailes voorbij of er wordt over u of over uw rokskes geklapt.
    Schreeuwen doe je digitaal normaal door hoofdletters te gebruiken, was het niet? Ewel, aanhoor mijn hardste geslijm: SLIJM SLIJM SLIJM SLIJM SLIJM!!!
    Als je't nu nog niet gehoord hebt, dan weet ik het niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. 54 misschien?
    Proficiat met 50 000!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Volgens mij heb je 51 boeken verkocht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. En één van die 50.000 boeken staat op mijn kast (of op mijn dochters schoot die mij heel de tijd zegt: mama, nog jokjes maken :-).
    Ik gok op 56.

    BeantwoordenVerwijderen
  68. 59! Slijmslijmslijmslijm (een heel spoor van in de gang tot aan mijn computer)!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. 44, want dat is een mooi getal. En voor het slijmgedeelte? Dat hoeft niet, want ik heb het aantal gewoon goed en u weet zelf wel hoe goed u bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. 61. want volgens mij had je nog wel eentje zitten ergens vanonder in jouw sjakosj. en die heb je dan voor meer kunnen verkopen want niet iedereen kan zeggen dat zijn of haar boek een tijd doorgebracht heeft in de sjakosj van de madam. (en als er geen boek meer in je sjakosj zat, dringend doen jong!)

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ik denk dat 60 boeken verkocht werden, als ge er geen verkocht zou ge dat stilzwijgen vermoed ik ;) Slijmen is niet mijn ding dus moogt ge t kopen van uw boek als voldoende geslijm beschouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik denk 40 omdat iedereen dat fantatstische boek al heeft. En dan komt hier het geslijm : omdat ge de mooiste, knapste, handigste naaihuismoeder aller tijden bent! En ge-wel-dig schone en stoere kinders hebt (echt gemeend hé seg allee; da van die kinders toch al zeker en vast ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  73. een gokje ...60 natuurlijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik denk 60, lijkt me logisch ;-)
    En slijmen, euh, zal ik u mijn kindjes opsturen, dan ben ik zeker dat ik de meeste aflever. De dochter zal dan één van de rokjes die ik uit uw boek gemaakt heb aanhebben. Ik zal ze een poppetje uit het andere boek nasturen, dan zal ze zeker content zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. euhm, ik heb zelf geen blog en geen google, dus ik stuurde met mijn man zijn account, voor je denkt dat hij zelf een rokje maakte. Anke.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Ik denk 47boeken
    groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. 61, eentje heeft op de valreep nog eentje besteld met een handtekening in!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik heb nooit veel geluk maar ga toch een gok doen... het dubbele....? dus 120.
    Succes!
    Groetjes Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Uiteraard zijn alle 60 boeken de deur uitgevlogen... kan ook niet anders met zo'n boek. Bij de vriendinnen waar ik reclame heb gemaakt voor jou boek (adhv mijn exemplaar) prijkt ook daar het boek op de naaitafel.
    chance da we ni op commissie werken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  80. 38 ofzo. Iedereen heeft je boek toch al? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  81. ik gok op 57, er zijn al zoveel mensen die jou schitterende boek hebben gekocht. Komt er een boek met allemaal kleedjes??? Heb aan de rokjes al veel plezier beleefd en liefst meisjes aan de hand van jouw boek zelf hun eerste rokje laten maken, zou super zijn om dit ook met kleedjes te doen.
    Ben benieuwd wat ik in het EcoHuis op 28/10 van jou kan en mag leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. 60 Zou ik zo zeggen! Ik ben 2 maand geleden beginnen naaien met enkel je boek "allemaal rokjes" en naai ondertussen ook reeds volwaardige kleedjes, jumpsuits, slabben,... en vele meer! Ontzettend vele dankbetuigingen van mijn kant om zo'n duidelijk, goed, tof boek te maken!! (ER kunnen niet genoeg uitroeptekens zijn :))

    BeantwoordenVerwijderen
  83. 60 EN EEN LIJSTJE VAN BESTELLINGEN !

    BeantwoordenVerwijderen
  84. 42 denk ik! leuk dat je deze weggeeft!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Gewoon 60 natuurlijk (bij u is dat volgens mij gewoon), en slijmen, nog efkes 4 rokjes maken zie, hoeveel rokken zouden er al gemaakt zijn, dat vraag ik mij nu af :) (ik zit aan 11 exemplaren, ja dat gaat hier al richting slijmen toch :))

    BeantwoordenVerwijderen
  86. 28 exemplaren. Omdat ik veronderstel dat iedereen - net als mezelf - de eerste weken er al eentje heeft gekocht van de eerste 3 drukken. Al die andere drukken hebben we dan cadeau gedaan aan onze vriendinnen of nichtjes, al of niet vegetarisch.
    En nu ik al zoveel schoon rokskes gemaakt heb uit uw prachtig boek, wil ik mij wel eens aan een mooie poppemie van tante Hilde wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. 28, slijm, slijmer, slijmst... ik wil poppen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. 60 natuurlijk.
    (Sta je open voor omkoperij zodat ik eindelijk eens een give away kan winnen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wel, zo'n geweldige, prachtige, creatieve, intelligente dame als jij heeft natuurlijk alle 60 boeken verkocht! Want het boek dat je meebracht is dan ook helemaal geweldig, mooi, hip en leuk! En IEDEREEN moet het hebben want zonder een rokje uit het boek van Mme Zsazsa tel je eigenlijk gewoon niet mee!

    Dus... is dat een goed antwoord met genoeg geslijm om een boek van Tante Hilde te winnen? ;-P

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat een mooi boek! Aangezien ik nooit wat win Heb ik het boek zojuist maar besteld. Chapeau, tante Hilde! Mooi gedaan!

    En mme Z, ik hoop dat ze alle zestig weg waren, en nog meer. Goed werk! Rokjes rule!

    BeantwoordenVerwijderen
  91. natuurlijk zijn alle 60 boeken verkocht! Deze boeken zijn een ware hype! En hoe kan het ook anders met zo'n geweldige enthousiaste, creatieve dame?
    Daarom maak ik graag kans op dit geweldige poppenboek!
    (misschien win ik nu dan eindelijk iets?)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. 60! + HARD SLIJM ;-)
    Oh wat zou ik graag mijn nieuw naaimachien ne keer in gank zetten (om dan nooit meer te stoppen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  93. vlotjes 60, alleen al omwille van de verkoopster! Iedereen die daar kwam wilde een boek dat door uw handen ging! En moest je er honderd mee hebben gehad, waren ze zeker alle honderd weg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Alle 60 boeken uiteraard!

    BeantwoordenVerwijderen
  95. ik twijfel zo wat tussen 34 en 56, 34 lijkt mij te weinig, 56 kan wel omdat er dan 4 schaamboekjes (van schaambrokjes, of zeggen jullie dat niet) over bleven.
    ik weet het niet met andere woorden;)
    dus ik ga voor 45

    als ik win zet ik tante hilde haar boek altijd naast het jouwe, 2 geweldige boeken op 1 schap!
    (nee dat slijmen ligt mij niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  96. 46, en nu we allemaal mooie rokjes hebben willen we leuke popjes maken om aan en uit te kleden zonder dat ze moeten wenen of praten!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. 60 natuurlijk! Zo'n gaaf, mooi, leuk, vernieuwend, creatief, gezellig, lieF en schattig ( ja, schattige rokjes zitten er ook tussen ;) boek wil iedereen hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Het zou me echt verwonderen als je ze niet alle 60 verkocht hebt. Anderzijds, bijna iedereen heeft dit fantastisch boek natuurlijk al. Dus mijn gokje: 49

    En het geslijm? Wel, donderdag wordt ik 21 jaar, en welk cadeau is nu toffer dan zo'n leuk boekje winnen en je beginnende collectie uit te breiden? Ik naai immers nog maar een goed jaar, maar vind het supertof. Heb zelfs een naaimachine op kot staan :)

    BeantwoordenVerwijderen


  99. 60 natuurlijk!!
    SLIJM!...hard genoeg?
    Na de rokjes aan de geweldige popjes van tante Hilde jeuj!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. 60, en da kan altijd beter ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Ik mik op 3, aangezien iedereen daar volgens mij al in een zelfgemaakt mme rokje rondliep.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez, niet dat ik er was, maar mijn inlevingsvermogen is groot ;-)

      Verwijderen
  103. Ik denk aan 52 boeken.
    Zelf heb ik hem ook nog niet, hij staat op m'n verlanglijstje.
    groetjes,
    jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hoi, Ik denk dat je 54 boeken hebt verkocht. Dat boek lijkt me echt geweldig! Mijn dochter van 9 wilt ook graag naaien (ze heeft mijn vorige machine) en uit de verhalen die ik over je boek gehoord heb, denk ik dat ze daar wel een rokje uit kan maken.

    groetjes,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Oh zucht, nog een kans om dat geweldige boek te winnen... Ik gok op 17 boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Natuurlijk alle 60 en nog eens een bestelling van ongeveer 60 boeken erbij. Wordt dit boek ook in Nederland uitgegeven? Ik zou graag eens een mooi rokske voor mezelf maken. Stof heb ik al, van de I.KEA. Geweldige winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Volgens mij waarde weer helemaal uitverkocht daar, 60 boeken dus... Als ik van u was vroeg ik ook een procentje bij fabrikanten van naaimachienen, want die profiteren der ook van mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik gok op 43; alle anders bezoekers hadden (net als ik) jou boek natuurlijk ál lang (én hadden je rokjes natuurlijk ook nog aan..ze kwamen om met jou én hun kekke rokje op de foto te komen!!!Kom je hier ook eens in de buurt??)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik vermoed dat de meeste mensen ondertussen je boek al hebben, maar ik ben ervan overtuigd dat er nog wel een 60 tal voor zal warmgelopen zijn en nu verwoed hun eerste rokjes aan het naaien zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik zeg 43 omdat dat mijn leeftijd is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wauw! Een dikke proficiat!
    Ik denk dat al die naai-boek-schrijvende blogsters jou ego veel beter kunnen strelen dan ik.
    Jij bent tenslotte voor de naaiboeken wat dEus voor de Belgische muziek was ;-)
    Ik gok op 55.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Amai, Mme Zsa Zsa, gij gaat nogal werk hebben met al die antwoorden te lezen! Courage! Ik gok op een slijmerige 58 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik denk 14 boeken. Niet zo veel, maar volgens mij heeft iedereen het al. Ik ook trouwens, maar ik wil er nog wel eentje voor mijn dochter... ook de volgende generatie moet weten hoe ze van die leuke rokjes kunnen maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Het zullen er 19 zijn denk ik. Da's de geboortedag van mijne jongste spruit, dus brengt hopelijk wat geluk?
    En da had nog niemand gezegd, dus nu moet ik niet slijmen *oef*.

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Uitverkocht natuurlijk! Iedereen wil persoonlijk een boek bij u kopen. En ik neem aan dat er ook mensen zijn die nog geen boek KONDEN kopen wegens even geld tekort of wat voor reden dan ook. Dus ik ga voor alle 60 boeken. En oh, wat zou ik er graag 1 willen hebben, maar ook hier; geld tekort...En helaas wel een meiske wat dol is op mama's zelfgemaakte spullen en die ik dolgraag een rokje uit uw boek zou maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik denk 78. 60 verkocht en 18 bestellingen. Er zullen toch wel al kerstcadeautjes tussenzitten.
    Ben benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  117. ik denk alle 60 natuurlijk(+ nog van alle bestellingen) zon boeken zijn nu kei hip. Naaienis het nieuwe koken (allez da zegt het nieuwsblad toch)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. 44, niet alle mensen waren daar even slim ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  119. zonder enige twijfel 60!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Ik denk 58.... Je boek is geweldig! Ik heb al 5 rokjes gemmaakt. Maar niet alle mensen daar waren even slim... :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Geef mij maar 42 boekjes verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ik schat op 85 boeken! Zoveel mooie boeken ,ben benieuwd wat er nog volgt.
    Groeten ,Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  124. 60 boeken natuurlijk, want het is fantaaaastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Mme ZsaZsa, 60 boeken heb je zeker wel verkocht. Ik heb hem al een hele tijd. Om eerlijk te zijn ben jij met je fantastische blog en nog fabuleuzer boek de reden waarom ik me aan de oude naaimachine van moemoe gezet heb. En waarom ik met de zeer deskundige hulp van de moemoe nu aan de rokjes gestart ben. Rokjes, zakjes, knuffeltjes, ... Al moet nog oefenen om er voldoende tijd voor te maken en het hele huishouden niet in de soep te laten draaien. Allemaal rokjes is hier meteen een hit, mama was meteen fan en sleurde me onverwachts mee naar de naaimachinewinkel. Prachtig! Met een nieuwe machine zijn moemoe én mama grandioos jaloers, niet enkel op jouw/mijn boek, maar ook op mijn machine. Metekindje Fran is ondertussen jaloers op al wat er uit komt :). Mits zij ondertussen ook volop aan het naaien geslagen is (ze is 13 én ik ben apetrots), ga ik haar sowieso (zoowiezoo) jouw boek cadeau doen. Zelf het boek van tante Hilde krijgen, zou fenomenaal zijn. Mits ik het (enorme) geluk heb ook nog meter te zijn van een tweeling (Wout en Lien, 2 jaar - ik echt bere-leeuwe-giraffetrots) wil ik popjes maken voor hen! Die tante Hilda kan er wat van, wie had gedacht dat er een boek zou bestaan om popjes te maken voor zowel jongens ALS meisjes! Die ridder is echt te stoer!
    Maar je hoort het Mme ZsaZsa, als ik het boek niet moest winnen, zou ik niet zo triest zijn. Ik heb de indruk dat ik al heel wat geluk gekregen heb met die schatten van metekindjes :). Oeps, of ben ik nu te eerlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Geweldig! Zoveel verkochte boeken verdienen ook een hele boel uitroeptekens!!!!!! Het aantal verkocht op zaterdag? Ik zet hem in op een mooie ronde 50

    BeantwoordenVerwijderen
  127. ik gok 54... enne jouw boek is gewoon geweldig! Sinds ik jouw boek heb pronk ik steeds met mooie nieuwe rokjes en ook vrienden en collega's vragen me steeds om een rokje te maken uit jouw boek. Mijn kleine meid draag enkel nog rokken uit jouw boek! Iedereen zou zo een boek moeten hebben... (slijm slijm slijm :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  128. 61, omdat je er wel nog ergens eneke vandaan getoverd zal hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  129. 65, en die laatste vijf op bestelling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. 60 + 33 op bestelling? Dat maakt 99, dus net geen 100!
    Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Absoluut en zonder enige twijfel alle 60!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  132. 60 ja! Dat kan toch niet anders:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Proficiat met de 50.000 exemplaren!
    En ik gok op 33 exemplaren verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  134. 57. En dat nieuwe boek zal even hard gaan, vermoed ik. Zo op 't eerste zicht ziet het er al even hip uit (met dank dus aan Elza), maar vooral ook creatief. En het is een feit: mijn meisje is blij met een pop uit de winkel, maar is altijd nog veel blijer als ik iets zelf heb gemaakt. Zeker als ze staan kijken heeft hoe ik het doe, en zelf heeft mogen kiezen uit het boek wat ze wil. En van zo'n madam met een echte job en al kan dat niet anders dan wijs zijn!
    (Slijmen hoeft niet in jouw richting, vermoed ik, maar eerder in die van Hilda, want die heeft het nieuwe boek toch geschreven? Of hou jij echt zo van slakken in je moestuin?)

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Geachte en hooggeëerde Godin van het Naaiboek,

    U heeft uiteraard alle 60 exemplaren van Uw fantastische Boek binnen het kwartier verkocht. De vegetarische dames (en heren) stonden vast & zeker in drommen en kwijlend te wachten om een boek van Uw hand uit Uw hand met Uw handtekening te kunnen kopen. En daarna heeft U ook nog 5 bestellingen moeten noteren van hoogst teleurgestelde laatkomers...

    Uw nederige en voet-kussende fan,
    Ilseh

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Eerst en vooral een dikke proficiat met die 50000 verkochte boeken.
    Net als zovelen heb ook ik de naaimicrobe goed te pakken. Ik vermoed dan ook dat die 60 boeken van je als zoete broodjes over de toonbank gingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  137. 61 ; want er zat er vast nog ééntje ergens verstopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. 47, denk ik. Volslagen onterecht natuurlijk, zo'n fantastisch boek zou natuurlijk direct helemaal uitverkocht moeten zijn en nog 100 bestellingen. Maar ja, soms kan het raar lopen in het leven, nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Lol, ik denk dat ik u het getal heb horen zeggen!
    Ik ga passen want het boek ligt hier al en voor uw ego is het ook beter van het bij de voorgaande schattingen te houden. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Geen één zeker?! Iedereen kocht het al eens ... of zou je denken dat er toch mensen zijn die het in dubbel willen, ge weet maar nooit. Zo van die voorziene vrouwen die weten dat hun kroost er ooit eens iets zal op morsen en dus stiekem nog eentje kopen ... want tis toch zo een schoon boekske ;-)
    Allé, 38 stuks verkocht!
    Kom, t mag meer dan gezegd, het is een geweldig boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ik gok dat je ze allemaal kwijt bent je boeken!!
    En dit exemplaar zou ik dolgraag winnen om het daarna aan mijn vriendin cadeau te geven die het graag zou willen zelf aan de slag te gaan voor die kleine ukkie die in haar buik zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  142. 200! 60 ter plekke en dan nog een hoop bestellingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  143. 33? Ik dacht ook spontaan 60, maar dan verdienen wij allemaal een boek dus dat wordt dan een onschuldige hand lotjentrek laten doen ofzo :-). Het is toch ongelofelijk dat zoveel mensen terug aan het naaien zijn met dat heerlijke, voor-iedereen-te-doene boek van u he madam!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Pure gok, 52.
    Waarschijnlijk om cadeau te geven, want volgens mij moet bijna iedere bezoekster die natuurlijk al in haar boekenrek hebben staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. zouden het er 60 kunnen zijn? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  146. ... vast alle 60 verkocht! Wat geweldig zo'n eretitel op de kaft je boek: 50.000 verkochtte exemplaren, zo mooi.
    Heel veel succes met je inspirerende projecten. Groeten Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Oh Gij Schoone Rokkenboekmaakster, Met geslijm en nog veel meer geslijm slijm ik dat ik slijmerig vermoed dat U welgeteld 60 niet-slijmerige exemplaren verkocht. Met veel slijmerige groeten van Carlotta

    BeantwoordenVerwijderen
  148. 60! proficiat met je 21e verjaardag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ooooooohhh, laat het er alsjeblieft 60 zijn! Dan kan ik voor mijn mannen mooie mannenpoppen maken, die rokjes staan ze toch een beetje gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  150. 60 en ik kan heel goed slijmen! Mijn 3 schattige kinderen ( meisje, jongen, meisje) houden allemaal erg van knuffelen met zachte poppen. En aangezien er heel wat variatie in staat denk ik op deze manier die schattige koters goed te kunnen verrassen! Mag ik dus alsje alsje blieeeeeeeft winnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  151. 60! Dat kan niet anders met zo'n succesvol boek! Slijmen gaat zo in tegen mijn natuur dat je het met dit antwoord zal moeten stellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Nog een wilde gok .... alle 60 verkocht !!!!! Als ik win heb ik een vers exemplaar voor als mijnen eersten druk versleten is :D, grapje haha, dan heb ik al 2 cadeautjes voor onder de kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  153. ik kom hier voor u de beste reden geven waarom ik dit boek moet winnen. als je alle reacties zorgvuldig bekijkt (alle 178 ondertussen) zie je ongetwijfeld dat het mannelijke geslacht hier nier vertegenwoordigd is. dit is een grote schande en daarom wil ik hiervan gebruik maken om duidelijk te maken dat mannen in mijn geval jongens van 17 ook naaien! jawel en daarom verdien ik dat boek te winnen!!!

    groetjes johannes

    p.s..: je zult ongetwijfeld alle 60 verkocht hebben dat kan niet anders met zo'n fantastisch boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Oh ik wil eentje winnen :D

    Ik denk ook da al uw rokjes boeken wel de deur uit gevlogen zijn dus ik gok op 60. (en anders telt da wel voor slijmen nie ;p)

    Goh ik wil wel ook wel nen deal sluite ;p
    Als ik eentje win maak ik er fotoshoot mee aant Operahouse in Sydney Australie ;)

    Wa denkt ge klinkt wel stoer he ...

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Kippetje-eitje....dat moeten er 60 zijn geweest. Klontje klaar! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ik gok op 44 verkochte exemplaren. Slijmen is niet mijn sterkste kant, ik ben nogal direct in de omgang hoor ik altijd, dus ja ik zou graag dat boek winnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik zou zeggen 52! En euhm, uw benen zijn minstens zo schoon als die van de poppen van tante hilde! (Dat telt toch wel als slijmen, niet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  158. gezien het succes, zou ik zeggen 56. En nu maar hopen op het poppenboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Ik gok erop dat je er nog 12 verkocht hebt. Dat is niet veel, maar de meeste naaisters of naaisters in spe hebben het al (zeggen de 50 000 verkochte exemplaren).
    Ik heb het zelf al een aantal keer gebruikt voor mezelf en voor mijn dochter. En (telt dit als geslijm?) het A-lijn-rokje past geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik ben ervan overtuigd dat je ze alle 60 verkocht hebt!
    Gelukkig heb ik een eerste druk en een eerste zelfgemaakt rokje gemaakt! Kan al niet wachten om aan het volgende te beginnen! Ik kijk al uit naar je volgende boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Ik gok op 43. En ik hoop dat je je kw aanhebt, want ik wou je nog even zeggen hoe fantastisch je alles doet en aanpakt, het milieu en vele mama's zijn je dankbaar voor je originele inspiratie, blijf vooral jezelf, je bent goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. 48 verkocht? Net niet allemaal, tja want bijna iedereen heeft het al. Al ken ik nog wel wat mensen bij wie het zeker onder de kerstboom komt te liggen. 't is dan ook zo'n echte must have! Iedereen die al eens een stukje stof en naald en draad van dichtbij gezien heeft, moet jouw boek gewoon hebbe, hebbe, hebbe,... (pff.. 't is waar, maar toch vind ik dat de slijm eraf druipt!)
    Maar ja, ik wil, naast jouw boek, dan ook heel graag dat andere ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ja... duh... natuurlijk heb je ze alle 60 verkocht. Toen die mensen daar je zagen zitten dachten ze: "ooo, daar is mme ZsaZsa in het ECHT!" en gingen ze hyperventilerend uiteraard tot koop over. Ik wed dat je ze ook alle 60 hebt gesigneerd! Wel... ik ben echt je allergrootste fan hoor en zou willen dat ik bij die 60 mensen was die je in vol ornaat in levende lijve hebben mogen aanschouwen!!!

    Nou... als dat nog geen genoeg geslijm is om een boek te winnen dan weet ik het niet meer.

    Groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ooooooh, degenen die gaan winnen mogen de handjes dichtknijpen! Ik heb het boek gisteren besteld toen ik bedacht toch niet te gaan winnen en het is een heeeeeel leuk boek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. 55. En ik haaaaaat slijmen...

    BeantwoordenVerwijderen
  167. jouw fantastische boek heb ik al heel lang (van de eerste dag dat het te koop was), dus dat kan wel tellen qua partijtje slijmen. Blij om te horen dat er dus iets van een 50.000 verstandige medemensen in Vlaanderen en Nederland wonen, nice !
    Ik doe dus mee voor het toffe boek van tante Hilde, ik wou dat ik zelf zo'n tante had (of moest ik alleen maar tegen madame slijmen?). Mijn gok is 58 boeken verkocht aan die veggiemensjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  168. ik ga voor 72! Alleen al voor de geur van zo'n vers, tof, gezellig boek wil ik het al!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Proficiat met je 50000 exemplaren! Super boek maar moet bekennen dat ik het nog niet kocht wel al inkeek. Om me wat te 'verdedigen' ben niet echt rokskesmadam (altijd met moto op stap) en heb 4 jongens (1 grote en 3 kleine). Maar misschien... koop ik het ... ooit.
    Het boekje van Tante Hilde lijkt ook super maar mijn 4 mannen zouden niks zijn met poppen. Ik laat iemand anders de kans.
    Ik heb het meer voor je 'niet meisjes' gerelateerde naaisels (idee voor een boekje!!??)
    Naai ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Uiteraard 60 stuks! Ben ondertussen bezig met rokje nummers 2, 3 en 4!!! Met andere woorden Allemaal rokjes ligt al een poosje naast mijn naaimachientje en wordt daar intensief gebruikt! Maar deze tante is verliefd geworden op de poppen van Tante Hilde (meer op rokjes, hoor). Dank voor de rokjesinspiratie!!
    Groetjes!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Sowieso zestig en als je ook bestellingen genoteerd hebt, een 600-tal :-) Ik begrijp trouwens niet dat er nog naaisters bestaan die je boek niet hebben.

    BeantwoordenVerwijderen